لیزر موهای زائد یکی از جدیدترین روش هایی است که به بهداشت پوست آقایان کمک می کند. لیزر ناحیه تناسلی، آقایان را از استفاده مداوم ژیلیت، کرم های موبر، وکس و موم راحت می کند. لیزر تا حد بسیار زیادی موهای زائد را از بین برده و به عنوان روش دائمی مورد استفاده قرار می گیرد.
لیزر ناحیه تناسلی مردان می تواند از التهابات پوستی به دلیل وجود موهای زیر پوستی جلوگیری کند. علاوه بر این به دلیل تراکم موی بالا در ناحیه تناسلی امکان عرق سوز شدن و خارش وجود دارد که لیزر می تواند از ایجاد این مشکلات نیز جلوگیری کند.

 

هزینه و قیمت لیزر ناحیه تناسلی مردان چگونه است؟

هزینه لیزر ناحیه تناسلی مردان با توجه به تعداد جلسات و ضخامت و تراکم مو فرد در مراکز مختلف متفاوت است بنابراین نمی توان هزینه لیزر را تخمین زد.
در حال حاضر افراد با مراجعه به کلینیک های معتبر و انجام مشاوره می توانند از قیمت دقیق هر جلسه لیزر ناحیه تناسلی اطلاع پیدا کنند. بطور کلی قیمت لیزر ناحیه تناسلی در تهران در مراکز مختلف بین 200 تا 400 متغیر است.

کلینیک ماه تهران اماده ارائه خدمات لیزر موهای زائد در تمامی نواحی از جمله ناحیه تناسلی مردان توسط اپراتور آقا است. هزینه هر جلسه لیزر این ناحیه حدود 200 هزار تومان است با دستگاه لیزر بدون درد سوپرانو تیتانیوم مدل 2024 انجام می شود.

دیگر مقالات ما: دستگاه لیزر تیتانیوم و تمامی نکات درباره آن

لیزر تناسلی مردان

لیزر ناحیه تناسلی آقایان چه مزایایی دارد

یکی از قسمت های بدن آقایان که با انجام لیزر می توان به افزایش سلامت پوست و خلاص شدن از شر موهای زائد آن کمک کرد ناحیه تناسلی است. مزایای لیزر ناحیه تناسلی آقایان عبارت است از :

  • استفاده از لیزر یک راه حل بسیار سریع نسبت به سایر روش های از بین بردن موهای زائد است. شما در کمترین زمان ممکن می توان نتایج عالی آن را به خوبی مشاهده کنید. علاوه بر این درد بسیار خفیفی حس می شود زیرا سرعت انجام لیزر بسیار بالا است.
  • لیزر ناحیه تناسلی آقایان به عنوان یک روش آسان و کاربردی به شما کمک می کند از دردسرهای استفاده از تیغ و اپیلاسیون راحت شده و با کاهش سرعت رشد موهای زائد در این ناحیه از داشتن پوست صاف لذت ببرید.
  • استفاده از لیزر در ناحیه تناسلی به کاهش ضخامت و تراکم مو در این ناحیه کمک می کند. لیزر به عنوان یک روش خلاص شدن از موهای زائد می تواند از رشد موهای زیر پوستی، تعریق شدید و بوی نامطبوع نیز جلوگیری کند.
  • یکی از مهمترین مزایای استفاده از لیزر برای ناحیه تناسلی آقایان جلوگیری از تحریکات پوستی و رعایت بهداشت است که کمک می کند در طولانی مدت پوست این ناحیه از بدن بازسازی شود.

دیگر مقالات ما: بهترین دستگاه لیزر موهای زائد در کلینیک ها را بشناسید

لیزر ناحیه تناسلی مردان شامل چه قسمت هایی است؟

لیزر ناحیه تناسلی مردان شامل خط بیکینی، خط مایو و همچنین بیضه و ناحیه تناسلی است. اغلب به دلیل اینکه حذف موهای زائد این ناحیه کار دشوار و خطرناکی است بسیاری از آقایان لیزر را به عنوان یک راه حل ایمن انتخاب می کنند. لیزر موهای زائد این نواحی با احتیاط و سرعت و دقت انجام می گیرد و اپراتور لیزر نیز با توجه به آستانه درد افراد میزان اشعه لیزر را تنظیم می کند.

لیزر ناحیه تناسلی آقایان چگونه انجام می شود

ناحیه تناسلی آقایان پوست نازک تری نسبت به سایر قسمت های بدن دارد به همین دلیل اغلب از داروی بی حسی موضعی حدود نیم ساعت قبل از انجام لیزر استفاده می شود.
سپس اپراتور لیزر پالس های حرارتی را از طریق اشعه نور بر روی ناحیه تناسلی وارد می کند. همزمان با انجام لیزر، اپراتور وضعیت فرد را نیز چک می کند و بهترین تنظیم را برای درجه لیزر انجام می دهد.
لیزر ناحیه تناسلی از طریق تابانده شدن اشعه بر روی موهای ناحیه تناسلی و با ایجاد گرما باعث از بین رفتن فولیکول های مو در این نواحی می شود که تا 90 درصد می تواند رشد موها را نیز کاهش دهد.

