بدون شک بهترین شیوه پاک کردن انواع تاتو استفاده از لیزر کیوسوئیچ است این لیزر پالسی انواع تاتو ها و لک های پوستی را از بین می برد و در بین انواع روش های حذف خالکوبی کمترین عوارض و بهترین عملکرد را دارد. یکی از مهمترین دغدغه ها برای ما ایرانیا قیمت لیزر تاتو است که بتوانیم در این وضعیت نامناسب اقتصادی برای آن برنامه ریزی کنیم هزینه لیزر تاتو به ناحیه تاتو شده، نوع و عمق تاتو، تعداد جلسات، نوع لیزر مورد استفاده و کلینیک مورد نظر بستگی دارد در ادامه متوسط قیمت لیزر تاتو را با هم مرور می کنیم.

قیمت پاک کردن تاتو با لیزر

قیمت پاک کردن تاتو با لیزر چقدر است؟

نکته مهمی که باید دانیم به طور متوسط 5 الی 6 جلسه لازم است تا لیزر کیوسوئیچ تاتو ما را از بین ببرد. و هزینه که کلینیک ها برای پاک کردن تاتو می گیرند جلسه ای است. حال هزینه هر جلسه لیزر تاتو به چه عواملی بستگی دارد؟

اندازه تاتو

بدیعی است هرچه اندازه تاتو بزرگتر باشد هزینه پاک کردن آن و زمان لیزر کردن آن نیز به مراتب بیشتر است پس یکی از مهمترین فاکتور ها در هزینه لیزر تاتو اندازه و وسعت تاتو ناحیه مورد نظر است.

حساس بودن ناحیه مورد نظر

بعضی نواحی صورت مانند تاتو خط چشم و تاتو ابرو به دلیل حساس بودن آن ناحیه پاک کردن آن دقت و زمان بسیار زیادی می خواهد و به مراتب نسبت به تاتو بدن هزینه بیشتری دارد.

عمق، سن و نوع تاتو و نوع پوست شما

این فاکتور در هزینه جلسات تاثیر ندارد بلکه ممکن است تعداد جلسات لازم برای حذف کامل تاتو را بالا ببرد به همین دلیل در کل ممکن است یکی دو جلسه بیشتر مورد نیاز باشد.

دیگر عوامل تاثیر گذار

مرکز لیزر مور نظر، نوع لیزر مورد استفاده، تجربه پزشک، منطقه کلینیک مورد نظر و… می تواند در قیمت هر جلسه لیزر تاثیر گذار باشد.

به طور متوسط قیمت پاک کردن تاتو نواحی مختلف بدن به شرح زیر است:

ناحیه مود نظرقیمت هر جلسه
تاتو گردن700
تاتو بازو650
تاتو پشتاز 900
تاتو خط لب450
تاتو خط چشم700
تاتو ابرو500
تاتو مچ650

 

هزینه پاک کردن تاتو ابرو با لیزر

هزینه پاک کردن تاتو ابرو در تهران به طور متوسط حدود 800 هزار تومان می تواند برای هر جلسه قیمت داشته باشد. تعداد جلسات به عمق تاتو، نوع جوهر تاتو، اندازه تاتو و سیستم ایمنی بدن فرد بستگی دارد. اما به طور متوسط در طی 3 الی 6 جلسه بیش از 90 درصد تاتو های ابرو پاک می شوند. هنگام تاتو ابرو حتما باید عینک محافظ داشته باشید چرا که نور لیزر ممکن است چشم شما را اذیت کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لیزر تاتو ابرو به مقاله رو به رو مراجعه کنید: پاک کردن تاتو ابرو با لیزر

 

هزینه پاک کردن تاتو بدن با لیزر

هزینه پاک کردن خالکوبی بدن به وسعت ناحیه بستگی دارد و هر چه وسعت بیشتر باشد هزینه هر جلسه متناسب با زمان افزایش پیدا می کند. تعداد جلسات برای لیزر بدن هم بین 5 الی 6 جلسه می تواند متغییر باشد.

 

هزینه پاک کردن تاتو رنگی

تاتو رنگی نیاز به طول موج خاصی از لیزر برای پاک شدن دارد. برای پاک کردن تاتو رنگی باید از لیزرهای کیوسوئیچ پیکوثانیه استفاده کرد. طبق جدول زیر لیزر های مختلف برای رنگ های مختلف تاثیر گذار می باشند.

نوع لیزرنوع رنگمتوسط هزینه هر جلسه
لیزر کیوسوئیچ اندیاگتاتو مشکی450
لیزر کیوسوئیچ روبیسبز و آبی تیره500
لیزر کیوسوئیچ الکساندرایتتاتو سبز و آبی روشن650
لیزر کیوسوئیچ پیکوثانیهتاتو قرمز، نارنجی، و سایه600

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لیزر تاتو رنگی به مقاله رو به رو مراجعه کنید: پاک کردن تاتو رنگی با لیزر

 

عوارض پاک کردن تاتو با لیزر چیست؟

لیزر تاتو نسبت به دیگر روش های پاک کردن تاتو مانند درم آبیژن و لایه برداری شیمیایی دارای کمترین عوارض است. لیزر ریمو خالکوبی در صورتی که زیر نظر متخصص انجام شود هیچ کدام از عوارض زیر رخ نخواهد داد.

  • برفکی شدن پوست
  • التهاب پوست
  • خارش و خشکی پوست
  • تغییر رنگ پوست
  • عفونت پوست

برای مطالع دقیق عوارض لیزر تاتو به مقاله رو به رو مراجعه کنید: عوارض پاک کردن تاتو با لیزر

    tattoo removal service

    جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید یا شماره خود را ثبت کنید


    روش ارزان تری هم وجود دارد؟

    همان طور که گفتیم پاک کردن تاتو با لیزر بهترین عملکرد را دارد دیگر روش ها مانند جراحی و میکرودرم آبیژن نسبت به لیزر هزینه و عوارض بیشتری را دارند. ممکن است در بعضی از سایت ها تبلیغ انواع کرم های پاک کننده تاتو را دیده باشید که با نام پاک کننده سریع تاتو معرفی شوند. اما چنین چیزی واقعیت ندارد چرا که رنگ تاتو در لایه زیرین پوست است و کرم های پاک کننده پوست امکان نفوذ و لایه برداری تا این لایه را ندارند.

    جهت کسب اطلاعات بیشتر مراجعه کنید: مقایسه کرم پاک کننده تاتو با لیزر تاتو

    کلینیک ماه تهران

    کلینیک ماه تهران

      درباره کلینیک ماه تهران


      کلینیک زیبایی ماه تهران در زمینه تخصصی پوست، مو، زیبایی و تناسب اندام افتخار دارد با بهره‌مندی از اساتید دانشگاهی، متخصصین بنام و کادری مجرب و مجهز به بروزترین دستگاه‌های تخصصی دنیا در فضایی بالغ بر 4۰۰ متر مربع و محیطی مدرن و آرامش بخش و پذیرایی ویژه، میزبان می‌همانان ارجمند خود می‌باشد.
      در صورت نیاز به مشاوره با شماره های ما تماس حاصل فرمایید یا از طریق فرم زیر درخواست مشاوره خود را ثبت کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند.


      کلینیک ماه تهران

      خانه
      مشاوره واتساپ
      مشاوره تلفنی
      رزرو نوبت