دستگاه لیزر تیتانیوم را می‌توانیم یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین تجهیزات برای ازبین بردن موهای زائد نقاط مختلف بدن معرفی کنیم. این دستگاه به گونه‌ای ساخته و طراحی شده است که با انتشار امواج مختلف، می‌تواند در کوتاه‌ترین مدت ممکن اقدام به حذف موهای زائده بدن کند.
جالب است بدانید دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم می‌تواند به طور همزمان از سه طول موج بهره‌مند شده و این موضوع باعث می‌شود تا طول موج‌های آن به عمق لایه‌های پوست نفوذ کرده و با حذف فولیکول مو، شما را از استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات دیگر بی‌نیاز کند. اگر قصد دارید اطلاعات بیشتری در مورد دستگاه لیزر تیتانیوم و تمامی نکات درباره آن به دست بیاورید، توصیه می‌کنیم تا پایان این بخش همراه ما باشید.

عملکرد دستگاه لیزر تیتانیوم

در مورد نحوه عملکرد دستگاه لیزر تیتانیوم باید بگوییم که این دستگاه در هر شات، قسمت‌های وسیعی از بدن مراجعه کنندگان را مورد هدف قرار می‌دهد و به همین دلیل سبب رفع موهای زائد نواحی مختلف بدن با سرعت زیاد می‌شود.
این مدل دستگاه‌ها معمولاً نسبت به دیگر دستگاه‌های لیزر از عملکرد منحصر به فردی برخوردار بوده و به دلیل داشتن طول موج‌هایی با قدرت 755، 810 و 1064 نانومتر می‌توانند در عمق پوست نفوذ کنند. هر کدام از سه طول موج این دستگاه از قدرت بالایی برخوردار بوده و باعث سوختگی یا کبودی پوست نمی‌شوند.

 

ویژگی‌های دستگاه لیزر تیتانیوم

بررسی مشخصات دستگاه لیزر تیتانیوم به شما این امکان را می‌دهد که شما با دقت نظر کافی برای تهيه اینم حصول اقدام نمایید. از مهم‌ترین ویژگی‌های دستگاه لیزر تیتانیوم می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • از طول موج‌های مختلف بهره‌مند است.
  • به سیستم خنک کننده مجهز می‌باشد.
  • سبب تسریع روند از بین رفتن موها می‌شود.
  • برای تمامی پوست‌ها مناسب است.
  • باعث از بین رفتن کامل فولیکول مو می‌گردد.
  • به دلیل داشتن دستگاه خنک کننده، شما هنگام استفاده درد یا سوزشی احساس نمی‌کنید.
  • می‌توان از آن برای تمام نقاط بدن استفاده کرد.

با در نظر گرفتن ویژگی‌های دستگاه لیزر تیتانیوم می‌توانید متوجه شوید که این دستگاه جزء منحصر به فردترین تجهیزات برای از بین بردن موهای زائد بدن است و بی‌شک بهترین نمونه جهانی محسوب می‌شود.

دیگر مقالات ماه تهران: آیا می توان لیزر موهای زائد را روی تاتو انجام داد؟

چرا لیزر سوپرانو تیتانیوم بدون درد است؟

لیزر سوپرانو تیتانیوم یک فناوری لیزری و برای از بین بردن موهای غیرمطلوب بدن استفاده می‌شود. این دستگاه از یک تکنولوژی پیشرفته به نام لیزر Nd:YAG برای تولید نور استفاده می‌کند. یکی از ویژگی‌های برجسته این لیزر این است که دارای یک سیستم تبریده است که پوست را خنک نگه می‌دارد و درد و عدم راحتی را کاهش می‌دهد.
علت اصلی کمترین درد در هنگام استفاده از لیزر سوپرانو تیتانیوم، وجود سیستم تبریده است. این سیستم از طریق یک دستگاه خنک کننده، پوست را سرد و خنک نگه می‌دارد. این عمل باعث می‌شود که حس درد کاهش یابد و فرد در طول جلسه لیزری احساس راحتی کند.
علاوه بر این، لیزر سوپرانو تیتانیوم دارای یک فلوئنس ضعیف است. این به این معنی است که نور لیزری به طور کنترل شده و به تدریج به پوست ارسال می‌شود. این فناوری، از طریق گرم شدن تدریجی موها و تخریب ساختارهای آن‌ها، به طور دقیق موهای غیرمطلوب را حذف می‌کند، در حالی که احساس درد کمتری را به همراه دارد.

