کانتورینگ فول فیس روشی برای تقویت ویژگی های چهره است تا ظاهری زیباتر و جذاب تر به صورت بدهد. کانتورینگ یکی از روش های غیر تهاجمی برای پیکربندی مجدد صورت است که صنعت جراحی پلاستیک را متحول کرده است. این روش قسمت های خاصی از صورت مانند گونه ها را هدف قرار می ‌دهد تا به بهبود ظاهر فرد کمک کند. کانتورینگ فول فیس با جراحی، تزریق فیلر، بوتاکس و لیفت نخ در قسمت های مختلف صورت انجام می شود.

کانتورینگ فول فیس چیست؟ (یا مادلینگ فول فیس)

زیبایی چهره با گونه های برجسته، چانه مشخص و خط فک پایین مشخص می شود. به این لیست می‌ توان بینی خوش فرم، ابروهای برجسته، لب ‌های پر، موهای پرپشت و دیگر ویژگی‌ های زیبایی را اضافه کرد. بسیاری از موارد فوق را می توان با فیلرهای پرکننده های و سایر روش های غیر جراحی به دست آورد.

در حال حاضر با روش های کانتورینگ فول فیس می توان لب ‌های نازک را پر کرد و عدم تقارن صورت را با تزریق ژل و لیفت نخ اصلاح کرد. در حالی که ابروها را می‌ توان با بوتاکس لیفت کرد. این روش ها که به عنوان کانتورینگ یا مادلینگ فول فیس شناخته می شوند و با هزینه بسیار کمتر نسبت به جراحی پلاستیک قابل دستیابی هستند.  علاوه بر این دوره نقاهت آنها نیز بسیار کوتاه بوده و نتایج هرچند موقت اما قابل توجه هستند.

دیگر مقالات ماه تهران: طراحی و کانتورینگ چهره با تزریق فیلر صورت + عکس قبل و بعد

کانتورینگ فول فیس شامل چه نواحی صورت می شود؟

کانتورینگ فول فیس نواحی خاصی از صورت مانند استخوان فک، گونه ها، فک پایین و چانه را هدف قرار می دهد تا صورت را زاویه سازی و متقارن کرده و افتادگی های احتمالی را برطرف کند. در کانتورینگ بسته به روش، ممکن است نتایج بلافاصله پس از درمان قابل مشاهده باشد یا نتایج واقعی پس از چند روز و طی شدن دوره نقاهت مشخص شود.

کانتورینگ فول فیس

برای کانتورینگ فول فیس به کجا مراجعه کنیم؟

در حال حاضر کلینیک های زیبایی در سراسر کشور به روش های مختلفی کانتورینگ یا مادلینگ فول فیس را انجام می دهند. کلینیک ماه تهران یکی از مراکز برجسته برای این عمل زیبایی با کادر مجرب است و کمک می کند شما در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه به چهره دلخواه خود برسید. در این مرکز کانتورینگ صورت به روش ها مختلف بر اساس ترجیح مراجعه کننده انجام می شود.

دیگر مقالات ماه تهران: مرکز کانتورینگ صورت + لیست هزینه 1403 تهران

روش های مختلف کانتورینگ فول فیس

در حال حاضر روش های مختلفی برای کانتورینگ فول فیس مورد استفاده قرار می گیرد که از نظر نتایج، ماندگاری و هزینه با یکدیگر متفاوت هستند. این روش ها در ادامه شرح داده شده است.

کانتورینگ فول فیس

کانتورینگ فول فیس با فیلر

کانتورینگ فول فیس با فیلر یک روش محبوب است که با تزریق ژل به قسمت های مختلف صورت برای زاویه سازی انجام می شود. ماندگاری این روش بسته به کیفیت فیلر از 1 تا 4 سال است. مزایای این روش سادگی و امکان اصلاح آن در صورت عدم رضایت، مشاهده نتایج بلافاصله پس از انجام و عدم نیاز به بیهوشی است. معایب این روش ماندگاری کوتاه آن در صورت تزریق فیلر موقت است. هزینه کانتورینگ با فیلر بسته به میزان فیلر مورد نیاز، برند آن و کلینیک محل درمان متفاوت است.

