انتخاب مرکز مناسب برای کانتورینگ صورت با فیلر و ژل بسیار مهم است چرا که کانتورینگ صورت باید طبق اصول صحیح زیباشناسی و قرینه سازی صورت تزریق شود وگرنه شکل نامتوزانی به صورت می دهد. امروز ژل و فیلر در اکثر کلینیک و حتی در خیلی از سالن های زیبایی نیز تزریق می شود. اما در اینستاگرام شاهد نمونه فیلرهای تزریق شده هستم که کلا ما را از کانتورینگ صورت با فیلر منصرف می کند. دلیل آن هم عدم تجربه کافی و استفاده از مارک های هیالورونیک اسید بی کیفیت است.

انتخاب مرکز کانتورینگ صورت

کانتورینگ صورت با فیلر با این که صورت موقتی است اما در صورت تزریق نادرست و یا تزریق دوز بالا می تواند شکل بسیار ناخوشایندی در ظاهر صورت شما ایجاد کند که علاوه بر این که هیچ تقارن و زیبایی به صورت شما اضافه نکرده است بلکه می تواند باعث بدشکل شدن صورت شما شود. برای پیشگیری از این موضوع باید مرکز درستی را برای تزریق ژل برای کانتورینگ صورت انتخاب کنید.

در زیر ویژگی های یک مرکز کانتورینگ صورت حرفه ای را بیان کرده ایم. این ویژگی ها شامل فاکتور های مهمی است که هر مرکز حرفه ای در زمینه تزرق فیلر و چربی باید دارا باشد.

مرکز کانتورینگ صورت

1. دارا بودن پزشک متخصص زیبایی

حتما برای کانتورینگ صورت به مراکز یا کلینیکی مراجعه کنید که دارای پزشک متخصص با تاییده وزارت بهداشت باشد. تجربه و تخصص پزشک نتیجه بخش یک صورت کانتور شده زیبا و بدون عیب و نقص است.

بیشتر بخوانید: مادلینگ صورت با فیلر

2. دارا بودن نمونه کار های حرفه ای

متخصص بودن پزشک شرط لازم است اما کافی نیست. پزشک علاوه بر متخصص بودن باید هنرمند نیز باشد. تخصص در کنار هنر باعث خلق زیبایی می شود. که این موضوع در نمونه کار های کانتورینگ صورت در هر کلینیک مشخص است. به همین دلیل اگر قصد کانتورینگ صورت خود را دارید قبل از انتخاب مرکز به نمونه کار های آن نیز توجه ویژه ای داشته باشید.

3. استفاده از مارک های بنام فیلر

فیلر ها که با نام هیالورونیک اسید شناخته می شوند توسط کشور های مختلفی تولید می شوند بهترین برند های این فیلر شرکت های آمریکایی هستند البته در ایران خیلی کم یافت می شوند. بعد از آن برند های اروپایی از کیفت بالایی برخوردارند. که بعد از آن به ترتیب برند های کره ای، ایرانی و چینی هستند.

  • ژل پروفایلو برند ایتالیایی
  • ژل ژوویدرم برند فرانسویی
  • ژل رووفیل برند کره ای
  • ژل تئوسیال برند سوئیسی
  • ژل استایلج برند فرانسوی
  • ژل نیوویا اینتنس برند ایتالیایی

بیشتر بخوانید: زاویه دهی و کانتورینگ صورت گرد با فیلر

کانتورینگ صورت

کانتورینگ صورت در تهران

کلینیک ماه تهران با بیش از 5 سال تجربه در زمینه کانتورینگ صورت با فیلر و دارا بودن پزشکان متخصص و هنرمند در زیبا سازی و قرینه سازی صورت با فیلر آماده ارائه خدمات زیبایی به خصوص کانتورینگ صورت با فیلر در تهران محله میرداماد است. در صورت رضایت از نمونه کار ها می توانید با شماره های کلینیک ماه تهران تماس بگیرید و در خصوص خدمات زیبایی مشاوره رایگان بگیرید.

  • آدرس کلینیک: تهران، میرداماد، جنب‌مترو میرداماد، خیابان کازرون
  • شماره تماس: 02126422531
  • همراه و واتساپ: 09191030580

کانتورینگ صورت

هزینه کانتورینگ صورت در کلینیک ماه تهران 1403

  1. همان طور که میدانید بیشتر هزینه کانتورینگ صورت به هزینه فیلر و نوع برند فیلر بستگی دارد در جدول زیر قیمت فیلر های مختلف آورده شده است.
  2. علاوه بر برند فیلر مقدار سی سی ژل تزریقی هم مهم است. مثلا در صورت های لاغر ممکن است مقدار سی سی بیشتری ژل تزریق شود و هزینه هم به مراتب بیشتر است.
  3. بعد از این موارد دستمزد پزشک و کلینیک هم حساب می شود و هزینه نهایی کانتورینگ صورت جمع مقدار فیلر تزریق شده بادستمزد پزشک است.