بررسی عملکرد لیزر سوپرانو تیتانیوم روی تایپ های پوستی مختلف

بررسی عملکرد لیزر سوپرانو تیتانیوم روی تایپ های پوستی مختلف

با توجه به این که لیزر تیتانیوم تمامی طیف طول موجی از 755 یعنی الکس، دایود 810 و ان دی یاگ 1064 رو دارد. برای تمامی تایپ پوستی می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

تایپ پوستینوع تکنولوژی مناسبطول موج
سفید تا گندمی
تاپیپ پوستی یک تا سه
الکس و دایود810-755
مدیرانه ای
تایپ پوستی چهار
الکس، دایود و ان دی آگ810-755-1064
تیره
تایپ پوستی پنج و شش
دایود و ان دی آگ810-1064

 

نقش فناوری در مشخصات دستگاه لیزر تیتانیوم

در حال حاضر برای ساخت دستگاه لیزر تیتانیوم از بالاترین فناوری یعنی In-Motion استفاده شده است و همین موضوع سبب می‌شود تا با کمک این دستگاه، بتوان اقدام به برطرف کردن موهای زائد برای تمام افراد و با هر شرایطی کرد.
این دستگاه را می‌توانیم یکی از قدرتمندترین و ایمن‌ترین دستگاه‌ها معرفی کنیم که به دلیل استفاده از فناوری پیشرفته، می‌تواند روند از بین بردن موهای زائد آزاردهنده در نقاط مختلف بدن یا صورت را تسهیل کند‌.
در حال حاضر خرید دستگاه‌های لیزر قدیمی که استفاده از آن نیز سبب بروز آسیب به پوست می‌شوند، به حداقل رسیده و بیشتر افراد ترجیح می‌دهند اقدام به خرید دستگاه‌های لیزر پیشرفته با فناوری‌های ساخت برتر کنند.

بیشتر بخوانید: پاک کردن تاتو با لیزر کیوسوئیچ

کاربرد های دستگاه لیزر تیتانیوم

کاربرد های دستگاه لیزر تیتانیوم

مهم‌ترین و اصلی‌ترین کاربرد دستگاه لیزر تیتانیوم مربوط به از بین بردن موهای زائد در قسمت‌های مختلف بدن است. این دستگاه باعث رساندن طول موج‌های مختلف به عمق پوست شده و سبب ضعیف شدن ریشه موها می‌شود. همین موضوع باعث شده است تا رشد موهای زائد تا مدت زمان طولانی قطع گردد.
موضوع مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که کاربرد این دستگاه بیشتر برای از بین بردن موهای زائد ضخیم است و موهای بور، کرکی یا بسیار نازک را از بین نمی‌برد. پس اگر می‌خواهید برای از بین بردن موهای زائد بدن خود از این دستگاه استفاده کنید، قبل از آن توجه داشته باشید که این دستگاه‌ برای موهای زائد زخیم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

از دستگاه لیزر تیتانیوم در چه مکان هایی استفاده میشود؟

در حال حاضر این دستگاه‌ها در کلینیک‌های زیبایی یا مراکز لیزر بیشترین استفاده را دارند و بسیاری از پزشکان و متخصصان برای حذف موهای زائد افراد مختلف از جمله خانم‌های و آقایان، از آنها استفاده می‌کنند.
به طور کلی بیشتر متقاضیان خرید دستگاه‌های لیزر تیتانیوم، کلینیک‌ها و مراکز زیبایی و درمانی هستند و در صورتی که افراد مختلف می‌خواهند برای لیزر موهای بدن خود اقدام کنند، باید به مراکز ذکر شده مراجعه نمایند.
در نظر داشته باشید اگر می‌خواهید به مراکز و کلینیک‌های مختلف برای استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم مراجعه کنید، بهتر است در ابتدا به خوبی در مورد این مراکز تحقیق کرده تا مطمئن شوید آنها از آخرین مدل دستگاه لیزر تیتانیوم استفاده می‌کنند.

