حذف موهای زائد با لیزر یک روش درمانی ایمن و دائمی برای آقایان و خانم ها است. لیزر فول بادی موهای زائد قسمت های مختلف بدن را از بین برده و نیاز مداوم شما به شیو و اپیلاسیون را کاهش می دهد. در این روش پرتوهای لیزر روی پوست هدایت شده و فولیکول های مو را در نتیجه گرمای ایجاد شده از بین می برند و رشد موها را متوقف می کند.
قیمت لیزر فول بادی برای آقایان و خانم ها در مراکز مختلف بر اساس پکیج تعریف شده و همچنین دستگاه مورد استفاده متفاوت است. همه افراد می توانند از مزایای لیزر فول بادی برای داشتن پوستی لطیف و بدون مو استفاده کنند.

 

لیزر فول بادی شامل چه قسمت هایی است؟

لیزر موهای زائد روشی است که می تواند در هر قسمت بدن از صورت گرفته تا سینه و پاها و بازوها استفاده شود. با استفاده از پرتوهای لیزر می توان موهای نواحی حساسی مانند زیر بغل، بیکینی و سایر نواحی حساس را از بین برد. تورم و قرمزی پوست تنها عوارض جانبی لیزر موهای زائد است که موقت هستند و به سرعت از بین می روند.
به یاد داشته باشید که یک جلسه لیزر کاهش دائمی مو را تضمین نمی کند و این روش چندین جلسه طول خواهد کشید. علاوه بر این درمان های نگهدارنده دوره ای نیز برای کسب نتایج بهتر ضروری است.
لیزر فول بادی در خانم ها شامل صورت، دست‌ ها، پاها، زیربغل، بیکینی و باسن است. در آقایان نیز صورت، پشت گردن، خط مایو، زیربغل، دست ها و پاها شامل لیزر فول بادی است. پکیج های فول بادی مختلفی برای لیزر موهای زائد در مراکز لیزر وجود دارد که شما می توانید هر یک را بر اساس نیاز انتخاب نمایید.

دیگر مقالات ماه تهران: بهترین مرکز لیزر موی زائد میرداماد تهران با همراه قیمت آن

روش انجام لیزر فول بادی چگونه است؟

در لیزر فول بادی ابتدا پزشک نواحی مورد نظر را از نظر نوع مو و نوع و رنگ پوست ارزیابی می کند. سپس تنظیمات لیزر را بر این اساس انجام می دهد.
ناحیه تحت درمان علامت گذاری و یک ژل خنک بر روی بدن استفاده می شود. سپس با پرتوهای لیزر این نواحی درمان خواهد شد. ممکن است احساس سوزش خفیفی داشته باشید که معمولاً خفیف است و فقط مدت کوتاهی طول می کشد.
بعد از لیزر معمولا مقداری قرمزی و تورم در ناحیه تحت درمان ایجاد می شود که ظرف چند ساعت آینده فروکش می کند.

نواحی لیزر فول بادی در آقایان

لیزر فول بادی در آقایان

در حال حاضر آقایان نیز بطور فزاینده ای از لیزر برای از بین بردن موهای زائد بدن خود استفاده می کنند. این روش هم برای مردان و هم برای زنانی که می خواهند رشد موهای خود را کاهش دهند و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند مفید است. لیزر موهای زائد بین مردان و زنان تفاوتی ندارد و مزایای قابل توجهی برای هر دو دارد.
از آنجاییکه موهای بدن آقایان متراکم تر و ضخیم‌ تر از خانم ها است بنابراین لیزر موهای زائد آنها ممکن است به جلسات بیشتری نیاز داشته باشد. لیزر موهای زائد مردانه مشابه لیزر خانم ها است، اما ممکن است تفاوت‌ های جزئی بر اساس ناحیه تحت درمان وجود داشته باشد.
مثلا نواحی بزرگ‌ تر، مانند سینه یا پشت در آقایان ممکن است به زمان بیشتری برای تکمیل نیاز داشته باشند. مردانی که موهای پرپشت یا تیره‌ تری دارند برای کسب نتایج دلخواه به جلسات بیشتری نیاز خواهند داشت. لیزر موهای زائد یک گزینه ایمن، موثر و کارآمد برای آقایان است. در آقایان معمولا دست ها و پاها، صورت، پشت گردن، خط مایو و زیربغل شامل لیزر فول بادی است.

