لیزر موهای زائد یک تکنیک پیشرفته برای خلاص شدن دائمی از موهای زائد است. لیزر با کمترین عارضه و طی چند جلسه فولیکول های مو را تخریب کرده و از رشد موها جلوگیری می کند. پرتوی لیزر دقیقا فولیکول مو را هدف قرار داده و هیچ آسیبی به پوست نمی رساند. آقایان و خانم از سن 18 سال به بالا می توانند از این تکنیک برای داشتن پوستی صاف و بدون مو استفاده نمایید. هزینه لیزر موهای زائد در تهران بستگی به فاکتورهایی مانند محل تحت درمان، تعداد جلسات مورد نیاز و موقعیت جغرافیایی کلینیک دارد.

 

رنج هزینه لیزر در تهران چقدر است؟

لیزر موهای زائد به دلیل مزایای طولانی مدتی که ارائه می دهد طرفداران بسیاری دارد. در حال حاضر همه کلینیک های زیبایی با دستگاه های مختلف اقدام به لیزر موهای زائد می کنند. هزینه لیزر معمولا با توجه به محل کلینیک، دستگاه مورد استفاده و نقاط مختلف بدن متفاوت است. برای اطلاع از هزینه لیزر موهای زائد در تهران می توانید با کلینیک های مورد نظر خودتان تماس بگیرید.

 

هزینه برای لیزر سوپرانو تیتانیوم در تهران

هزینه لیزر سوپرانو تیتانیوم برای هر قسمت از بدن آقایان و خانم ها متفاوت است. کلینیک های تهران همچنین برای کاهش هزینه مراجعه کنندگان خود پکیج هایی ارائه می دهند که شامل چند قسمت از بدن می شود. لیزر سوپرانو تیتانیوم بسیار ایمن بوده و برای انواع پوست و مو و حتی پوست های برنزه شده قابل استفاده است. این دستگاه با سیستم خنک کننده خود بدون هیچ درد و آسیبی موهای زائد را از بین برده و برای زیباجویان راحتی بیشتری فراهم می کند.

بخوانید: لیزر موهای زائد خانگی یا کلینیک کدام بهتر است؟

 

هزینه لیزر بانوان

قیمت لیزر بانوان

هزینه لیزر موهای زائد بانوان با دستگاه لیزر تیتانیوم 2024

پاها کامل300 هزار تومان
دست ها کامل210 هزار تومان
زیر بغل80 هزار تومان
صورت و گردن80 هزار تومان
بیکینی و لاین170 هزار تومان
تنه260 هزار تومان
پکیج شماره 1: ساق پاها + بیکینی + زیربغل400 هزار تومان
پکیج شماره 2: پاها کامل + بیکینی430 هزار تومان
پکیج شماره 3: پاها کامل، دست ها کامل + زیربغل560 هزار تومان
پکیج شماره 4: پاها کامل، دست ها کامل + زیربغل + صورت + زیربغل630 هزار تومان
پکیج فول بادی: پاها کامل، دست ها کامل + زیربغل + صورت + زیربغل + بیکینی720 هزار تومان

هزینه لیزر مو آقایان

قیمت لیزر آقایان

هزینه لیزر موهای زائد آقایان با دستگاه لیزر تیتانیوم 2024

پاها کامل350 هزار تومان
دست ها کامل230 هزار تومان
زیر بغل80 هزار تومان
صورت و گردن60 هزار تومان
مایو230 هزار تومان
تنه290 هزار تومان
پکیج فول بادی: پاها کامل، دست ها کامل + زیربغل + صورت + زیربغل + بیکینی720 هزار تومان

