نقش لب در زیبایی صورت بر کسی پوشیده نیست اما همه به شکل مادرزادی از جذابیت لب برخوردار نیستند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی در همه زمینه‌ها از جمله  پزشکی، داشتن لب‌های دلخواه و زیبا دیگر یک رویا نیست. از این رو تزریق ژل لب یکی از تزریقات زیبایی است که ظرافت‌های خاص خود را دارد. تزریق ژل لب (که با تزریق فیلر لب نیز شناخته می شود) ، یکی از پرطرفدارترین روندهای زیبایی امروزی به خصوص در ایران تبدیل شده است.

کلینیک زیبایی ماه تهران با تاییده از وزارت بهداشت یکی از بهترین کلینیک های تزریق ژل لب در تهران است چرا که در این کلینیک از مجرب ترین پزشکان و بهترین مارک های ژل مانند بلترو، رستیلن، ژوویدرم، استایلج و… استفاده می شود. و همچنین از لحاظ قیمت ژل لب هم قیمت مناسب تری را نسبت به همکاران ارائه می دهد.
در کلینیک زیبایی ماه تهران انواع مدل های تزریق ژل مانند مدل نچرال و طبیعی، مدل عروسکی یا باربی، مدل روسی، مدل توپر و… مطابق ایده و سلیقه شما تزریق می شود. جهت مشاوره بیشتر در این زمینه و دریافت 50% تخفیف ویژه تزریق ژل لب با شماره های ما تماس بگیرید.

تزریق ژل لب

تزریق ژل لب چیست؟

اکثر ژل های لب بر پایه‌ی ماده ای به نام اسید هیالورونیک است. که طی چند سال گذشته به عوامل تقویت‌کننده و پرکننده بافت نرم تبدیل شده‌اند. این ماده جهت تزریق به نواحی صورت دارای تاییدیه FDA آمریکا است. فیلرهای غیر هیالورونیک اسید برای تزریق به لب مناسب نیست.

قدرت بسیار زیاد هیالورونیک اسید در نگهداری آب باعث می‌شود که هم ماده‌ای فوق‌العاده برای آبرسانی به پوست باشد و هم انتخابی بسیار خوب برای حجم دهی به لب‌ها، گونه‌ها، چانه، فک و غیره. ژل‌های هیالورونیک اسیدی ایمن هستند، ماندگاری متوسطی دارند و ظاهری طبیعی به صورت می‌دهند. شاید برایتان سوال پیش بیایید که هیالورونیک اسید چیست؟  هیالورونیک اسید (Hyaluronic acid) ماده‌ای قندی که یکی از اجزای تشکیل دهنده‌ی بافت پوست ما است و می‌تواند تا ۱۰۰۰ برابر وزن خود آب ذخیره کند.

تزریق ژل لب

نحوه تزریق ژل لب

فرایند تزریق ژل ، یک فرایند بسیار سریع می باشد ، که اغلب کمتر از 30 دقیقه طول می کشد. تاثیرات حاصل از تزریق ، ماندگار بوده و با یک جلسه تزریق ، شما می توانید به مدت 6 الی 9 ماه ، از داشتن لب هایی برجسته و زیبا لذت ببرید. هیالورونیک اسید به تدریج تخریب می شود و به مرور زمان ، به وسیله بدن جذب می شود.

در مرحله اول : پزشک  باید شناخت دقیق و کافی‌ از ساختمان پوست و اجزای صورت داشته باشد. به تکنیک این روش که شامل محل مناسب، مقدار تزریق و قرار دادن این مواد در لایه های‌ مناسب پوستی است کاملا آشنا باشد. 

در مرحله دوم: موضع مورد نظر یعنی همان لب بی حس می شود و با محلول ضد میکروبی یا الکل تمیز می شود.

و در آخر: ژل اسید هیالورونیک به وسیله سرنگ مخصوص و سوزن‌هایی ظریف با زاویه‌ای‌ درست میزان دقیقی‌ در نواحی مختلف لب تزریق می شود.

