یکی از محبوب‌ترین و پرمخاطب‌ترین خدمات زیبایی که در چند دهه اخیر بسیار موردتوجه قرار گرفته است، لیزر موهای زائد است. لیزر از معدود روش‌های حذف دائمی موهای زائد است. در این متد با تاباندن پرتو پرتوان و متمرکز لیزر، با از بین رفتن فولیکول مو، برای همیشه کابوس موهای زائد تمام می‌شود. البته این در صورتی است که فرد دوره لیزر را تکیل کرده و همچنین به مراکز معتبر مراجعه کند. از اینرو یافتن مرکز لیزر با قیمت مناسب در تهران با خدمات با کیفیت یکی از پرتکرارترین سوال کاربران است. در این مقاله با ما همراه باشید تا ضمن ارائه اطلاعاتی مختصر از لیزر موی زائد، به بررسی ویژگی‌های یک مرکز لیزر خوب بپردازیم.

انواع روش‌های لیزر موی زائد

وقتی صحبت از انواع روش‌های لیزر موهای زائد می‌شود، منظور نوع دستگاه و نحوه اعمال پرتو لیزر است. در انواع نحوه عملکرد و از بین رفتن مو یکسان است. در واقع فولیکول مو در همه روش‌ها در اثر برخورد پرتو متمرکز لیزر و ایجاد گرما از بین می‌رود. لیزر به دو روش کلی رولی و شاتی تقسیم بندی شده که در هریک از این روش‌ها از برندهای مختلفی از دستگاه‌ها استفاده می‌شود.

لیزر شاتی موهای زائد

در این روش یزر موهای زائد، سری دستگاه لیزر با بدن فرد برخورد نمی‌کند و در فواصی مشخصی از سطح پوست قرار گرفته و اشعه تا بانده می‌شود. در این متد ورق‌های شات بر روی نقاط مورد نظر قرار داده شده و سری لیزر در بالای ورق‌هادر فاصله مشخصی قرار می‌گیرد و لیزر تابانده می‌شود. توان دستگاه شای بالاتر از رولی است به همین دلیل در این روش به جلسات کمتری برای از بین بردن کامل مو نیاز است.

لیزر رولی موهای زائد

در لیزر رولی موهای زائد سری لیزر روی سطح پوست فرد کشیده شده و اشعه تابانده می‌شود. در این روش اشعه به کل سطح پوست برخورد کرده و همپوشانی قابل قبولی دارد. لیزر رولی برای انواع رنگ پوست قابل استفاده است.

دیگر مقالات ماه تهران: بهترین دستگاه لیزر موهای زائد در کلینیک ها را بشناسید

آیا لیزر بهترین روش از بین بردن موای زائد است؟

لیزر یک متد علمی است که در آن اشعه لیزر به صورت یک پرتو متمرکز برای از بین بردن موی زائد به کار برده می‌شود. هنگام تاباندن پرتو به سطح پوست، پرتو به داخل پوست نفوذ کرده و به فولیکول‌ها برخورد می‌کند، انرژی بالای پرتو به صورت گرما باعث سوزاندن فولیکول و یا در اصطلاح عامیانه ریشه مو می‌شود. از بین رفتن کامل فولیکول مو و عدم رشد مجدد آن ملزم انجام چندین جلسه لیزر و بعد از آن هر چند ماه یک بار شارژ لیزر است.

مزایای لیزر برای پوست

  • روشی سریع با نتیجه قابل مشاهده
  • از بین رفتن موهای زیر پوستی
  • عدم نیاز به بستری شدن
  • روشن شدن پوست
  • کم عارضه و بی خطر
  • امکان استفاده برای نواحی مختلف بدن
  • هزینه قابل قبول
  • از بین رفتن کامل موهای زائد در صورت تکمیل دوره لیزر

 

آمادگی برای لیزر موهای زائد

  • موهای بدن خود را با تیغ شیو کنید
  • اگر به درد حساس هستید حتما از پماد یا کرم‌های بی حسی موضعی استفاده کنید
  • قبل از شروع لیزر در صورت استفاده از پماد و کرم، پوست خود را کاملا تمیز کنید
  • اگر قصد لیزر دارید از صرف داروهای ضد انعقاد خون پرهیز کنید
  • پوست خود را برنزه نکنید

دیگر مقالات ماه تهران: اختلال هورمونی دارم آیا لیزر برای من مناسب است؟

مراقبت‌های بعد از لیزر

در هنگام لیزر موی زاتد دن تحت تاثیر اشعه پرتوان لیزر قرار گرفته و پوست بدن حساس می‌شود، از اینرو برای رسیدن به نتیجه مطلوب و کاهش عوارض ناشی از لیزر، نکات مراقبتی زیر را رعایت کنید.