 

مزایای دستگاه لیزر تیتانیوم

استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم می‌تواند مزیت‌های گسترده و زیادی داشته باشد؛ از مهم‌ترين مزایای استفاده از این دستگاه می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  •  از کیفیت بالایی برخوردار است.
  • در کمترین جلسه سبب حذف موهای زائده می‌شود.
  • برگشت پذیری کمی دارد.
  • برای تمام پوست‌ها با هر رنگی مخصوصاً پوست‌های تیره مناسب است.
  • به دلیل داشتن خنک کننده سبب سوختن یا تغییر رنگ پوست مراجعه کنندگان نمی‌شود.
  • برخلاف روش‌های دیگر که آسیب زا هستند، این روش معمولا مشکلی برای افراد به وجود نمی‌آورد.
  • عملکرد آن به گونه‌ای است که کنترل و دقت بالایی داشته و استفاده از آن آسان است.
  • کارکرد سریع و نتایج قابل قبولی دارد.
  • استفاده از آن خطر تحریکات پوستی یا بروز عفونت را کاهش می‌دهد.
  • می‌توان از لیزر تیتانیوم در تمامی نقاط حساس بدن استفاده کرد.

 

دستگاه لیزر تیتانیوم برای کدام پوست ها مناسب است؟

یکی از مهم‌ترين خصوصیات مثبتی که دستگاه لیزر تیتانیوم دارد این است که در خلاف دیگر دستگاه‌های لیزر می‌توان از آن برای تمام پوست‌ها استفاده کرد. بیشتر دستگاه‌های لیزر به گونه‌ای هستند که برای پوست‌های اروپایی یا پوست‌های سفید مناسب می‌باشند اما این دستگاه‌ها به دلیل داشتن بالاترین تکنولوژی روز جهان، برای پوست‌های تیره و سبزه نیز مناسب بوده و افرادی که رنگ پوست آنها تیره و برنزه است، می‌توانند با خیال راحت از آن استفاده کنند.
احتمال ایجاد لک هنگام لیزر کردن موهای زائد برای افرادی که پوست تیره دارند بیشتر است. اما دستگاه لیزر تیتانیوم به دلیل ساز و کار ویژه و خاصی که دارد از تغییر رنگ پوست یا ایجاد لک جلوگیری کرده، پس می‌توانیم آن را یکی از بهترین گزینه‌ها برای رنگ‌های پوست مختلف از روشن تا تیره معرفی کنیم.

 

سخن پایانی

در حال حاضر دستگاه لیزر تیتانیوم را می‌توانیم جزء دستگاه‌های لیزر پرقدرت و جدید معرفی کنیم که تمام افراد با هر تیپ پوستی از تیره تا روشن می‌توانند برای بین بردن سریع موهای زائد و حذف فولیکول مو از ریشه از آن استفاده کنند.
این دستگاه جزء پیشرفته‌ترین تجهیزات زیبایی است که با بالاترین تکنولوژی روز جهان ساخته شده و شما با خیال راحت می‌توانید از آن استفاده کنید. علاوه بر این، بر خلاف دستگاه‌های قدیمی که سبب ایجاد لک یا سوختگی روی پوست می‌شدند این دستگاه‌ها این مشکلات را برای مراجعه کنندگان به همراه نمی‌آورند.

کلینیک ماه تهران

کلینیک ماه تهران

    درباره کلینیک ماه تهران


    کلینیک زیبایی ماه تهران در زمینه تخصصی پوست، مو، زیبایی و تناسب اندام افتخار دارد با بهره‌مندی از اساتید دانشگاهی، متخصصین بنام و کادری مجرب و مجهز به بروزترین دستگاه‌های تخصصی دنیا در فضایی بالغ بر 4۰۰ متر مربع و محیطی مدرن و آرامش بخش و پذیرایی ویژه، میزبان می‌همانان ارجمند خود می‌باشد.
    در صورت نیاز به مشاوره با شماره های ما تماس حاصل فرمایید یا از طریق فرم زیر درخواست مشاوره خود را ثبت کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند.


    کلینیک ماه تهران

    خانه
    مشاوره واتساپ
    مشاوره تلفنی
    رزرو نوبت