لیزر موهای زائد یکی از روش هایی است که به حذف و کاهش رشد موهای زائد بدن کمک می کند. مجموعه زیبایی ماه تهران یکی از مراکز معتبر لیزر و خدمات زیبایی است که برای رفاه حال مراجعه کنندگان خود در روزهای پایانی سال، جشنواره تخفیف لیزر موهای زائد ارائه دهد.

پکیج فول بادی برای خانم ها و آقایان  یکی از پکیج های مفید در این جشنواره است که فقط با قیمت 249 تومان قابل انجام است. مراجعه کنندگان از طریق رزرو نوبت می توانند از مزایای این پکیج بهره مند شوند.

 

لیزر موهای زاید چه اهمیتی دارد

لیزر موهای زائد به عنوان یک راه حل درمانی می تواند برای حذف موهای زائد قسمت های مختلف بدن مانند صورت، چانه، دست و پا، زیربغل و خط بیکینی موثر واقع شود و به دلایل زیر دارای اهمیت است:

  • دقت بالای دستگاه لیزر باعث می شود که بدون آسیب به پوست موهای تیره و ضخیم  هدف قرار گرفته و در نتیجه به راحتی موهای زائد حذف می گردد.
  • یکی دیگر از دلایل استفاده از این روش سرعت بالای لیزر است که در هر پالس با سرعت بالایی به پوست برخورد می کند و می تواند بخش خاصی از پوست را هدف قرار دهد.
  • لیزر موهای زائد به دلیل اینکه می تواند به شما در رسیدن به نتیجه دلخواه کمک کند دارای اهمیت است. شما بعد از چند جلسه شاهد ریزش موهای زائد خود خواهید بود و از شر آنها خلاص خواهید شد.

مقاله پیشنهادی: بهترین دستگاه لیزر موهای زائد در کلینیک ها را بشناسید

مزایای لیزر فول بادی چیست؟

لیزر فول بادی به عنوان یک راه حل ایمن برای حذف دائمی موهای زائد همه قسمت های بدن معرفی می شود که دارای مزایای زیر است:

کمک به متوقف کردن رشد موهای زائد

لیزر فول بادی یک روش بسیار عالی است زیرا شما را از دست روش های سنتی مانند اپیلاسیون و یا اصلاح خلاص می کند. این روش به دلیل اینکه شامل همه قسمت های بدن می شود به عنوان فول بادی معرفی شده است.

کمک به حذف همزمان موهای زائد کل بدن

لیزر فول بادی به دلیل اینکه شامل همه قسمت های بدن می شود اغلب برای زنان مبتلا به سندرم تخمدان پلی کیستیک انتخاب بسیار مناسبی است. زیرا این افراد اغلب دچار رشد بی رویه موهای زائد هستند. بنابراین استفاده از لیزر فول بادی می تواند به نازک شدن و کم شدن موهای زائد این افراد کمک کند.

کمک به کاهش مو و از بین رفتن موهای زیر پوستی

لیزر فول بادی می تواند با حذف فولیکول های مو و برطرف شدن موهای زیرپوستی کمک کند. علاوه بر این باعث کند شدن رشد موها و همچنین نازک شدن موهای زائد می شود. در نتیجه پوست شما ظاهری زیباتر و صاف تر خواهد داشت.

مقاله پیشنهادی: هزینه لیزر تناسلی مردان چقدر است؟ و شامل چه نواحی می شود؟

لیزر فول بادی شامل چه قسمت هایی است؟

لیزر فول بادی معمولا شامل حذف موهای زائد صورت، پاها به صورت کامل، دست ها به صورت کامل، زیربغل و ناحیه بیکینی است. البته مراکز مختلف پکیج های فول بادی را به اشکال مختلف تعریف می کنند. بنابراین بهتر است قبل از انجام در رابطه با اینکه لیزر فول بادی شامل چه قسمت هایی می شود، سوال کنید.

جشنواره تخفیف لیزر

 

تعداد جلسات لیزر موهای زائد

تعداد جلسات لیزر موهای زائد به رنگ پوست، تراکم مو و رنگدانه های مو بستگی دارد. اغلب اوقات افرادی که موهای روشن تری دارند به نسبت افراد با موهای تیره به جلسات بیشتری برای جوابدهی لیزر نیاز دارند. بطور کلی همه افرادی که از لیزر برای حذف موهای زائد استفاده می کنند بعد از 3 جلسه می توانند تغییر چرخه رشد موهای خود را حس کنند. اما در بیشتر موارد برای نتیجه گیری از این روش 8 تا 10 جلسه لازم است.