پکیج فول بادی: پاها کامل، دست ها کامل + زیربغل + صورت + زیربغل + خط مایو = 820 هزار تومان برای سال 1403

نواحی لیزر فول بادی در بانوان

دیگر مقالات ماه تهران: مرکز لیزر با قیمت مناسب برای بانوان و آقایان در تهران با لیست قیمت 1403

لیزر فول بادی در خانم ها

لیزر فول بادی در خانم ها شامل نواحی است که بیشترین تقاضا را برای مو زدایی دارد. در بیشتر مراکز لیزر فول بادی برای خانم ها به پکیج فول بادی و فول بادی کاربردی دسته بندی شده تا هزینه های مناسب تری برای افراد داشته باشد.
لیزر فول بادی کاربردی در خانم ها شامل صورت، زیربغل، بیکینی، ساعد و ساق است. در مقابل پکیج فول بادی شامل صورت، بیکینی، زیربغل، دست ها کامل و پاها کامل است که هزینه آن کمی بیشتر فول بادی کاربردی است.
خانم ها می توانند هر یک از این پکیج ها را برای مو زدایی قسمت های مختلف بدن انتخاب کنند و طی 6 تا 8 جلسه از موهای زائد این نواحی خلاص شوند.

پکیج لیزر فول بادی: پاها کامل، دست ها کامل + زیربغل + صورت + زیربغل + بیکینی = 720 هزار تومان برای سال 1403

 

تفاوت لیزر فول بادی و توتال بادی چیست؟

تفاوت لیزر فول بادی و توتال بادی به نواحی تحت درمان با لیزر جهت حذف موهای زائد بر می گردد. این دسته بندی ها بیشتر برای راحتی افراد است تا آنها راحت تر در مورد نواحی که می خواهند موهای زائد آن را از بین ببرند تصمیم بگیرند.
در خانم ها لیزر فول بادی شامل قسمت های از بدن است موهای زائد بیشتری دارد که شامل دستها، پاها، صورت، زیربغل و بیکینی است. اما لیزر توتال بادی شامل تمام قسمت های بدن مانند سینه، شکم، باسن، کمر و بطور کلی تمام بدن است. لیزر توتال بادی بسیار جامع تر از لیزر فول بادی است و نتایج فراگیرتری برای افراد دارد.
در لیزر توتال بادی بعد از انجام جلسات تعیین شده می توانید از پوستی بدون؛ مو، لطیف و زیبا لذت ببرید. همچنین دیگر برای هیچ ناحیه ای از بدن نیاز به روش های اپیلاسیون نخواهید داشت. اما در لیزر فول بادی شما ممکن است برای مو زدایی قسمت هایی مانند پشت کمر یا شکم نیاز به روش های دیگر اپیلاسیون داشته باشید.

دیگر مقالات ماه تهران: هزینه لیزر تناسلی مردان چقدر است؟ و شامل چه نواحی می شود؟

مراقبت های قبل و بعد لیزر فول بادی

برای انجام لیزر باید حداقل سه تا چهار هفته قبل، از قرار گرفتن در معرض آفتاب شدید که منجر به برنزه شدن می شود، اجتناب کنید.
همچنین به مدت یک ماه از اپیلاسیون و وکس در نواحی که قرار است تحت لیزر قرار بگیرند خودداری کنید. زیرا این روش ها رشد فولیکول مو را مختل کرده و اثر لیزر را کاهش می دهند. در لیزر موهای زائد فولیکول مو باید دست نخورده باشد تا پرتوی لیزر بتواند آن را هدف قرار داده و از بین ببرد.
24 ساعت قبل از جلسه لیزر نواحی مورد نظر را شیو کنید. این کار امکان هدف قرار دادن بهتر فولیکول های مو را بدون دخالت موهای بلندتر فراهم می کند.
قبل از لیزر مایعات فراوان بنوشید تا بدن شما کاملا هیدراته باشد. بعد از لیزر نیز نوشیدن آب و مایعات را فراموش نکنید.
پس از درمان از حمام و دوش آب گرم خودداری کنید. در عوض از کمپرس خنک استفاده کنید. تمام فعالیت های شدیدی که منجر به تعریق می شوند را تا 24 ساعت به تعویق بیندازید. لباس های نخی و گشاد بپوشید و از کرم یا لوسیونی که پزشک تجویز می کند روی محل استفاده کنید.

