هزینه ریموو ابرو با مواد در سالن ها چقدر است؟

در دنیای کنونی افراد بیش از پیش به زیبایی خود توجه می کنند. کم پشتی و حالت نامناسب ابروها یکی از مشکلاتی است که اغلب افراد با آن رو به رو هستند. بهترین روش برای داشتن ابروهای زیبا و طبیعی انجام تاتو و میکروبلیدینگ است. ممکن است فرد بخواهد  طرح تاتو ابرو خود را تغییر داده و یا به علت تغییر رنگ آن مجبور به پاک کردن تاتو باشد. در چنین شرایطی با مراجعه به سالن های زیبایی می توان تاتو ابرو را ریموو کرد. ریمو تاتو ابرو به عبارت دیگر تکنیک اصلاح طرح تاتو نیز می باشد و هزینه ریموو ابرو با مواد در مراکز مختلف با یک دیگر متفاوت است. در ادامه بیشتر به این موضوع می پردازیم؛ لطفا با ما همراه باشید.

 

عوارض ریمو غیر اصولی ابروها

بسیاری از افراد از تاتوهای قدیمی خود خسته شده و می خواهند دوباره طرح جدیدی را با رنگ متفاوت داشته باشند. از طرفی تاتوها ممکن است در طول زمان دچار تغییر رنگ شده و کدر شوند. ریموو ابرو در این حالت به کمک بانوان شتافته و کار آن ها را آسان می کند. ریموو یا پاک کردن ابرو با تجزیه رنگ های آن صورت می گیرد. در ریموو ابرو رنگ ها به سطحی ترین لایه پوست رسیده و سپس از زیر پوست تخلیه می شود.

معمولا افرادی که دارای تاتوهای قدیمی مشکی و قهوه ای هستند باید جلسات طولانی تری را برای پاک کردن رنگدانه ها اختصاص دهند. این رنگ ها بیشترین مقدار رنگ خروجی را دارند. به همین خاطر ریموو ابرو کار تخصصی بوده و نیازمند مهارت است.  چنان چه کادر تازه کار و کم تجربه ریموو ابروها را انجام دهند ممکن است عوارض متعددی را متوجه زیباجو کنند. به طور کلی عوارض ریمو غیر اصولی ابرو به شرح زیر می باشد.

  • حساسیت و آلرژی شدید به رنگ تاتو
  • عفونت کردن و ایجاد زخم های ملتهب
  • التهاب، تورم و تاول زدن در ابروها
  • طرح نامناسب ابروها و نارضایتی از ظاهر تاتو
  • نمایان شدن نقطه های سفید و سوختگی پوست
  • ایجاد اسکار در ابرو و گودی در نتیجه اعمال فشار زیاد سوزن در پوست

 

بیشتر بخوانید: مقایسه ریموو ابرو با لیزر و مواد، کدامیک بهتر است؟

کلینیک زیبایی ماه تهران با مجهز به لیزر کیوسوئیچ آماده ریموو انواع تاتو های ابرو و بدن است. جهت مشاوره در این زمینه با شماره های کلینیک در ارتباط باشید.

هزینه ریموو ابرو با مواد در سالن ها چقدر است؟

سالن ها از چه روشی برای ریمو ابرو استفاده می کنند؟

در واقع روش های متعددی برای ریموو ابرو وجود دارد که مهم ترین آن ها ریمو با مواد و ریموو با لیزر است. از سایرروش ها مانند راهکارهای خانگی و ساکشن هم می توان برای ریموو ابرو استفاده کرد اما پاک کنندگی آن ها با روش های اصلی قابل مقایسه نیست. مواد ریموو یک اسید خاص است که متشکل از چند میوه بوده و برای هر ابرو به اندازه های دقیقی مورد استفاده قرار می گیرد. ریموو کاری به مهارت، ظرافت و دقت زیادی احتیاج دارد و در عین حال پاک کنندگی آن بدون عوارض است. به همین دلیل در سالن ها برای ریموو تاتو ابرو از مواد ریموور استفاده می کنند.

مواد ریموور با استفاده از دستگاه میکروپیگمنتیشن به روش مشابه هاشور ابرو، رنگ های قدیمی تیره تاتو را زیر پوست به سطح آن رسانده و پاک می کند. در این روش، پس از انجام ریموو ابرو، اثری از رنگ ها در زیر پوست باقی نخواهد ماند. ریموو با ساکشن یک راهکار برای پاک کردن رنگ تاتو از زیرپوست است که در هنگام اجرای تاتو برای حذف خطاها کاربرد دارد. ریموو ابرو با لیزر در صورت مهارت و تخصص شخص بی خطرترین راه است.

در روش ریموو با لیزر، با تاباندن اشعه خاص به پوست، رنگدانه های تاتو در هم شکسته و به ذرات کوچک تر تبدیل و از بدن دفع می گردد. این دستگاه لیزری تا محدوده مشخصی از پوست نفوذ کرده و رنگ تاتو را دقیق تر پاک می کند. معمولا از این روش در کلینیک های زیبایی استفاده می شود. به کارگیری روش ریموو با لیزر برای تاتوهای تیره مشکی و قهوه ای مناسب است. انتخاب روش برای ریموو ابرو به بودجه، میزان ابرو، رنگ و قدمت تاتو بستگی دارد.