 

کانتورینگ فول فیس با جراحی پلاستیک

کانتورینگ با جراحی پلاستیک روشی با ماندگاری بالا است. البته هزینه این روش بالاتر بوده و دوره نقاهت آن نیز طولانی تر است زیرا شامل برش ها و جابجایی هایی در چربی صورت است. علاوه بر این ممکن است ایمپلنت هایی در نواحی مختلف صورت جهت زاویه سازی مورد استفاده قرار گیرد. دوام طولانی مدت اصلاح ویژگیهای صورت از مزایای این روش بوده ولی دوره نقاهت طولانی تر است و فرد درد بیشتری در این روش تجربه خواهد کرد.

دیگر مقالات ماه تهران: عکس فیلر صورت و عکس کانتورینگ صورت با قیمت 1403

کانتورینگ فول فیس با تزریق چربی

کانتورینگ با تزریق چربی برای پر کردن نواحی مختلف صورت و زاویه سازی استفاده می شود. در این روش چربی از بدن خود فرد برداشته می شود. تزریق چربی ماندگاری بیشتری نسبت به فیلر دارد ولی گاهی اوقات چربی در کل صورت پخش شده و از بین می رود. کانتورینگ با چربی علاوه بر هزینه تزریق شامل برداشت و جداسازی چربی نیز هست. بنابراین هزینه بیشتری نسبت به فیلر و ژل دارد. امکان عدم تقارن چهره نیز در این روش به دلیل جذب چربی ها متحمل است.

 

کانتورینگ فول فیس با نخ

کانتورینگ با نخ بیشتر جهت لیفت صورت انجام می شود و باعث جوانسازی چهره شما خواهد شد. در این روش نقاط مختلف صورت جهت لیفت مشخص شده و نخ ها با سوزن های بلند پس از بی حسی وارد پوست شده و در جهت بالا کشیده می شوند. درد و ناراحتی در این روش به دلیل سوراخ های متعدد در پوست بیشتر است ولی نتایج خوبی به دنبال خواهد داشت. هزینه لیفت با نخ بسته به میزان افتادگی صورت متفاوت است. ماندگاری این روش بین 6 تا 12 ماه است.

کانتورینگ فول فیس

دیگر مقالات ماه تهران: قیمت کانتورینگ صورت در تهران (سال 1403) لیست قیمت جدید

هزینه کانتورینگ فول فیس در سال 1403

هزینه کانتورینگ فول فیس در سال 1403 به فاکتورهای مختلفی از جمله روش انجام آن بستگی دارد. اگر کانتورینگ صورت با تزریق فیلر انجام شود هزینه آن با توجه به مقدار فیلر مورد نیاز جهت تزریق، برند فیلر و همچنین دستمزد پزشک متغیر خواهد بود.

برند فیلر برای کانتورینگقیمت هر سی سیماندگاری
اینوسنس اتریش2.5 میلیون۶ الی ۸ ماه
آلیاکسین سوئیسی5.5 میلیون10 الی 12 ماه
رووفیل پلاس4 میلیون8 الی 10 ماه
ژوویدرم فرانسه6 میلیون10 الی 12ماه
زیشل کره2 میلیون۶ الی ۸ ماه
استایلج فرانسه7 میلیون10 الی 12 ماه
پرفکتا فرانسه4 میلیون8 الی 10 ماه
الانسه هلند5 میلیون10 الی 12 ماه
هیدرویام انگلیس2.5 میلیون۶ الی ۸ ماه
نئورامیس کره ای2.5 میلیون۶ الی ۸ ماه
نیوویا اینتنس ایتالیا5.5 میلیون10 الی 12 ماه
سوسام کره جنوبی3 میلیون8 الی 10 ماه

برای اطلاع از قیمت دقیق کانتورینگ فول فیس با شماره کلینیک ماه تهران تماس حاصل فرمایید.

