تاتو ابرو در سال های اخیر به عنوان راهی برای دستیابی به ابروهایی با فرم و شکل خاص محبوبیت زیادی پیدا کرده است. با این حال، با تغییر مد و سلیقه شخصی، ممکن است بخواهید تاتوی ابروی خود را پاک یا تغییر دهید. خوشبختانه، پاک کردن تاتو ابرو با لیزر به عنوان یک روش موثر و ایمن و کم عوارض برای بازگرداندن ظاهر طبیعی شما عمل می کند. در این مقاله به صورت جامع در مورد تاتو ابرو و بهترین شیوه پاک کردن آن بحث خواهیم کرد با ما همراه باشید.

پاک کردن تاتو ابرو با لیزر

بهترین روش پاک کردن تاتو ابرو چیست؟

بهترین راه برای پاک کردن تاتوی ابرو، پاک کردن تاتو با لیزر است. ثابت شده است که فناوری لیزر کیوسوئیچ موثرترین و ایمن ترین روش برای از بین بردن تاتوهای ناخواسته از جمله تاتو ابرو است. برای گرفتن بهترین نتیجه از لیزر حذف تاتو، باید پروسه پاک کردن در طی چند جلسه با فاصه زمانی معین زیر نظر پزشک متخصص انجام شود. در بین روش های پاک کردن تاتو ابرو این لیزر کیوسوئیچ دارای کمترین عوارض و بهترین نتیجه ممکن است.

نحوه پاک کردن تاتو ابرو با لیزر

برای پاک شدن کامل تاتو ابرو توسط لیزر حداقل چندین جلسه لازم است. تعداد جلسات به عمق تاتو، نوع جوهر تاتو، اندازه تاتو و سیستم ایمنی بدن فرد بستگی دارد. اما به طور متوسط در طی 3 الی 6 جلسه بیش از 90 درصد تاتو ها حذف می شوند. مراحل پاک کردن تاتو ابرو در کلینیک به شرح زیر است:

مرحله اول: مراجعه به پزشک متخصص و ارزیابی تاتو ابرو شما

در این مرحله پزشک با ارزیابی تاتو شما تعداد جلسات لازم برای حذف کامل تاتو ابرو را تایین می کند. همچنین با توجه به عمق، نوع و اندازه تاتو هزینه هر جلسه لیزر را به شما توضیح خواهد داد.

مرحله دوم: آماده سازی جهت انجام لیزر

قبل از لیزر ابرو، متخصص ناحیه ابرو و اطراف آن را تمیز می کند و ممکن است برای به حداقل رساندن درد از یک بی حس کننده موضعی استفاده کند. همچنین برای محافظت از چشمان شما در برابر لیزر، عینک محافظ چشمی در اختیار شما قرار می دهند.

مرحله سوم: فرآیند حذف خالکوبی ابرو با لیزر

متخصص از دستگاه لیزر کیوسوئیچ استفاده خواهد کرد که پالس های کوتاه نور شدید را ساطع می کند. انرژی لیزر رنگدانه خالکوبی را در ابروهای شما هدف قرار می دهد و بدون آسیب رساندن به پوست اطراف آن را به قطعات کوچکتر می شکند. این نور فقط توسط جوهر تاتو جذب می شود و به پوست آسیبی وارد نمی کند. پس از جذب توسط تاتو رنگدانه های کوچک شده توسط سیستم ایمنی بدن دفع می شود.

مرحله چهارم: مراقبت بعد از لیزر

پس از لیزر، متخصص دستورالعمل های دقیق مراقبت های بعدی را در اختیار شما قرار می دهد. ممکن است شامل تمیز و خشک نگه داشتن ناحیه تحت درمان، استفاده از پمادها یا کرم های تجویز شده و اجتناب از قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید باشد. پیروی از این دستورالعمل ها برای ارتقاء بهبودی مناسب و به حداقل رساندن خطر عوارض بسیار مهم است.

پاک کردن تاتو با لیزر

پاک کردن تاتو ابرو با لیزر کیوسوئیچ چقدر موثر است؟

اثربخشی لیزر کیوسوئیچ برای حذف تاتو به عوامل مختلفی از جمله اندازه، رنگ و عمق تاتو و همچنین نوع جوهر استفاده شده بستگی دارد. به طور کلی، خالکوبی های سیاه و تیره راحت تر از رنگ های روشن تر مانند سبز و زرد پاک می شوند.

همچنین نباید انتظار داشت در یک جلسه هیچ اثری از تاتو ابرو باقی نماند. لازم است جهت رفع کامل تاتو ابرو چندین جلسه در بازه زمانی منظم به کلینیک مراجعه کنید. در کل مراجعه کنندگان به کلینیک های پاک کردن تاتو با لیزر کیوسوئیچ از نتایج بسیار راضی هستند.