بیشتر بخوانید: نحوه ریمو ابرو با مواد و عوارض آن

قیمت ریمو ابرو با مواد به چه چیزی بستگی دارد؟

عوامل بسیاری در تعیین قیمت ریموو ابرو با مواد نقش دارند. این که فرد در چه سالن یا کلینیکی برای ریموو ابرو اقدام کند و ریموور ابرو چه مهارت و تخصصی داشته باشد، در تعرفه ریموو ابرو تاثیر می گذارد. در وهله بعدی تعداد جلسات ریموو ابرو است که در افزایش قیمت ریموو موثر است. می توان ریموو ابرو را در یک جلسه به انجام رساند ولی هدف، ریموو ابرو بدون هیچ گونه آسیب دیدگی است. از طرفی اندازه طرح، حجم و رنگ تاتو از عوامل تاثیرگذار بر قیمت تاتو ابرو است.

تاتو آرتیست باید بامهارت بوده و در محیطی کاملا بهداشتی برای ریموو ابرو اقدام کند. بی عوارض بودن ریموو تاتو ابرو منجر به بالا رفتن تعرفه آن می شود. به طور متوسط قیمت ریموو ابرو در سالن های زیبایی تهران از 450,000 تا 2,400,000 تومان می باشد. در جدول زیر می توان قیمت حدودی ریموو ابرو را مشاهده کرد.

بخوانید: قیمت پاک کردن تاتو بدن و ابرو با لیزر

نوع ابروهزینه ریموو
ریموو ابرو کم حجم و روشنیک جلسه 700,000 تومان
ریموو ابرو فقط در قسمت تاج500,000
ریموو ابرو پر حجم و مشکیجلسه ای 800,000
ریموو ابرو پر حجم قهوه ای تیره1,200,000
ریمو ابرو کم حجم و مشکی1,500,000

 

مقایسه ریمو ابرو در سالن های زیبایی و کلینیک ها

اگر بخواهید به لحاظ کیفیت ریمو ابرو سالن ها و کلینیک های زیبایی را با یک دیگر مقایسه کنید، ریمو ابرو در کلینیک ها با بهداشت بهتری انجام می شود. همان طور که گفته شد انجام ریموو ابرو به روش لیزر خطر کمتری داشته و روی پوست اثری باقی نمی گذارد. در اکثر کلینیک های زیبایی ریموو ابرو توسط لیزر انجام شده و علاوه بر رعایت استانداردها، کیفیت قابل قبولی دارد. زیرا رنگدانه ها به طور کامل از سطح پوست بدون عوارضی مانند سوختگی و برفکی شدن پوست خارج می شود.

از طرفی دیگر سالن های زیبایی و کلینیک های زیبایی اختلاف قیمت زیادی با یک دیگر دارند. از آن جایی که افراد مشغول به کار در کلینیک ها دارای تخصص و مدارک هستند، هزینه های بالایی دریافت می کنند. البته خدمات پشتیبانی خوبی را هم ارائه می کنند. در صورتی که در سالن های زیبایی در صورت رعایت همه استانداردها و نکات مهم هزینه ریموو ابرو کمتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: 8 روش برای پاک کردن تاتو در خانه

جمع بندی

ریموو ابرو در زیبایی و سلامت پوست بسیار تاثیر گذار است. به همین سبب پیشنهاد می شود که مرکزی را برای ریموو تاتو ابرو انتخاب کنید که معتبر بوده و دارای کادر متخصص باشد. با بررسی سابقه کاری و متریال و تجهیزات مورد استفاده سالن یا کلینیک می توانید با خیالی آسوده از خدمات آن ها بهره مند شوید. به مراقبت های بعد از ریموو توجه کرده و برای جلوگیری از آسیب دیدگی پوست همه نکات ذکر شده تاتو آرتیست را رعایت کنید. هزینه ریموو ابرو با مواد با توجه به کیفیت آن مشخص می شود. از همراهی شما کاربران گرامی سپاس گزاریم امیدواریم از مطالب این پست لذت برده باشید. نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

کلینیک ماه تهران

کلینیک ماه تهران

    درباره کلینیک ماه تهران


    کلینیک زیبایی ماه تهران در زمینه تخصصی پوست، مو، زیبایی و تناسب اندام افتخار دارد با بهره‌مندی از اساتید دانشگاهی، متخصصین بنام و کادری مجرب و مجهز به بروزترین دستگاه‌های تخصصی دنیا در فضایی بالغ بر 4۰۰ متر مربع و محیطی مدرن و آرامش بخش و پذیرایی ویژه، میزبان می‌همانان ارجمند خود می‌باشد.
    در صورت نیاز به مشاوره با شماره های ما تماس حاصل فرمایید یا از طریق فرم زیر درخواست مشاوره خود را ثبت کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند.


    کلینیک ماه تهران

    خانه
    مشاوره واتساپ
    مشاوره تلفنی
    رزرو نوبت