عوارض کانتورینگ فول فیس

بیشترین عوارضی که فرد پس از کانتورینگ فول فیس با روش های مختلف تجربه خواهد کرد قرمزی، تورم، حساسیت، کبودی، گزگز و خونریزی خفیف در برخی روش ها است. با مراقبت های بعد از کانتورینگ و مصرف داروهایی که پزشک برای شما تجویز می کند عوارض به شدت کاهش یافته و به سرعت برطرف می شوند.

کانتورینگ فول فیس

بهترین روش کانتورینگ صورت؟

بهترین روش کانتورینگ صورت که سالهای اخیر محبوبیت فراوانی کسب کرده است، تزریق فیلر یا ژل است. کانتورینگ با تزریق فیلر بسیار ساده بوده و با کمترین عوارض همراه است. در این روش مقدار معینی ژل یا فیلر به نواحی مشخص صورت تزریق می شود. نتایج نیز بلافاصله قابل مشاهده است و پس از چند روز کاملا تثبیت خواهد شد. در کانتورینگ صورت با فیلر شما می توانید بلافاصله به زندگی عادی خود برگردید.

دیگر مقالات ماه تهران: زاویه دهی و کانتورینگ صورت گرد با فیلر

کانتورینگ فول فیس صورت گرد

کانتورینگ فول فیس صورت گرد به منظور زاویه سازی بکار می رود. زاویه سازی باعث افزایش جذابیت فرم صورت شده و جوانی و شادابی را به چهره شما باز می گرداند. تزریق فیلر به خط فک، چانه و گونه از ملزومات زاویه سازی برای صورت های گرد است.

 

کانتورینگ فول فیس صورت لاغر

کانتورینگ فول فیس صورت لاغر به منظور پر کردن صورت و رفع لاغری در نواحی مختلف صورت انجام می شود. تزریق فیلر شقیقه و قسمت های میانی صورت از مهمترین روش های کانتورینگ برای صورت های لاغر است زیرا افتادگی و شلی پوست را به راحتی برطرف می کند.

دیگر مقالات ماه تهران: تزریق ژل برای صورت لاغر

مراقبت های قبل و بعد کانتورینگ فول فیس با فیلر

مراقبت های قبل و بعد کانتورینگ فول فیس با فیلر برای کسب بهترین نتایج بسیار حائز اهمیت است. برای این منظور مصرف دخانیات و مشروبات الکلی را یک هفته قبل قطع کرده و از مصرف ژلوفن، مفنامیک اسید و آسپرین نیز خودداری کنید. علاوه بر این دو روز قبل از تزریق مصرف سبزیجات را کاهش دهید.

بعد از تزریق فیلر تا ۲۴ ساعت بعد دوش نگیرید و هیچ نوع لوازم آرایشی و بهداشتی روی صورت استفاده نکنید. علاوه بر این ناحیه را لمس نکرده و ماساژ ندهید.

همچنین تا یک هفته بعد از تزریق فیلر از رفتن به استخر و مصرف مولتی ویتامین، مفنامیک اسید، ژلوفن و آسپرین خودداری نمایید.

 

منبع:

estetika-bg.com/en/top-model-look

www.hushla.net/best-non-surgical-treatments-for-face-contouring

 

کلینیک ماه تهران

کلینیک ماه تهران

    درباره کلینیک ماه تهران


    کلینیک زیبایی ماه تهران در زمینه تخصصی پوست، مو، زیبایی و تناسب اندام افتخار دارد با بهره‌مندی از اساتید دانشگاهی، متخصصین بنام و کادری مجرب و مجهز به بروزترین دستگاه‌های تخصصی دنیا در فضایی بالغ بر 4۰۰ متر مربع و محیطی مدرن و آرامش بخش و پذیرایی ویژه، میزبان می‌همانان ارجمند خود می‌باشد.
    در صورت نیاز به مشاوره با شماره های ما تماس حاصل فرمایید یا از طریق فرم زیر درخواست مشاوره خود را ثبت کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند.


    کلینیک ماه تهران

    خانه
    مشاوره واتساپ
    مشاوره تلفنی
    رزرو نوبت