پاک کردن تاتو با لیزر یکی از ایمن ترین روش هایی است که در کلینیک های زیبایی تهران انجام می شود. اگر به هر دلیلی از تاتوهایی که روی پوست خود دارید خسته شده اید، لازم نیست سمت روش های خطرناکی بروید که به پوست شما آسیب می رسانند، فقط کافی است از تکنیک لیزر استفاده نمایید. لیزر فقط رنگدانه های تاتو را هدف قرار داده و آنها را تجزیه می کند و از بین می برد. بنابراین به سلول های پوست شما هیچ آسیبی نمی رساند.

 

هزینه پاک کردن تاتو با لیزر در کلینیک های تهران

پاک کردن تاتو با لیزر در کلینیک های تهران یک روش ایمن با کمترین عوارض است. پرتوهای لیزر با تجزیه رنگدانه های بکار رفته در تاتو به تدریج آنها را تجزیه کرده و محو می کنند. هزینه پاک کردن تاتو به فاکتورهای مختلفی از جمله وسعت تاتو، محل تاتو، تعداد جلسات مورد نیاز، قدمت تاتو و رنگدانه هایی که در آن بکار رفته است، بستگی دارد. به عنوان مثال رنگدانه های تیره خیلی سریع تر از رنگدانه های روشن موجود در تاتو از بین می روند و طبیعتا به تعداد جلسات کمتری نیاز دارند. در جلسه مشاوره قبل از پاک کردن تاتو پزشک در مورد هزینه های کلی این تکنیک با شما صحبت خواهد کرد.

  • هزینه لیزر تاتو ابرو در تهران از 500 هزار تومان
  • هزینه لیزر تاتو بدن در تهران از 800 هزار تومان (بستگی به وسعت ناحیه دارد)
  • هزینه لیزر تاتو رنگی در تهران از 1 میلیون تومان (بستگی به وسعت ناحیه دارد)

 

قبل و بعد لیزر تاتو ابرو

    tattoo removal service

    جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید یا شماره خود را ثبت کنید


    بخوانید: عوارض پاک کردن تاتو با لیزر

    هزینه ریموو تاتو ابرو با مواد در سالن های تهران

    ریموو تاتو ابرو با مواد در سالن های زیبایی نسبت به لیزر با هزینه کمتری انجام می شود اما این روش عوارض مختلفی در پی دارد. ریموو با مواد ممکن است به تارهای ابرو آسیب برساند زیرا از ترکیبات اسیدی و قلیایی قوی برای لایه برداری پوست استفاده می شود.

    مواد ریموور با لایه برداری شدید لایه های بالایی پوست را تخریب می کنند که احتمال ایجاد اسکار، گوشت اضافی و حتی پخش شدن تاتو در پوست وجود دارد. ریموو تاتو ابرو با مواد به هیچ وجه توسط متخصصان پوست تائید نمی شود زیرا یک تکنیک آسیب رسان و خشن است. هزینه ریموو ابرو با مواد در سالن های زیبایی از 500 هزار تئمان انجام می شود. البته بعضی سالن ها ممکن است هزینه بالاتری برای ریموو ابرو در نظر بگیرند قبل از مراجعه از قیمت ریموو مطلع شوید.

     

    قبل و بعد ریموو ابرو

    بخوانید: هزینه ریموو ابرو با مواد در سالن ها چقدر است؟

    مقایسه عوارض لیزر تاتو با مواد ریموور

    همه روش هایی که برای پاک کردن تاتو استفاده می شوند چون روی پوست عمل می کنند قطعا با عوارضی همراه هستند. برای مقایسه عوارض لیزر تاتو با مواد ریموور باید بگوییم که عوارض لیزر تاتو شامل قرمزی، تورم، تاول های کوچک و تحریک پوست محل تحت درمان است که به راحتی با پمادهای ترمیم کننده برطرف می شود. سوزش، خارش و پوسته پوسته شدن را نیز ممکن است پس از پاک کردن تاتو با لیزر تجربه کنید. لیزر با استفاده از گرما رنگدانه خالکوبی را از بین برده و به بدن اجازه می دهد تا به طور طبیعی ذرات رنگدانه را از بین ببرد.

    اما مواد ریموور اسیدها و بازهایی هستند که برای رسیدن به رنگدانه های تاتو لایه های بالایی پوست را تخریب می کنند. تاول، خونریزی، زخم های وسیع پوستی، ترشحات حاصل از زخم، درد فراوان و دوره بهبودی طولانی مواردی هستند که در صورت پاک کردن تاتو با ریموور تجربه خواهید کرد. این عوارض گاهی اوقات رنگ پوست محل را تغییر می دهند و از خود اسکار و گوشت اضافی باقی می گذارند.