دیگر مقالات ما: آیا می توان لیزر موهای زائد را روی تاتو انجام داد؟

مراقبت های قبل و بعد لیزر ناحیه تناسلی آقایان

لیزر ناحیه تناسلی آقایان شامل دو مرحله مراقبتی قبل و بعد از لیزر است که در ادامه شرح داده می شود.

مراقبت های پیش از انجام لیزر ناحیه تناسلی

  1. ابتدا باید ناحیه تناسلی را شب قبل به خوبی شیو کنید و حداقل برای یک ماه قبل از انجام لیزر از انجام اپلاسیون و وکس خودداری کنید.
  2. مدت زمان انجام جلسات لیزر از برنزه کردن پوست خودداری کنید و همچنین یک هفته قبل از انجام لیزر سعی کنید در معرض تابش اشعه ماورابنفش خورشید قرار نگیرید.
  3. قبل از انجام لیزر در صورت مصرف داروهایی مانند آسپرین و یا داروهای ضدالتهاب با پزشک مشورت کنید.

مراقبت های پس از انجام لیزر

  1. آقایان بهتر است بعد از انجام لیزر ناحیه تناسلی لباس های گشاد بپوشند و تا 24 ساعت از پوشیدن لباس های چسبان خودداری کنند.
  2. همچنین بهتر است تا 48 ساعت از رفتن به استخر و جکوزی و یا حمام آب گرم خودداری کنند.
  3. تا 24 ساعت بعد از لیزر از انجام فعالیت های سنگین و ورزش که باعث ایجاد تعریق می شود نیز خودداری کنید. همچنین از کرم ها و لوسیون های معطر نیز در محل استفاده نکنند.

دیگر مقالات ما: هزینه پاک کردن تاتو با لیزر

لیزر تناسلی مردان باعث ناباروری می شود؟

آیا لیزر ناحیه تناسلی آقایان ممکن است عوارضی داشته باشد

لیزر ناحیه تناسلی آقایان اگر در مراکز معتبر و توسط اپراتور مجرب انجام گیرد عوارضی را به دنبال نخواهد داشت. بنابراین آقایان بدون نگرانی می توانند برای از بین بردن موهای زائد خود از طریق لیزر اقدام کنند.
البته بعد لیزر ناحیه تناسلی اغلب افراد عوارضی مانند قرمزی، حساسیت و آسیب پذیری پوست را تجربه می کنند که موقت است و بعد از چند ساعت کاملا از بین می رود.
علاوه بر این با توجه به نوع پوست و مو بهتر است برای کاهش خطرات تغییر رنگ پوست قبل از انجام لیزر با پزشک صحبت کنید.

لیزر ناحیه تناسلی مردان بی خطر است؟ یا بر باروری تاثیر می گذارد؟

تحقیقات انجام شده نشان داده است لیزر ناحیه تناسلی نمی تواند خطری برای مردان داشته باشد. به دلیل اینکه لیزر اسپرم سازی را تحت تاثیر قرار نمی دهد در نتیجه نمی تواند بر روی باروری مردان تاثیر بگذارد.
علت بی خطر بودن لیزر برای ناحیه تناسلی مردان این است که اشعه لیزر تنها می تواند حدود 3 میلی متر پوست را تحت تاثیر قرار دهد. علاوه بر این نمی تواند به جز فولیکول های مو تاثیری بر روی سایر بافت های بدن داشته باشد.

کلینیک ماه تهران

کلینیک ماه تهران

    درباره کلینیک ماه تهران


    کلینیک زیبایی ماه تهران در زمینه تخصصی پوست، مو، زیبایی و تناسب اندام افتخار دارد با بهره‌مندی از اساتید دانشگاهی، متخصصین بنام و کادری مجرب و مجهز به بروزترین دستگاه‌های تخصصی دنیا در فضایی بالغ بر 4۰۰ متر مربع و محیطی مدرن و آرامش بخش و پذیرایی ویژه، میزبان می‌همانان ارجمند خود می‌باشد.
    در صورت نیاز به مشاوره با شماره های ما تماس حاصل فرمایید یا از طریق فرم زیر درخواست مشاوره خود را ثبت کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند.


    کلینیک ماه تهران

    خانه
    مشاوره واتساپ
    مشاوره تلفنی
    رزرو نوبت