در این مقاله قصد داریم انواع عکس کانتورینگ و فیلر صورت را به همراه قیمت به شما معرفی کنیم. در کانتورینگ یا مادلینگ صورت با فیلر از برند های مختلف فیلر برای تزریق به نواحی صورت استفاده می شود که 8 الی 10 ماه ماندگاری دارد. کانتورینگ صورت با فیلر یکی از بهترین و کم عارضه ترین شیوه های مادلینگ صورت است که مطابق عکس های زیر نتایج بسیار عالی را به ارمغان می آورد. در ادامه با ما همراه باشید.

عکس کانتورینگ صورت با فیلر

عکس فیلر صورت

فیلر یا ژل هیالورونیک اسید به نقاط مختلفی از صورت تزریق می شود که به بیان امروزی تزریق فیلر به نواحی مختلف صورت را کانتورینگ صورت یا مادلینگ صورت می گویند. منظور از کانتورینگ صورت تزریق فیلر به نواحی مختلف صورت جهت کاهش چین و چروک، برجسته سازی صورت، متقارن سازی صورت، هماهنگ سازی اجزا صورت است. تزریق فیلر به نواحی مختلف صورت تزریق می شود به شرح زیر است:

  1. خط فک
  2. جای آکنه، اسکار و زخم
  3. لب
  4. چانه
  5. پیشانی
  6. رفع خط خنده
  7. ناحیه ماریونت
  8. برجسته سازی گونه و پر کردن گونه لاغر
  9. گودی و سیاهی زیر چشم
  10. بینی جهت تقارن
  11. خط اخم

عکس کانتورینگ صورت با قیمت

عکس مادلینگ صورت با فیلر

عکس زاویه سازی صورت با فیلر

همان طور که از عکس های زیر مشخص است از فیلر برای زاویه سازی صورت استفاده می شود فیلر ماندگاری حدود 8 الی 12 ماهه دارد و نتایج آن بلافاصله بعد از تزریق قابل مشاهده است. یکی دیگر از مزیت های تزریق فیلر غیرتهاجمی بودن آن و عدم نیاز به دوره نقاهت است که بلافاصله بعد از تزریق می توانید به سرکار و روال زندگی عادی برگردید.

عکس کانتورینگ صورت با ژل

عکس کانتورنیگ صورت به همراه قیمت آن

همان طور که از عکس های زیر مشخص است قیمت کانتورینگ صورت به همراه نتایج آن قابل مشاهده است. در عکس های قبل و بعد کانتورینگ صورت از برند های متفاوتی برای تزریق استفاده شده است که هر برند فیلر قیمت و ماندگاری متفاوتی دارد. در کل از برند های اروپایی و کره ای در کلینیک ماه تهران استفاده می شود چرا که از ماندگاری خوبی برخوردار هستند و همچنین امکان بروز عارضه جانبی در این برند ها بسیار پایین است.

کانتورینگ صورت

عکس کانتورینگ صورت مردان

قیمت برندهای فیلر برای کانتورینگ صورت

قیمت مادلینگ صورت با فیلر به برند فیلر تزریقی، مقدار سی سی تزریقی  و دستمزد کلینیک دارد که در زیر قیمت برند های مختلف فیلر لیست شده است.

برند ژل برای کانتورینگقیمت هر سی سیماندگاری
اینوسنس اتریش2.5 میلیون۶ الی ۸ ماه
آلیاکسین سوئیسی5.5 میلیون10 الی 12 ماه
رووفیل پلاس4 میلیون8 الی 10 ماه
ژوویدرم فرانسه6 میلیون10 الی 12ماه
زیشل کره2 میلیون۶ الی ۸ ماه
استایلج فرانسه7 میلیون10 الی 12 ماه
پرفکتا فرانسه4 میلیون8 الی 10 ماه
الانسه هلند5 میلیون10 الی 12 ماه
هیدرویام انگلیس2.5 میلیون۶ الی ۸ ماه
نئورامیس کره ای2.5 میلیون۶ الی ۸ ماه
نیوویا اینتنس ایتالیا5.5 میلیون10 الی 12 ماه
سوسام کره جنوبی3 میلیون8 الی 10 ماه

قیمت کانتورینگ برای صورت من چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت دقیق کانتورینگ صورت لازم با شماره های ما تماس بگیرید و بعد از رزو وقت برای جلسه مشاوره رایگان از پزشک متخصص زیبایی کلینیک ماه تهران و معاینه صورت شما توسط پزشک قیمت دقیق کانتورینگ به شما اعلام می شود.

شماره تلفن: 02126422531

شماره همراه: 09191030580

عکس کانتورینگ صورت آقایان

کلینیک ماه تهران

کلینیک ماه تهران

    درباره کلینیک ماه تهران


    کلینیک زیبایی ماه تهران در زمینه تخصصی پوست، مو، زیبایی و تناسب اندام افتخار دارد با بهره‌مندی از اساتید دانشگاهی، متخصصین بنام و کادری مجرب و مجهز به بروزترین دستگاه‌های تخصصی دنیا در فضایی بالغ بر 4۰۰ متر مربع و محیطی مدرن و آرامش بخش و پذیرایی ویژه، میزبان می‌همانان ارجمند خود می‌باشد.
    در صورت نیاز به مشاوره با شماره های ما تماس حاصل فرمایید یا از طریق فرم زیر درخواست مشاوره خود را ثبت کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند.


    کلینیک ماه تهران

    خانه
    مشاوره واتساپ
    مشاوره تلفنی
    رزرو نوبت