زاویه سازی صورت گرد یا کانتورینگ صورت گرد با فیلر یک عمل زیبایی است که با استفاده از تزریق ژل هیالورونیک اسید به نواحی خاصی از صورت انجام می‌شود تا صورت گرد و تپل را به یک شکل زیباتر و زاویه‌دارتر تبدیل کند. این فرآیند معمولاً توسط پزشکان یا متخصصان زیبایی اجرا می‌شود و باید با دقت و تخصص انجام گیرد.

 

چرا صورت گرد نیاز به کانتورینگ دارد؟

  1. عقب رفتگی چانه: در افرادی که صورت گرد دارند، چانه به نسبت عقب‌تر از حالت مطلوب و زاویه‌دار قرار دارد. برای تصحیح این مشکل، معمولاً از ژل فیلر به منظور ایجاد برجستگی در ناحیه چانه استفاده می‌شود.
  2. کوتاهی عمودی چانه: در افراد با صورت گرد، عمق عمودی ناحیه چانه کاهش می‌یابد. با استفاده از ژل فیلر، می‌توان این کوتاهی عمودی را تصحیح کرد و زاویه‌دارتر کرد.
  3. کوچکی یا بزرگی بیش از حد زاویه گونیال: زاویه گونیال نواحی پایینی گونه‌ها است. در صورت بزرگی زاویه گونیال، صورت تپل و گرد به نظر می‌رسد. این مشکل با تزریق ژل فیلر به ناحیه گونیال برای افزایش برجستگی و تعریف این ناحیه رفع می‌شود.
  4. ساختار کوچک فک پایینی: در برخی از موارد، فک پایینی یا خط فک نیز نقش مهمی در زاویه سازی صورت دارد. اگر فک پایینی کوچک و ضعیف باشد، ایجاد زاویه‌دارتر کردن صورت ممکن است سخت‌تر باشد. در این موارد، ممکن است پزشک ژل فیلر به خط فک نیز تزریق کند تا به زاویه‌سازی کمک کند.

کانتورینگ صورت گرد

دلیل جذابیت صوت زاویه دار چیست؟

از قدیم صورت زاویه دار بسیار پر طرفدار بوده است دلیل این پر طرفداری صورت زاویه دار و کانتورینگ شده این است که  صورت‌های زاویه‌دار معمولاً با جوانی و سلامتی مرتبط است. افرادی جوان با تناسب اندام معمولا صورت زاویه دار دارند. از این رو زاویه دار بودن صورت نشانی از زیبایی، جوانی و اعتماد به نفس است. از طرفی دیگر با افزایش سن پوست صورت شل می شود و چربی زیر پوست افزایش پیدا می کند. و کم کم زاویه صورت از بین می رود و صورت به گرد متمایل می شود.

امروز به شیوه های نوین مانند تزریق ژل، تزریق چربی و… می توان صورت را متناسب به سلیقه شما زاویه دار یا به اصطلاح مادلینگ صورت کرد.

زاویه دار کردن صورت گرد با فیلر

زاویه دار کردن صورت گرد با فیلر

بهترین و کم تهاجمی ترین روش زاویه دهی به صورت گرد تزریق فیلر است. خوب ممکن است با خود بپرسید دلیل بهترین بودن فیلر چیست؟ مزیت عای فیلر برای زاویه دهی به شرح زیر است:

  • بدون نیاز به جراحی، بیهوشی و خونریزی
  • نتایج سریع پس از تزریق فیلر
  • بدون دوره نقاهت (بعد از تزریق می توانید فعالیت روزمره خود را انجام دهید)
  • عوارض جانبی بسیار کم
  • هزینه پایین نسبت به دیگر روش های کانتورینگ (مانند جراحی زیبایی و تزریق چربی)
  • امکان بازگشت به صورت عادی در صورت راضی نبودن از زاویه صورت (موقتی بودن)

 

نواحی مهم برای زاویه دهی به صورت گرد

نواحی مهم برای زاویه دهی به صورت گرد

برای کانتورینگ صورت گرد باید به این سه ناحیه حتما ژل تزریق شود تا صورت حالت زاویه دار به خود بگیرد. این سه ناحیه عبارتنداز:

  1. تزریق ژل چانه
  2. تزریق ژل خط فک
  3. تزریق ژل به گونه

کانتورینگ صورت گرد

هزینه زاویه دار کردن صورت گرد

هزینه کانتورینگ صورت گرد بسته به میزان فیلر تزریقی مصرفی، مارک فیلر و درستمزد پزشک دارد و تا 1 الی  2 سال بسته به مارک فیلر ماندگاری دارد. برای نواحی مختلف صورت حجم ژل تزریقی متفاوت است. در زیر نمونه مقدار فیلر ها برای نواحی مختلف صورت لیست شده است:

  • فیلر برای تزریق به چانه: 2 الی 3 سی سی
  • فیلر برای زاویه سازی فک: 1 الی 3 سی سی برای هر فک
  • فیلر برای گونه: 1 سی سی برای هر گونه

قیمت فیلر هم از 1 میلیون تا 6 میلیون برای هر سی سی است.

کانتورینگ صورت گرد

کلینیک ماه تهران

کلینیک ماه تهران

    درباره کلینیک ماه تهران


    کلینیک زیبایی ماه تهران در زمینه تخصصی پوست، مو، زیبایی و تناسب اندام افتخار دارد با بهره‌مندی از اساتید دانشگاهی، متخصصین بنام و کادری مجرب و مجهز به بروزترین دستگاه‌های تخصصی دنیا در فضایی بالغ بر 4۰۰ متر مربع و محیطی مدرن و آرامش بخش و پذیرایی ویژه، میزبان می‌همانان ارجمند خود می‌باشد.
    در صورت نیاز به مشاوره با شماره های ما تماس حاصل فرمایید یا از طریق فرم زیر درخواست مشاوره خود را ثبت کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند.


    کلینیک ماه تهران

    خانه
    مشاوره واتساپ
    مشاوره تلفنی
    رزرو نوبت