بخوانید: هر آنچه که باید در مورد شارژ لیزر موهای زائد بدانیم

هزینه برای لیزر کندلا در تهران

هزینه لیزر کندلا نیز به قسمت های تحت درمان بدن آقایان و خانم ها و همچنین موقعیت جغرافیایی کلینیک بستگی دارد. برای لیزر کندلا نیز پکیج هایی وجود دارد که مراجعه کنندگان می توانند با هزینه پایین تری قسمت های مختلف بدن را لیزر کنند. لیزر کندلا برای پوست های تیره و روشن قابل استفاده بوده و بازدهی بالایی دارد. این دستگاه مجهز به سیستم خنک کننده بوده و کمترین آسیب را به پوست خواهد رساند. لیزر با دستگاه کندلا راحتی و امنیت بالایی برای مراجعه کنندگان فراهم می کند. هزینه لیزر بدن با لیزر کندلا بالاتر از لیزر سوپرانو است و رنج قیمت آن برای فول بادی در کلینیک های تهران از 1.5 میلیون شروع می شود. لیزر کندلا به صورت شاتی است.

تعداد جلسات برای لیزر موی زائد؟

لیزر موهای زائد به جلسات متعددی نیاز دارد زیرا در هر جلسه فولیکول هایی که در مرحله فعال رشد هستند را تحت تاثیر قرار می دهد. بطور کلی افراد به 6 تا 8 جلسه لیزر موهای زائد نیاز دارند. با اینحال تعداد جلسات مورد نیاز لیزر موهای زائد به محل تحت درمان، ضخامت و تراکم موها بستگی دارد و آقایان به جلسات بیشتری نسبت به خانم ها نیاز دارند.

بخوانید: مرکز لیزر شمال تهران با قیمت در سال 1403 مجهز به لیزر الکس، دایود

هزینه لیزر فول بادی و کاربردی چقدر است؟

لیزر فول بادی و کاربردی دو پکیج جذابی است که توسط کلینیک ها ارائه می شود و بسته به نوع دستگاه هزینه آنها متفاوت است. علاوه بر این برای آقایان و خانم ها نیز این هزینه ها باهم فرق دارد. به دلیل تراکم بیشتر موها در آقایان معمولا هزینه لیزر آنها در دو پکیج فول بادی و کاربردی بالاتر است. هزینه لیزر فول بادی از 700 هزار تومان شروع می شود و در بعضی کلینیک های تهران تا 3 میلیون تومان هم می رسد. در کلینیک ماه تهران هزینه لیزر فول بادی فقط 720 هزار تومان است.

پکیج لیزر کاربردی که شامل ساعد، بیکینی، زیر بغل می شود هزینه پایینتری دارد 400 هزار تومان شروع می شود. و تا 2 میلیون در بعضی کلینیک های تهران قیمت داده می شود.

 

آیا لیزر مو عوارض دارد؟

لیزر موهای زائد یکی از ایمن ترین روش ها برای حذف موهای ناخواسته است که توسط FDA تائید شده است. اگر لیزر مطابق با رنگ پوست و موی شما انجام شود هیچ عوارضی به دنبال نخواهد داشت. تنها عوارضی که همه افراد به صورت موقت تجربه می کنند قرمزی و حساسیت پوست ناحیه تحت درمان است که پس از چند ساعت برطرف می شود. مراجعه به کلینیک های معتبر به کاهش عوارض لیزر موهای زائد کمک خواهد کرد زیرا آنها از اپراتورهای باتجربه برای راضی نگهداشتن مراجعه کنندگان خود استفاده می کنند.

بخوانید: مرکز لیزر با قیمت مناسب برای بانوان و آقایان در تهران با لیست قیمت 1403

قبل و بعد لیزر

مراقبت های مهم بعد از لیزر؟

مراقبت های پس از لیزر موهای زائد برای کاهش التهاب و قرمزی پوست بسیار مفید بوده و از مشکلات بعدی جلوگیری خواهد کرد. این مراقبت ها را جدی بگیرید تا بهترین تجربه را از لیزر موهای زائد کسب نمایید. مراقبت های مهم بعد از لیزر عبارتند از:

  • استفاده از پمادهایی مانند زینک اکساید یا ژل آلوئه ورا
  • عدم استفاده از وسایل آرایشی تا 24 ساعت
  • اجتناب از قرار گرفتن در معرض آفتاب
  • پوشیدن لباس های نخی و خنک
  • پرهیز از فعالیت های شدید
  • پرهیز از استخر و سونا
  • استفاده از کمپرس سرد
  • دوش آب سرد

بخوانید: بهترین مرکز لیزر موی زائد میرداماد تهران با همراه قیمت آن

نوبت دهی سریع لیزر موهای زائد در تهران؟

برای لیزر موهای زائد در هر کلینیکی نیاز است که از قبل وقت تعیین کنید. نوبت دهی سریع برای مراجعه کنندگان بسیار حائز اهمیت است و در انتخاب کلینیک نقش مهمی دارد. در حال حاضر نوبت دهی سریع لیزر موهای زائد در تمام کلینیک ها خصوصا کلینیک ماه تهران انجام می شود. این خدمات برای احترام گذاشتن به مشتریان جهت استفاده بهتر از زمان های آزاد و فراغت است. برای نوبت دهی کافی است با کلینیک ماه تهران یا سایر کلینیک های زیبایی تماس بگیرید.

    لیزر موهای زائد

    جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید یا شماره خود را ثبت کنید


    آیا لیزر مو صرفه اقتصادی دارد؟

    لیزر موهای زائد معمولا در ابتدا گران و پرهزینه به نظر می رسد زیرا شما باید هر ماه برای ادامه درمان به کلینیک مراجعه کنید. اما با توجه به اینکه شما فقط 6 تا 8 جلسه برای حذف موهای زائد هزینه می کنید و بعد آن فقط به چندین بار شارژ در طول سال نیاز دارید، بسیار مقرون به صرفه تر از سایر روش های مو زدایی است که تا آخر عمر درگیر آن خواهید بود. لیزر موهای زائد باعث کاهش دائمی رشد موها شده و شما با پیگیری جلسات شارژ برای همیشه از موهای زائد خلاص می شوید که بسیار لذت بخش است.

    بخوانید: اختلال هورمونی دارم آیا لیزر برای من مناسب است؟

    مقایسه قیمت لیزر با الکترولیزر مو؟

    لیزر و الکترولیز دو روش رایج برای از بین بردن موهای زائد هستند. از بین آنها لیزر محبوبیت بیشتری دارد و با ایمنی بیشتری موهای زائد را طی چند جلسه حذف خواهد کرد. از نظر هزینه با توجه به اینکه الکترولیز هر فولیکول را به تنهایی مورد هدف قرار می دهد و هر دو هفته جلسات آن تکرار می شود، هزینه بالاتری نسبت به لیزر موهای زائد دارد. الکترولیز بیشتر برای موهای سفید توصیه می شود که توسط لیزر از بین نمی روند زیرا بطور کلی وقت گیرتر و پر هزینه تر از لیزر موهای زائد است.

     

    منبع:

    https://www.webmd.com/beauty/laser-hair-removal

    https://www.satorilaser.com/pages/laser-hair-removal-cost

    کلینیک ماه تهران

    کلینیک ماه تهران

      درباره کلینیک ماه تهران


      کلینیک زیبایی ماه تهران در زمینه تخصصی پوست، مو، زیبایی و تناسب اندام افتخار دارد با بهره‌مندی از اساتید دانشگاهی، متخصصین بنام و کادری مجرب و مجهز به بروزترین دستگاه‌های تخصصی دنیا در فضایی بالغ بر 4۰۰ متر مربع و محیطی مدرن و آرامش بخش و پذیرایی ویژه، میزبان می‌همانان ارجمند خود می‌باشد.
      در صورت نیاز به مشاوره با شماره های ما تماس حاصل فرمایید یا از طریق فرم زیر درخواست مشاوره خود را ثبت کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند.


      کلینیک ماه تهران

      خانه
      مشاوره واتساپ
      مشاوره تلفنی
      رزرو نوبت