تزریق پروفایلو برای جوانسازی پوست

 

آیا دوست دارید خیلی سریع و راحت، درخشش طبیعی و یا رطوبت دائمی برای پوست خود ایجاد کنید؟

ژل های تزریقی پروفایلو (Profhilo) ظاهر پوست شما را بهبود می بخشند و نواحی افتاده و پیر شده پوست را بهبود می بخشد. در نتیجه در عرض چند هفته فرد پوستی مستحکم و یکنواخت خواهد داشت.

پروفایلو چیست؟

ژل های تزریقی پروفایلو بسیار خالص بوده و هیچ افزودنی خاصی در آن ها وجود ندارد. همچنین میزان اسید هیالورونیک ( HA ) درون آن ها بیشتر از هر محصول دیگری در بازار است. در نتیجه استفاده از این محصول، میزان تولید کلاژن و الاستین در نواحی پوستی افزایش می یابد.

ژل پروفایلو صورت

پروفایلو به شکل تزریقی مورد استفاده قرار می گیرد و پس از تزریق شدن به سرعت درون بافت های پوستی افراد پخش می شود. از این ماده تزریقی می توان برای درمان نواحی مختلفی همچون صورت ، گردن ، دست ها ، پا و ناحیه بالای سینه استفاده کرد.

چرا پروفایلو تزریق کنیم؟

از پروفایلو جهت مستحکم کردن و بالا کشیدن پوست استفاده می شود. در نتیجه هدف اصلی پروفایلو، نواحی پیر شده و افتاده ی پوست هستند. همچنین استفاده از ژل تزریقی پروفایلو به بهبود جنس و بافت پوست کمک شایانی می کند. همچنین پروفایلو پوست افراد را پر آب کرده و ظاهری درخشان به آن می بخشد.

پس از رسیدن به ۳۰ سالگی ، حجم زیادی از کلاژن و الاستین و اسید هیالورونیک پوست خود را از دست می دهیم. در نتیجه این اتفاق آثار مربوط به بالا رفتن سن را می توان در پوست مشاهده کرد. از جمله این موارد می توان به خطوط باریک، چین و چروک ها و افتادگی پوست اشاره داشت.

در این سن باید به فکر حفظ کردن شرایط مناسب پوست خود باشیم.

همچنین اگر نمی خواهید به برخی نواحی پوست حجم خاصی بدهید پیشنهاد می کنیم از پروفایلو استفاده کنید ( چرا که در این صورت استفاده از فیلر های پوستی پیشنهاد می شود). ژل پروفایلو توانایی دادن حجم و آب رسانی به کل نواحی پوستی را دارد که در نتیجه آن ، ظاهر کلی فرد بهبود یافته و جوان می شود.

پروفایلو صورت به کدام نواحی تزریق می شود؟

از ژل پروفایلو می توان برای درمان نواحی همچون صورت ، گردن ، دست ها ، پا و ناحیه بالای سینه استفاده کرد. نواحی داخلی دست ها و همچنین زانو نیز از جمله نواحی هستند که توسط ژل تزریقی پروفایلو مورد درمان قرار می گیرند.  همچنین یک الگوی پنج نقطه ای برای صورت طراحی شده است که می تواند بدون عمل جراحی ظاهری مناسب به پوست بدهد و اصطلاحا لیفت پوست انجام شود.

تزریق پروفایلو برای جوانسازی پوست

چند جلسه برای تزریق پروفایلو صورت نیاز است؟

ما دو جلسه درمانی با فاصله ۴ هفته را پیشنهاد می کنیم. سپس می توانید هر شش ماه یک بار یک جلسه ترمیمی داشته باشید تا نتایج پروفایلو پایدار باقی بمانند.

پروفایلو صورت برای آبرسانی

آیا تزریق پروفایلو صورت دردناک است؟

در جلسه تزریقی ژل پروفایلو ( Profhilo ) میزان درد و ناراحتی شما بسیار محدود و نزدیک به صفر خواهد بود و پس از اتمام کار نیز نیازی به استراحت و بستری شدن ندارید.

هر جلسه پروفایلو صورت چقدر طول می کشد؟

بسته به تعداد نواحی مورد نظر بیمار ، جلسه تزریق ژل پروفایلو ممکن است حدود ۲۰ دقیقه زمان نیاز داشته باشد تا به اتمام برسد.

نتیجه نهایی پروفایلو صورت

پس از اولین جلسه درمانی ممکن است میزان آب رسانی به پوست و درخشان شدن آن برایتان نمایان باشد. پس از جلسه درمان دوم کم کم شاهد بهبود در ساختار و شکل پوست خود می شوید.

نتایج معمولا پس از حدود ۴ هفته نمایان می شوند و با مرور زمان و ایجاد کلاژن ها و الاستین بیشتر خواهند شد. این تاثیرات در نوع خود با دوام هستند. معمولا تا ۶ ماه می توان از پایداری نتیجه پروفایلو لذت برد و بازخورد بیماران تاکنون در این زمینه مثبت بوده است.