    بخوانید: قیمت پاک کردن تاتو بدن و ابرو با لیزر

    مراقبت های بعد لیزر تاتو؟

    مراقبت های بعد لیزر تاتو برای بهبود سریع تر و کسب بهترین نتایج از حذف تاتو ضروری است بنابراین باید آن را مورد توجه قرار دهید. در سه روز اول پس از لیزر تاتو محل را با یک لایه پماد آنتی بیوتیکی بپوشانید و با گاز استریل شده پانسمان کنید. طی چند روز اول پس از لیزر هیچ نوع مواد آرایشی یا محصولات دیگر را روی ناحیه تحت درمان استفاده نکنید.

    می توانید پس از سه روز بانداژ را بردارید، اما محل را تا حد امکان تمیز و خشک نگه دارید. همچنین می توانید از وازلین یا کرم هیدروکورتیزون برای مرطوب کردن ناحیه در حین بهبودی استفاده کنید. پماد ویتامین E نیز مفید است، زیرا به بازسازی سلول های آسیب دیده پوست کمک می کند.

    هر زمان که بیرون می روید باید از ضد آفتاب (SPF 25+) استفاده کنید. قرار گرفتن در معرض نور خورشید یکی از بدترین موارد برای پوست پس از لیزر است.

    پس از برداشتن بانداژ می توانید دوش بگیرید و ناحیه را بشویید. با این حال، باید از آب با فشار بالا اجتناب کنید. محل را به آرامی با یک صابون ملایم تمیز کنید و خشک نمایید. تا بهبودی کامل از جکوزی و استخرهای شنا خودداری کنید، زیرا همه اینها می توانند شانس ابتلا به عفونت را افزایش دهند.

    بخوانید:  چقدر طول می کشد تا تاتو ابرو و بدن پاک شود؟

    معرفی کرم ترمیم کننده بعد لیزر تاتو؟

    برای تسریع بهبودی پوست پس از لیزر تاتو می توانید از کرم ها و پمادهای مختلفی روی محل استفاده کنید. روز اول باید از پماد زینک اکساید استفاده نمایید تا التهاب پوست را تسکین دهد. پماد موپیروسین یا تتراسایکلین را باید روزهای دوم و سوم استفاده کنید. پمادهای ترمیم کننده مانند پماد آلفا و کرم های بازسازی کننده را یک الی دو ماه بطور مرتب استفاده نمایید.

     

    آیا لیزر به صورت کامل تاتو من را حذف می کند؟

    پاسخ این سوال در اکثر موارد مثبت است زیرا لیزر، رنگدانه های تاتو را تخریب می کند. لیزر ایمن ترین و موثرترین تکنیکی است که در حال حاضر برای پاک کردن تاتو وجود دارد. با هر جلسه لیزر تاتو، رنگدانه های بیشتری از بین می روند و حذف می شوند. بدین ترتیب تاتو بطور کامل پاک خواهد شد.

    تعداد جلسات لیزر برای پاک شدن کامل تاتو

    تعداد جلسات مورد نیاز برای حذف تاتو به اندازه، محل و رنگ تاتو بستگی دارد. بطورکلی شما برای پاک کردن تاتو به 3 تا 11 جلسه لیزر نیاز دارید. این جلسات با فاصله زمانی 40 روزه انجام می شوند تا پوست فرصت ترمیم داشته باشد.

    برای لیزر تاتو به کلینیک یا سالن آرایشی مراجعه کنیم؟

    با توجه به موارد ذکر شده و آگاهی از مزایای لیزر نسبت به مواد ریموور بهتر است برای حذف تاتو به کلینیک های زیبایی مراجعه نمایید. در این مراکز نکات بهداشتی کاملا رعایت شده و با جدیدترین تکنیک می توانید تاتوهای ناخواسته خود را پاک کنید بدون اینکه تحت تاثیر مواد شیمیایی ریموور سلامت پوست خودتان را به خطر بیاندازید.

     

    منبع:

    www.rochestertattooremoval.com/article.cfm?ArticleNumber=41

    metrodermatology.net/can-lasers-remove-tattoos-completely

    laserallclinic.com/tattoo-removal-aftercare

    کلینیک ماه تهران

    کلینیک ماه تهران

      درباره کلینیک ماه تهران


      کلینیک زیبایی ماه تهران در زمینه تخصصی پوست، مو، زیبایی و تناسب اندام افتخار دارد با بهره‌مندی از اساتید دانشگاهی، متخصصین بنام و کادری مجرب و مجهز به بروزترین دستگاه‌های تخصصی دنیا در فضایی بالغ بر 4۰۰ متر مربع و محیطی مدرن و آرامش بخش و پذیرایی ویژه، میزبان می‌همانان ارجمند خود می‌باشد.
      در صورت نیاز به مشاوره با شماره های ما تماس حاصل فرمایید یا از طریق فرم زیر درخواست مشاوره خود را ثبت کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند.


      کلینیک ماه تهران

      خانه
      مشاوره واتساپ
      مشاوره تلفنی
      رزرو نوبت