لیزر موهای زائد با استفاده از یک پرتو متمرکز نور که همان انرژی لیزر نامیده می‌شود موهای زائد شما از بین می‌روند. نور ساطع شده از لیزر توسط ملانین و رنگدانه‌های مو جذب می‌شود. در نهایت این انرژی و نور به گرما تبدیل شده و به فولیکول‌های مو آسیب می‌رساند و از رشد آن‌ها در آینده جلوگیری به عمل می‌آورد یا اینکه رشد آن‌ها را به تاخیر می‌اندازد.

 

معرفی کلینیک ماه تهران در شمال تهران

 کلینیک ماه در شمال تهران  متناسب با نیازهای پوست شما مراجعه کنندگان عزیز درمان‌های ویژه‌ای برای شما در نظر می‌گیرد. از آن‌جایی که حفظ زیبایی پوست و بدن در ایجاد یک ظاهر جذاب اهمیت ویژه‌ای دارد در کلینیک ماه پزشک متخصص  مشاوره‌های لازم در خصوص سلامت پوست و معرفی طیف خدمات ارائه شده توسط کلینیک را به شما مراجعه کنندگان عزیز ارائه می‌دهند. این کلینیک با مجهز به بدون در دو دستگاه لیزر تیتانیوم 2024 و لیزر دایود پرقدرت آماده رفع موی های زائد شما برای همیشه است.

 

چرا مراجعه به کلینیک ماه تهران

مهم نیست که شما در طول ماه به چه میزان در منزل از برنامه‌های مراقبت‌های پوستی استفاده می‌کنید. به هر حال شما برای اینکه یک پوست بی‌عیب و نقص داشته باشید باید از خدمات حرفه‌ای کلینیک‌های زیبایی کمک بگیرید. کلینیک ماه تهران با برخورداری از کادر مجرب و حرفه‌ای و بهترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات لیزر و زیبایی  و حجم وسیعی از رضایت مراجعه کنندگان  آماده خدمت رسانی به شما زیباجویان عزیز است.

دیگر مقالات ماه تهران:  هزینه لیزر فول بادی در تهران چقدر است و شامل چه نواحی می شود؟

کلینیک ماه تهران جنب مترو میرداماد

 قرار داشتن کلینیک ماه تهران در جنب مترو میرداماد می‌تواند یکی از دلایل انتخاب این کلینیک برای شما زیباجویان عزیز باشد که می‌توانید به راحتی و بدون گیر کردن در ترافیک‌های سنگین و شلوغ امروزی از خدمات این مجموعه استفاده کنید.

 

چرا کلینیک ماه تهران جز بهترین کلینیک های شمال تهران است؟

آنچه کلینیک ماه تهران را جزو بهترین کلینیک‌های شمال تهران قرار داده است برخورداری از کادر مجرب و حرفه‌ای و با اخلاق، محیط کاملاً بهداشتی و دلنشین، ارائه خدمات حرفه‌ای  و در اختیار داشتن بهترین و مدرن‌ترین تجهیزات است که کلیه این موارد حجم وسیعی از رضایت مشتریان را پدید آورده است.

لیزر موهای زائد

هزینه لیزر در کلینیک ماه تهران

به طور کلی آنچه هزینه لیزر در کلینیک ماه تهران یا کلیه کلینیک‌ها را تعیین می‌کنند شامل موارد زیر است:

  • تعداد جلسات
  • ناحیه تحت درمان
  • نوع دستگاه لیزر
  • خدمات کلینیک
قیمت لیزر بانوان

هزینه لیزر موهای زائد بانوان با دستگاه لیزر تیتانیوم 2024

پاها کامل300 هزار تومان
دست ها کامل210 هزار تومان
زیر بغل80 هزار تومان
صورت و گردن80 هزار تومان
بیکینی و لاین170 هزار تومان
تنه260 هزار تومان
پکیج شماره 1: ساق پاها + بیکینی + زیربغل400 هزار تومان
پکیج شماره 2: پاها کامل + بیکینی430 هزار تومان
پکیج شماره 3: پاها کامل، دست ها کامل + زیربغل560 هزار تومان
پکیج شماره 4: پاها کامل، دست ها کامل + زیربغل + صورت + زیربغل630 هزار تومان
پکیج فول بادی: پاها کامل، دست ها کامل + زیربغل + صورت + زیربغل + بیکینی720 هزار تومان

دیگر مقالات ماه تهران: جشنواره تکرار نشدنی تخفیف لیزر فول بادی فقط 249 تومان

قیمت لیزر آقایان

هزینه لیزر موهای زائد آقایان با دستگاه لیزر تیتانیوم 2024

پاها کامل350 هزار تومان
دست ها کامل230 هزار تومان
زیر بغل80 هزار تومان
صورت و گردن60 هزار تومان
مایو230 هزار تومان
تنه290 هزار تومان
پکیج فول بادی: پاها کامل، دست ها کامل + زیربغل + صورت + زیربغل + بیکینی720 هزار تومان

 

لیزر مو بانوان توسط اپراتور مجرب خانم

کلینیک ماه تهران جهت رفاه حال شما عزیزان  و به منظور رعایت کلیه شئونات و اخلاقیات اسلامی برای بانوانی که قصد استفاده از خدمات لیزر درمانی را دارند اپراتور مجرب خانم در نظر گرفته است.