 

اقدامات قبل از لیزر بدن

قبل از انجام لیزر باید با پزشک مشورت کنید و در صورت مصرف داروی خاص پزشک را در جریان بگذارید. روز قبل از انجام لیزر موهای نواحی مورد نظر را به خوبی شیو کنید و از محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده نکنید زیرا پوست باید کاملا تمیز باشد.

علاوه بر این لازم است که حداقل یکماه قبل از انجام لیزر از روش هایی مانند اپیلاسیون و اصلاح استفاده نکنید. همچنین از برنزه کردن پوست نیز خودداری کنید زیرا می تواند بر روی نتایج لیزر تاثیرگذار باشد.

مقاله پیشنهادی: دستگاه لیزر تیتانیوم و تمامی نکات درباره آن

معرفی کلینیک زیبایی ماه تهران واقع در میرداماد

کلینیک زیبایی ماه تهران واقع در خیابان میرداماد با کادری مجرب در انواع زمینه های زیبایی شامل جراحی زیبایی (رینوپلاستی، بلفاروپلاستی، ساکشن و…) جراحی زیبایی اندام ( پروتز سینه و باسن، لیپوماتیک، اسلیو معده) فعالیت دارد. در این کلینیک همچنین خدمات زیبایی شامل کاشت ابرو، مو، ریش و انواع خدمات پوست و مو به خانم ها و آقایان ارائه می گردد.

 

نوع دستگاه لیزر کلینیک زیبایی ماه تهران واقع در میرداماد

کلینیک لیزر زیبایی ماه تهران مجهز به دو دستگاه لیزر قدرتمند دایود و سوپرانو تیتانیوم است که برای همه افراد با هر نوع رنگ پوست و مو قابل استفاده است.

این دو دستگاه در کنار کارایی و تاثیرگذاری بسیار بالا به دلیل داشتن سیستم خنک کننده و سرعت بالا از ایجاد تحریکات پوستی و سایر عوارض نیز جلوگیری می کنند.

مقاله پیشنهادی: پاک کردن تاتو با لیزر کیوسوئیچ

تخفیف ویژه لیزر موهای زائد کلینیک زیبایی ماه تهران واقع در میرداماد

کلینیک زیبایی ماه تهران برای رفاه حال مراجعه کنندگان و مشتریان دائمی خود در مناسب های مختلف تخفیفات ویژه ای برای لیزر موهای زائد ارائه می دهد. این تخفیفات شامل پکیج فول بادی آقایان و خانم ها می باشد و فقط با 249 هزار تومان در حال حاضر انجام می شود. بنابراین به منظور رزرو نوبت با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید. تلفن های کلینیک:

  • شماره تماس: 02126422531
  • شماره همراه: 09191030580

 

چرا باید برای رفع موهای زاید به مرکز لیزر میرداماد مراجعه کنیم

مرکز لیزر میرداماد یکی از بهترین کلینیک های تهران است که با داشتن کادر مجرب و دستگاه های پیشرفته و به روز می تواند به رفع موهای زائد شما کمک کند. با مراجعه به این کلینیک زیبایی می توانید از مزایای جشنواره تخفیفات لیزر موهای زائد و پکیج های مخنلف بهره مند شوید.

لیزر موهای زائد در مجموعه زیبایی ماه تهران واقع در میرداماد به وسیله دو دستگاه قدرتمند دایود و سوپرانو تیتانیوم انجام می گیرد که نسل جدیدی از دستگاه های لیزر در بازار هستند. برای مراجعه حضوری آدرس مجموعه زیبایی ماه تهران، خیابان میرداماد، جنب مترو، خیابان کازرون می باشد.

کلینیک ماه تهران

کلینیک ماه تهران

    درباره کلینیک ماه تهران


    کلینیک زیبایی ماه تهران در زمینه تخصصی پوست، مو، زیبایی و تناسب اندام افتخار دارد با بهره‌مندی از اساتید دانشگاهی، متخصصین بنام و کادری مجرب و مجهز به بروزترین دستگاه‌های تخصصی دنیا در فضایی بالغ بر 4۰۰ متر مربع و محیطی مدرن و آرامش بخش و پذیرایی ویژه، میزبان می‌همانان ارجمند خود می‌باشد.
    در صورت نیاز به مشاوره با شماره های ما تماس حاصل فرمایید یا از طریق فرم زیر درخواست مشاوره خود را ثبت کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند.


    کلینیک ماه تهران

    خانه
    مشاوره واتساپ
    مشاوره تلفنی
    رزرو نوبت