ژل لب روسی

تزریق ژل لب روسی چیست؟

روس‌ها یکی از زیباترین ملل جهان هستند. مدل لب روسی تقریبا شبیه قلب تیز و ظریف است در این فرم، بیشتر حجم لب‌ها در نزدیکی مرکز لب تجمع یافته است و لب را به سمت بالا شکل می‌دهند. در تزریق ژل لب روسی اصراری به حجیم شدن لب‌ها نیست و بیشتر به پهن شدن لب‌ها متمرکز است. به همین دلیل تزریق ژل لب روسی محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. افرادی که لب‌های باریکی دارند می‌توانند از تزریق ژل روسی برای ایجاد تغییری با ظاهری طبیعی در لب‌های خود استفاده کنند.

در روش لب روسی فیلر از ناحیه پایه‌ی لب‌ها به صورت عمودی تزریق می‌شود. در واقع تفاوت این روش‌ با سایر روش‌ها این است که تزریق از میانه به سمت حاشیه لب‌هاست. در حالی که در سایر روش‌ها فیلر از مرز لب‌ها به سمت داخل تزریق می‌شود.

 

انواع ژل های موقتی

ژل‌های مبتنی بر هیالورونیک اسید

ژل هیالورونیک اسید پرکاربردترین ژل مورد استفاده برای رفع مشکلات ظاهری است و از ایمنی بسیار بالا برخوردار می‌باشد. هیالورونیک اسید یک ماده طبیعی است که در بسیاری از ارگانیسم‌های زنده وجود دارد. به همین خاطر این ماده با بدن انسان سازگاری داشته و در موارد نادر باعث ایجاد واکنش توسط بدن می‌شود. این نوع ژل‌ها معمولاً بین 6 تا 12 ماه دوام و ماندگاری دارند.

 

ژل‌های کلاژن

این نوع ژل‌ها اولین نوع ژل‌های موقتی هستند که برای اهداف زیبایی مورد استفاده قرار گرفته‌اند. کلاژن یک نوع خاص از پروتئین است که بخش مهمی از پوست و سایر بافت‌های بدن را تشکیل می‌دهد. طول مدت دوام و ماندگاری این ژل‌ها در حدود 3 تا 4 ماه است.

 

ژل‌های پلی ال لاکتیک اسید (PLLA)

پلی ال لاکتیک اسید یک ماده سازگار با بدن انسان است که از یک پلیمر مصنوعی ساخته شده و می‌تواند برای افزایش حجم لب‌ها و اصلاح شرایط ظاهری آن‌ها مورد استفاده قرار گیرد. این نوع ژل نتایج ماندگار داشته و درمان با آن از طریق یک مجموعه از تزریق‌ها در طول یک دوره زمانی چند ماهه انجام می‌شود. نتایج حاصل از این ژل تا دو سال دوام و ماندگاری دارد.

 

انواع ژل‌های دائمی

 

تزریق ژل‌ها پلی متیل متاکریلات (PMMA)

ژل‌های دائمی یا غیر قابل جذب به خاطر نتایج دائمی به میزان ژل‌های موقت برای اهداف زیبایی مورد استفاده قرار نمی‌گیرند. یکی از انواع اصلی این ژل‌ (PMMA) است که یک ژل سازگار با بدن انسان بوده و از پلیمر مصنوعی ساخته می‌شود. هنگامی که این نوع ژل برای پر کردن بافت های نرم در بدن استفاده می شود، این ماده در محلول ژل مانند حاوی کلاژن گاوی اضافه شده و سپس به نواحی هدف در لب‌ها تزریق می‌گردد. به این ترتیب بافت کلاژن این ژل را در محل تثبیت کرده و در ادامه نتایج حاصل از این درمان می‌تواند از چند ماه تا چند سال پس از جذب کلاژن نیز دوام و ماندگاری داشته باشد.

تزریق چربی

تزریق چربی یکی از روش های درمان زیبایی است که می‌تواند نتایج بلند مدت در ارتباط با حجیم کردن لب‌ها ایجاد نماید. به همین دلیل به بسیاری از افراد توصیه می‌شود از تزریق چربی برای دستیابی به اهداف مورد نظر خود در ارتباط با شکل لب‌ها و نواحی اطراف آن استفاده کنند. در حقیقت تزریق چربی به لب‌ها می‌تواند نتایج مطلوب و مناسب برای لب‌های فرد ایجاد کند. به این منظور، چربی مورد نیاز از سایر نقاط بدن بیمار مانند چربی پهلو و شکم گرفته شده و پس از تصفیه و جداسازی، به لب‌ها تزریق می‌شود.توجه داشته باشید نتایج تزریق ژل به لب‌ها می‌تواند بطور قابل توجه ماندگار باشد.