 

لیزر مو مردان توسط اپراتور مجرب آقا

در کلینیک ماه تهران لیزر موی مردان نیز توسط اپراتور مجرب آقا انجام می‌گیرد. دلیل انجام این کار نیز آن است که مراجعه کننده حین انجام لیزر استرس و اضطراب کمتری داشته باشد و با اپراتور ارتباط بهتری برقرار نماید.

دیگر مقالات ماه تهران: بهترین مرکز لیزر موی زائد میرداماد تهران با همراه قیمت آن

مرکز لیزر ماه تهران به چه لیزری مجهز است؟

  • الکس: این نوع از دستگاه لیزر به علت طول موج کوتاه مناسب برای تیپ‌های پوستی روشن است و برای تیپ‌های پوستی تیره تاثیرگذاری کمتری خواهد داشت.
  • اندیاگ: برخلاف لیزر الکس طول موج‌های لیزر اندیاگ بسیار بلند هستند که در نتیجه روی پوست‌های تیره به طور عمقی نفوذ می‌کنند و برای حذف موهای زائد تاثیرگذاری زیادی روی پوست‌های تیره و برنزه دارند.
  • دایود: لیزر دایود طول موجی بین دستگاه الکس و اندیاگ دارد و به راحتی می‌تواند موهای درشت و تیره تیپ‌های پوستی ۲ تا ۵ که معمولا تیپ پوستی نژاد ایرانی است را از بین ببرد. همچنین این دستگاه روی پوست‌های تیره نیز اثربخشی قابل توجهی دارد اما عملکرد آن برای پوست‌های بسیار روشن مناسب نخواهد بود.
  • دایود قوی: این دستگاه نمونه پیشرفته‌تر و به روزتر لیزر دایود است که قدرت تاثیر بیشتر و بهتری در حذف موهای زائد دارد. توجه داشته باشید که تفاوت دستگاه‌های لیزر دایود با دستگاه الکس در این است که در دستگاه دایود از ژل مخصوص استفاده می‌شود و دستگاه به طور مستقیم با پوست در تماس است اما در دستگاه الکس اینطور نیست.
  • تیتانیوم ۲۰۲۴: این نوع از دستگاه لیزر روی کلیه طیف‌های رنگی و انواع پوست اثربخشی یکسانی دارد و با دارا بودن یک خنک کننده قوی احساس درد و سوزش کمتری به مراجعه کننده القا می‌کند.

 

قبل از مراجعه به مرکز لیزر چه اقداماتی انجام دهیم؟

اولین نکته‌ای که به عنوان مراقبت‌های قبل از انجام لیزر باید به آن توجه داشته باشید انتخاب یک کلینیک یا مرکز معتبر برای انجام این کار است. سایر مراقبت‌های قبل از انجام لیزر عبارتند از:

  • استحمام
  • شیو کردن ناحیه مورد نظر دو الی یک روز قبل از انجام لیزر به صورتی که تنها یک میلی‌متر از موی آن ناحیه رشد کرده باشد.
  • خودداری از انجام سولاریوم یا استفاده از محصولات حاوی سالیسیلیک اسید، عطر یا ادکلن روی ناحیه موردنظر
  • تا ۶ هفته قبل از انجام لیزر از انجام وکس و سایر روش‌هایی که ریشه مو را از بین می‌برد خودداری کنید.
  • استفاده از پمادهای حاوی لیدوکائین به منظور ایجاد بی‌حسی

دیگر مقالات ماه تهران:  اختلال هورمونی دارم آیا لیزر برای من مناسب است؟

تعداد جلسات برای لیزر چقدر است؟

 تعداد جلسات لیزر با توجه به نوع ناحیه تحت درمان و نوع پوست و موی مراجعه کننده و نوع دستگاه لیزر متفاوت خواهد بود. اما به طور کلی تعداد جلسات لیزر بین ۶ الی ۸ جلسه است که این جلسات برای ناحیه بیکینی بیشتر خواهد بود. توجه داشته باشید که اگر قبل از جلسات پنجم و ششم  نتیجه مورد نظر را از لیزر کسب کردید به هیچ وجه درمان را متوقف نکنید و تعداد جلسات خود را تکمیل کنید تا نتیجه دهی لازم را کسب نمایید. فواصل بین جلسات لیزر نیز تقریباً بین ۴ الی ۶ هفته است که باید به طور منظم پیگیری و انجام شود.

 

چه لیزری مناسب پوست من است؟

همانطور که پیش از این نیز عنوان کردیم لیزر الکس برای پوست‌های روشن و لیزر دایود برای پوست‌های تیره‌تر مناسب است. همچنین دستگاه تیتانیوم ۲۰۲۴ برای کلیه طیف‌های پوستی کاربرد دارد.

کلینیک ماه تهران

کلینیک ماه تهران

    درباره کلینیک ماه تهران


    کلینیک زیبایی ماه تهران در زمینه تخصصی پوست، مو، زیبایی و تناسب اندام افتخار دارد با بهره‌مندی از اساتید دانشگاهی، متخصصین بنام و کادری مجرب و مجهز به بروزترین دستگاه‌های تخصصی دنیا در فضایی بالغ بر 4۰۰ متر مربع و محیطی مدرن و آرامش بخش و پذیرایی ویژه، میزبان می‌همانان ارجمند خود می‌باشد.
    در صورت نیاز به مشاوره با شماره های ما تماس حاصل فرمایید یا از طریق فرم زیر درخواست مشاوره خود را ثبت کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند.


    کلینیک ماه تهران

    خانه
    مشاوره واتساپ
    مشاوره تلفنی
    رزرو نوبت