ریسک های پروفایلو صورت

همچون هر پروسه تزریقی دیگری، تعدادی ریسک همراه با تزریق پروفایلو وجود دارند. از جمله این موارد می توان به ورم و قرمزی اشاره کرد که البته در نوع خود نادر هستند. این پروسه درمانی بسیار سریع انجام می شود و سوزن مورد استفاده برای تزریق بسیار باریک است. بنابراین اکثر بیماران احساس ناراحتی و درد ندارند.

مزایای پروفایلو

ژل پروفایلو یک ماده همه کاره است که می توانید از آن در هر نقطه ای از بدن استفاده کنید. تزریق آن را می توان در نواحی که قصد اضافه کردن حجم بیشتری به پوست دارید یا می خواهید پوست آن را بهبود بخشید انجام داد. این پروسه درمانی دارای مزایای زیادی است که در ادامه آن ها را با هم مرور می کنیم:

کلاژن چیست

عدم نیاز به بستری شدن

از مزایای تزریق پروفایلو این است که پس از تزریق ژل نیاز به استراحت و بستری شدن ندارید. بدین معنا که بلافاصله پس از تزریق پروفایلو می توانید به فعالیت های عادی روزانه خود برگردید.

مناسب برای همه سن

این پروسه درمانی برای همه افراد مناسب است چرا که از ماده ای در آن استفاده می شود که به شکل طبیعی در پوست وجود دارد.

در زمینه استفاده از پروفایلو هیچ محدودیتی در سنین بالا وجود ندارد. در حقیقت در افراد کهنسال نتایج قابل توجهی را مشاهده می کنیم. با این حال اگر بیش از ۶۰ سال سن دارید ، پروسه تزریق پروفایلو باید با دقت پیگیری شود. به عنوان مثال اگر چین و چروک های عمیقی در پوست خود دارید و یا پوست قابلیت ارتجاعی خود را از دست داده است ، استفاده از روش های درمانی ترکیبی که پروفایلو بخشی از آن باشد پیشنهاد می شود. به همین دلیل داشتن مشاوره قبل از انجام هر کاری ضروری است.

تزریق پروفایلو برای جوانسازی پوست کلینیک تخصصی پوست و مو ماه تهران

اگر به دنبال نتایج نسبتا معمولی و مناسبی هستید ، این پروسه درمانی می تواند گزینه خوبی برایتان باشد. اما اگر قصد لیفت پوست صورت ، گردن و یا نواحی دیگری از بدن دارید ، باید ترکیبی از فیلر ها و عمل جراحی را مورد نظر قرار دهید.

پروفایلو چقدر دوام دارد؟

افراد در نتیجه استفاده از ژل تزریقی پروفایلو ، پوستی مستحکم ، یکنواخت و با میزان آب پایدار و عمیق خواهند داشت. ما پیشنهاد می کنیم پس از گذشت شش ماه الی یک سال از جلسه تزریقی خود، در جلسات ترمیمی شرکت کنید تا این نتایج به قوت خود پایدار باقی بمانند.

تفاوت پروفایلو و فیلر

به دلیل نوع شکل گیری ماده اصلی پروفایلو ، این ژل نمی تواند همچون فیلر های پوستی منجر به افزایش حجم پوست در نواحی مختلف صورت به عنوان مثال لب یا گونه ها شود.

پروفایلو به عنوان یک درمان آب رسان شناخته می شود و اسید هیالورونیک درون آن در تمام نواحی پوست صورت فرد پخش خواهد شد. در نتیجه ظاهر کلی فرد جوان شده و بهتر از قبل می شود.

هزینه تزریق ژل پروفایلو

قیمت تزریق ژل پروفایلو برای هر سی سی ۲.۵۰۰.۰۰۰ تومان می باشد.

کلینیک ماه تهران

کلینیک ماه تهران

    درباره کلینیک ماه تهران


    کلینیک زیبایی ماه تهران در زمینه تخصصی پوست، مو، زیبایی و تناسب اندام افتخار دارد با بهره‌مندی از اساتید دانشگاهی، متخصصین بنام و کادری مجرب و مجهز به بروزترین دستگاه‌های تخصصی دنیا در فضایی بالغ بر 4۰۰ متر مربع و محیطی مدرن و آرامش بخش و پذیرایی ویژه، میزبان می‌همانان ارجمند خود می‌باشد.
    در صورت نیاز به مشاوره با شماره های ما تماس حاصل فرمایید یا از طریق فرم زیر درخواست مشاوره خود را ثبت کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند.


    کلینیک ماه تهران

    خانه
    مشاوره واتساپ
    مشاوره تلفنی
    رزرو نوبت