 

مزایای تزریق ژل لب

  • شکل ظاهری بهبود یافته و زیبا در لب ها
  • ایجاد شکل پر و برجسته طبیعی تر
  • عوارض جانبی بسیار کم
  • ریکاوری سریع

تزریق ژل لب

بعد از تزریق ژل لب چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

با توجه به اینکه قبل از تزریق ژل لب‌ها را بی‌حس می‌کنند، یکی از مراقبت‌های بعد از فیلر لب این است که تا زمانیکه حس لب‌ها به طور کامل برنگشته است از خوردن یا آشامیدن خودداری کنید. به طور کلی توصیه می‌شود تا یک هفته بعد از زمانی که تزریق کرده‌اید از نوشیدنی‌های الکل دار و استعمال دخانیات خودداری کنید.

  • در ۲۴ ساعت اول بعد از تزریق از مواد آرایشی روی موضع ممنوع
  • در ۲۴ ساعت اول پس از تزریق ژل لب ، ورزش های شدید، آفتاب یا گرمای شدید و مصرف مشروبات الکلی ممنوع
  •  پس از تزریق ژل، تا ۷۲ ساعت از دستکاری و ماساژ ناحیه تزریق شده ممنوع
  •  بهتر است در دو هفته اول از تماس با گرمای زیاد مانند سونا و حمام های داغ پرهیز کنید.
  •  مصرف غذاهاى سخت مانند ساندویچ، گاز زدن نان هاى سفت و سخت، کشیدن سیگار، پیپ، قلیان و بطورکلى هرگونه ضربه و فشار در ۷۲ ساعت بعد از تزریق فیلر(ژل) بخصوص در ناحیه لب ها ممنوع است.

 

عوارض تزریق ژل

  • تورم و کبودی (که حداکثر تا یک هفته برطرف می‌شود)
  • عفونت (درصورت استفاده از ژل‌های چینی)
  • گلوله شدن ژل ( که کاملاً به تکنیک تزریق و نوع فیلر بستگی دارد )

 

از بین بردن ورم لب بعد از تزریق ژل

  • استفاده از کمپرس یخ روی ناحیه ورم کرده
  • به مدت ۲۴ الی ۴۸ ساعت از نوشیدن مایعات و غذاهای خیلی گرم خودداری کنید.
  • عدم استفاده از داروهای بدون نسخه رقیق‌کننده خون مانند آسپرین، ایبوپروفن و ناپروکسن
  • عدم استفاده از سیر، جینسینگ و ویتامین ای
  • عدم استفاده از از پمادهای موضعی مانند ترتینوئین، رتینول، رتینوئید، اسید گلیکولیک  تا سه روز قبل تزریق
  • عدم استفاده از موم، دکلره، برداشتن مو با موچین یا کرم موبر در ناحیه مورد نظر

تزریق ژل لب

هزینه تزریق ژل لب چقدر است؟

هزینه تزریق ژل بستگی به نوع برند ژل و میزان حجم ژل دارد. جهت اطلاع دقیق از قیمت تزریق ژل با شماره های کلینیک زیبایی ماه تهران تماس بگیرید.

آیا تزریق ژل لب درد دارد؟

بسته به نوع بی‌حسی می‌تواند بدون درد و یا درد مختصر باشد.

 

کلینیک ماه تهران

کلینیک ماه تهران

    درباره کلینیک ماه تهران


    کلینیک زیبایی ماه تهران در زمینه تخصصی پوست، مو، زیبایی و تناسب اندام افتخار دارد با بهره‌مندی از اساتید دانشگاهی، متخصصین بنام و کادری مجرب و مجهز به بروزترین دستگاه‌های تخصصی دنیا در فضایی بالغ بر 4۰۰ متر مربع و محیطی مدرن و آرامش بخش و پذیرایی ویژه، میزبان می‌همانان ارجمند خود می‌باشد.
    در صورت نیاز به مشاوره با شماره های ما تماس حاصل فرمایید یا از طریق فرم زیر درخواست مشاوره خود را ثبت کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند.


    کلینیک ماه تهران

    خانه
    مشاوره واتساپ
    مشاوره تلفنی
    رزرو نوبت