پاک کردن تاتو ابرو

در چند جلسه تاتو ابرو با لیزر پاک می شود؟

همان طور که گفتیم تعداد جلسات مورد نیاز برای برداشتن تاتو ابرو با لیزر می‌تواند برای هر فرد متفاوت باشد. به طور کلی، چندین جلسه برای دستیابی به محو شدن یا حذف کامل مورد نیاز است. بطور متوسط بین 3 تا 6 جلسه با فاصله تقریباً 4 تا 7 هفته طول می کشد تا تاتوی ابرو به طور کامل پاک شود. با این حال، توجه به این نکته مهم است که تعداد دقیق جلسات می تواند برای هر فرد متفاوت باشد. و تعداد دقیق جلسات را پزشک متخصص تایین می کند.

 

آیا لیزر پاک کردن تاتو ابرو به موهای ابرو آسیب می رساند؟

لیزر تاتوی ابرو برای هدف قرار دادن و حذف رنگدانه جوهر تاتو بدون ایجاد آسیب قابل توجهی به موهای اطراف ابرو طراحی شده است. انرژی لیزر به طور خاص توسط رنگدانه خالکوبی جذب می شود، که آن را به ذرات کوچکتری تجزیه می کند که بدن می تواند به تدریج آنها را از بین ببرد. با این حال، با روش های زیر می توانید خطر لیزر را بر فولیکول‌های موی ابرو به حداقل برسانید.

  1. تنظیم درست دستگاه لیزر توسط متخصص تا باعث کاهش اثر لیزر بر فولیکول‌ مو ابرو شود.
  2. استفاده از ژل های خنک کننده
  3. لیزر مورد استفاده در فرآیند حذف برای هدف قرار دادن رنگ های خاص رنگدانه تاتو طراحی شده است. کمتر احتمال دارد بر رنگدانه طبیعی مو تأثیر بگذارد. با این حال، اگر جوهر خالکوبی در خود موهای ابرو قرار گیرد، احتمال بیشتری وجود دارد که برخی از رنگدانه‌های مو تحت تأثیر قرار گیرند.

 

نگران نباشید:  ممکن است در طول فرآیند حذف تاتو، ریزش موقت مو در ناحیه تحت درمان را تجربه کنید. این ریزش معمولا موقتی است و پس از تکمیل درمان و بهبود پوست، موها به طور طبیعی دوباره رشد می کنند.

پاک کردن تاتو ابرو

آیا پاک کردن تاتو ابرو با لیزر درد دارد؟

در طول لیزر، ممکن است احساساتی مانند احساس سوزش یا گزگز، را روی پوست خود را تجربه کنید. به طور کلی درد لیزر قابل تحمل است. در صورت نیاز می توان از بی حسی موضعی یا کرم های بی حس کننده برای کاهش درد استفاده کرد. همچنین بسیاری از متخصصان تکنیک های خنک کننده مانند هوای سرد یا ژل سرد را برای به حداقل رساندن ناراحتی ارائه می دهند.

 

هزینه پاک کردن تاتو ابرو با لیزر

هزینه پاک کردن تاتو ابرو به طور متوسط با توجه به این که ناحیه کوچکتر از تاتو دیگر نواحی بدن است هزینه کمتری در بردارد. به صورت متوسط هزینه پاک کردن تاتو در سال 1402 در کلینیک های تهران از 300 هزار تومان تا 700 هزار تومان در هر جلسه است.

 

هر جلسه لیزر برای پاک کردن تاتو ابرو چقدر طول می کشد؟

مدت زمان هر جلسه لیزر بسته به اندازه و پیچیدگی تاتو می تواند متفاوت باشد. به طور کلی، یک جلسه برای پاک کردن تاتو ابرو می تواند از 10 الی 20 دقیقه طول بکشد.

 

آیا می توانم بعد از لیزر، تاتوی ابروی جدیدی داشته باشم؟

هنگامی که فرآیند لیزر برداشتن کامل شد و پوست شما به طور کامل بهبود یافت، در صورت تمایل می توانید یک تاتو ابرو جدید داشته باشید. توصیه می‌شود با یک تاتوکار حرفه‌ای مشورت کنید که می‌تواند وضعیت پوست شما را ارزیابی کند و بهترین روش برای یک تاتو ابرو جدید را انتخاب کند.

 

چه مدت طول می کشد تا پوست پس از برداشتن تاتو با لیزر بهبود یابد؟

زمان بهبودی می تواند در افراد مختلف متفاوت باشد، اما به طور کلی، پوست درمان شده بین جلسات به چند هفته (3 الی 7 هفته) نیاز دارد تا بهبود یابد.

کلینیک ماه تهران

کلینیک ماه تهران

    درباره کلینیک ماه تهران


    کلینیک زیبایی ماه تهران در زمینه تخصصی پوست، مو، زیبایی و تناسب اندام افتخار دارد با بهره‌مندی از اساتید دانشگاهی، متخصصین بنام و کادری مجرب و مجهز به بروزترین دستگاه‌های تخصصی دنیا در فضایی بالغ بر 4۰۰ متر مربع و محیطی مدرن و آرامش بخش و پذیرایی ویژه، میزبان می‌همانان ارجمند خود می‌باشد.
    در صورت نیاز به مشاوره با شماره های ما تماس حاصل فرمایید یا از طریق فرم زیر درخواست مشاوره خود را ثبت کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند.


    کلینیک ماه تهران

    خانه
    مشاوره واتساپ
    مشاوره تلفنی
    رزرو نوبت