 

لیزر فول بادی چقدر زمان می برد؟

لیزر فول بادی شامل قسمت های مختلف بدن است که هر یک به زمان خاصی برای مو زدایی نیاز دارد. برای اینکه حدس بزنید لیزر فول بادی چقدر طول می کشد باید زمان مورد نیاز برای لیزر قسمت های مختلف را محاسبه کنید. در واقع مدت زمان جلسه لیزر به اندازه ناحیه تحت درمان بستگی دارد. بطورکلی لیزر فول بادی بسته به نوع دستگاه و مهارت اپراتور حدود یک و نیم تا 3 ساعت زمان می برد.

دیگر مقالات ماه تهران: آیا می توان لیزر موهای زائد را روی تاتو انجام داد؟

لیزر موی زائد برای چه افرادی مناسب است؟

همه افراد بالای 18 سال که مشکلاتی مانند عفونت پوست و بیماری های خاص ندارند، می توانند از مزایای لیزر استفاده کنند. پزشک در جلسه معاینه در رابطه با سطح سلامتی شما سوال های خواهد پرسید تا پس از لیزر برای شما عوارضی ایجاد نشود.
تعداد جلسات مورد نیاز لیزر فول بادی بر اساس نوع مو و تراکم موها متفاوت است. برای بهترین نتیجه معمولاً شش تا هشت جلسه لیزر موهای زائد توصیه می شود.

 

هزینه لیزر فول بادی در آقایان و خانم ها

بطورکلی هزینه لیزر موهای زائد در خانم ها و آقایان متفاوت است. به دلیل تراکم موی بالاتر لیزر فول بادی معمولا در آقایان هزینه بالاتری دارد. با اینحال هزینه لیزر فول بادی بسته به محل تحت درمان، تعداد جلسات مورد نیاز و همچنین محل کلینیکی که به آن مراجعه می کنید، متفاوت است.

قیمت لیزر بانوان

هزینه لیزر موهای زائد بانوان با دستگاه لیزر تیتانیوم 2024

پاها کامل300 هزار تومان
دست ها کامل210 هزار تومان
زیر بغل80 هزار تومان
صورت و گردن80 هزار تومان
بیکینی و لاین170 هزار تومان
تنه260 هزار تومان
پکیج شماره 1: ساق پاها + بیکینی + زیربغل400 هزار تومان
پکیج شماره 2: پاها کامل + بیکینی430 هزار تومان
پکیج شماره 3: پاها کامل، دست ها کامل + زیربغل560 هزار تومان
پکیج شماره 4: پاها کامل، دست ها کامل + زیربغل + صورت + زیربغل630 هزار تومان
پکیج فول بادی: پاها کامل، دست ها کامل + زیربغل + صورت + زیربغل + بیکینی720 هزار تومان

 

قیمت لیزر آقایان

هزینه لیزر موهای زائد آقایان با دستگاه لیزر تیتانیوم 2024

پاها کامل350 هزار تومان
دست ها کامل230 هزار تومان
زیر بغل80 هزار تومان
صورت و گردن60 هزار تومان
مایو230 هزار تومان
تنه290 هزار تومان
پکیج فول بادی: پاها کامل، دست ها کامل + زیربغل + صورت + زیربغل + بیکینی720 هزار تومان

 

منبع:

www.royalclinicdubai.com/en-ae/does-full-body-laser-hair-removal-include-private-parts
www.clearskin.in/blog/laser-hair-removal-for-men-a-complete-guide
newagespa.ca/careers/what-is-a-full-body-laser

کلینیک ماه تهران

کلینیک ماه تهران

    درباره کلینیک ماه تهران


    کلینیک زیبایی ماه تهران در زمینه تخصصی پوست، مو، زیبایی و تناسب اندام افتخار دارد با بهره‌مندی از اساتید دانشگاهی، متخصصین بنام و کادری مجرب و مجهز به بروزترین دستگاه‌های تخصصی دنیا در فضایی بالغ بر 4۰۰ متر مربع و محیطی مدرن و آرامش بخش و پذیرایی ویژه، میزبان می‌همانان ارجمند خود می‌باشد.
    در صورت نیاز به مشاوره با شماره های ما تماس حاصل فرمایید یا از طریق فرم زیر درخواست مشاوره خود را ثبت کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند.


    کلینیک ماه تهران

    خانه
    مشاوره واتساپ
    مشاوره تلفنی
    رزرو نوبت