هزینه کانتورینگ صورت : قیمت کانتورینگ صورت در تهران

برند ژل برای کانتورینگقیمت هر سی سیماندگاری
اینوسنس اتریش2.5 میلیون۶ الی ۸ ماه
آلیاکسین سوئیسی5.5 میلیون10 الی 12 ماه
رووفیل پلاس4 میلیون8 الی 10 ماه
ژوویدرم فرانسه6 میلیون10 الی 12ماه
زیشل کره2 میلیون۶ الی ۸ ماه
استایلج فرانسه7 میلیون10 الی 12 ماه
پرفکتا فرانسه4 میلیون8 الی 10 ماه
الانسه هلند5 میلیون10 الی 12 ماه
هیدرویام انگلیس2.5 میلیون۶ الی ۸ ماه
نئورامیس کره ای2.5 میلیون۶ الی ۸ ماه
نیوویا اینتنس ایتالیا5.5 میلیون10 الی 12 ماه
سوسام کره جنوبی3 میلیون8 الی 10 ماه

نواحی صورت برای کانتورینگ

نواحی صورت برای کانتورینگ

کانتورینگ با فیلر شامل مجموعه از تزریق ها می باشد که برای هر صورت متفاوت است. مثلا صورتی که چانه مناسبی داشته باشد نیازی به تزریق ژل چانه نیست. پس این که کدام ناحیه صورت شما نیاز به تزریق دارد اول به سلیقه شما و دوم به نظر پزشک دارد.

  1. تزریق فیلر خط فک جهت زاویه دهی به فک
  2. تزریق فیلر چانه جهت ایجاد چانه در افرادی که چانه ندارند.
  3. تزریق ژل لب برای لب های لاغر
  4. فیلر خط خنده جهت رفع خط خنده و صافی پوست
  5. رفع چین و چروک های اطراف چشم
  6. رفع چروک و ناهمواری پیشانی
  7. متقارن سازی بینی با فیلر
  8. رفع گودی زیر چشم با فیلر
  9. رفع خط اخم با فیلر

مطاله کنید: عکس کانتورینگ صورت

کانتورینگ صورت

دیگر سوالات شما

آیا کانتورینگ صورت با فیلر درد دارد؟

هنکام تزریق فیلر به صورت ممکن است مقدار درد احساس کنید. در بیشتر موارد پزشک بی حسی تزریق نمی کند چرا که درد تزریق قابل تحمل است و سریع پروسه تزریق تمام می شود.

بخوانید: مادلینگ صورت

آیا کانتورینگ صورت با فیلر عوارض خاصی دارد؟

در کانتورینگ صورت ژل هیالورونیک اسید تزریق می شود که به صورت طبیعی در بافت بدن موجود است. این ژل عارضه خاصی ندارد و بعد از کانتورینگ صورت ممکن است ناحیه مورد نظر مقداری کبودی و قرمزی رخ بدهد که بعد چند روز از بین می رود.

البته مهم است قبل از تزریق تست آلرژی به این ژل روی سطح درد انجام شود تا از بروز حساسیت پیشگیری شود.

کانتورینگ صورت

کانتورینگ صورت برای چه افرادی ممنوع است؟

کانتورینگ صورت با فیلر برای افراد زیر پیشنهاد نمی شود.

  • خانم های باردار و شیرده
  • نوجوانان زیر 18 سال
  • اختلال انعقاد خون
  • حساسیت به ژل هیالورونیک اسید
  • در صورت داشتن بیماریهای خود ایمنی مانند لوپوس و ام اس

 

کلینیک ماه تهران

کلینیک ماه تهران

    درباره کلینیک ماه تهران


    کلینیک زیبایی ماه تهران در زمینه تخصصی پوست، مو، زیبایی و تناسب اندام افتخار دارد با بهره‌مندی از اساتید دانشگاهی، متخصصین بنام و کادری مجرب و مجهز به بروزترین دستگاه‌های تخصصی دنیا در فضایی بالغ بر 4۰۰ متر مربع و محیطی مدرن و آرامش بخش و پذیرایی ویژه، میزبان می‌همانان ارجمند خود می‌باشد.
    در صورت نیاز به مشاوره با شماره های ما تماس حاصل فرمایید یا از طریق فرم زیر درخواست مشاوره خود را ثبت کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند.


    کلینیک ماه تهران

    خانه
    مشاوره واتساپ
    مشاوره تلفنی
    رزرو نوبت