  • در معرض نور خورشید قرار نگیرید
  • تا 48 ساعت دوش آب گرم نگیرید و به استخر هم نروید
  • از کرم ضد آفتاب استفاده کنید
  • آب و مایعات زیاد بنوشید
  • از پماد زینک یا کرم‌های تجویزی پزشک استفاده کنید

 

تعداد جلسات لیزر برای حذف کامل موی زائد

از بین بردن فولیکول مو و حذف دائمی موهای زائد در یک جلسه امکان پذیر نیست و این فرایندی زمانبر است که به انجام چندین جلسه نیاز دارد. تعداد جلسات برای حذف کامل موی زائد به فاکتورهای مختلفی همچون نوع دستگاه لیزر، نوع مو و رنگ پوست فرد متقاضی بستگی دارد. به عنوان مثال برای افراد دارای موهای ضخیم و پوست روشن، لیزر زودتر جواب داده و جلسات کمتری نیاز است. همچنین دستگاه شاتی به دلیل داشتن قدرت و توان بالاتر در جلسات کمتری موی زائد کاملا از بین می‌رود.

دیگر مقالات ماه تهران: جشنواره تکرار نشدنی تخفیف لیزر فول بادی فقط 249 تومان

 دستگاه لیزر مناسب رنگ پوست و موی من

یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که فرد متقاضی لیزر مو باید در نظر بگیرد این است که روش و دستگاه متناسب با نوع مو و رنگ پوست خود انتخاب کند. به عوان مثال دستگاه لیزر رولی قال استفاده برای انواع مو و افراد با رنگ پوست مختلف است. در مورد نوع و مدل دستگاه لیزر نیز دستگاه ICE Platinum  مناسب انواع رنگ پوست و مو است. دستگاه الکساندرایت کندلا برای افراد دارای پوست روشن و موی بور عالی جواب می‌دهد. البته لیزر الکساندرایت برای طیف گسترده پوست و مو استفاده می‌شود. اگر دارای پوست تیره هستید توصیه می‌کنیم به سراغ Nd:YAG بروید. برای پوست تیره ترجیحا IPL توصیه نمی‌شود. نگران نباشید با مراجعه به مرکز لیزر معتبر در تهران، کادر مجرب آنجا شما را در انتخاب لیزر مناسب، راهنمایی خواهند کرد.

 

ویژگی‌های بهترین مرکز لیزر در تهران

انتخاب مرکز لیزر خوب و معتبر اولین فاکتوری است که فرد متقاضی لیزر مو باید در نظر داشته باشد. با مراجعه به مرکز بسزر مناسب در تهران و دیگر شهرها، می‌توان به نتیج مطلوب با کم‌ترین عوارض و خطرات رسید. اما این سوال مطرح می‌شود که ویژگی‌های بهترین مرکز لیزر در تهران چیست؟ این خصوصیات و ویژگی‌ها عبارتند از:

  • دارای مجوز کار معتبر
  • دارای تجهیزات مناسب و به روز
  • دارای محیطی بهداشتی
  • دارای کادر مجرب و با اخلاق
  • تحت نظر پزشک متخصص
  • دریافت هزینه مناسب

 

مرکز لیزر برای آقایان و خانم‌ها

امروزه لیزر موهای زائد به خانم‌ها محدود نشده و آقایان نیز برای حذف موهای زائد بدن و صورت خود متقاضی انجام لیزر می‌شوند. در واقع در تهران و سراسر کشور مرکز لیزر برای آقایان و خانم‌ها خدمات ارائه می‌دهد. برای خانم‌ها اپراتور خانم و برای آقایان اپراتور آقا خدمات ارائه می‌دهند.

دیگر مقالات ماه تهران: هزینه لیزر تناسلی مردان چقدر است؟ و شامل چه نواحی می شود؟

مرکز لیزر با قیمت مناسب در تهران

در کنار کیفیت خدماتی که کلینیک و یا مرکز لیزر ارائه می‌کند، باید از نظر هزینه نیز معقول و مناسب باشد. درواقع یافتن مرکز لیزر با قیمت مناسب در تهران برگ برنده‌ای است که به شما کمک می‌کند در کنار دریافت خدمات با کیفیت و به روز، هزینه‌ای مناسب پرداخت کنید. از آنجا که از بین رفتن کامل موهای زائد نیازمند انجام جلسات متعددی است، بحث هزینه جز فاکتورهای مهم برای فرد متقاضی است.

قیمت لیزر بانوان

هزینه لیزر موهای زائد بانوان با دستگاه لیزر تیتانیوم 2024

پاها کامل300 هزار تومان
دست ها کامل210 هزار تومان
زیر بغل80 هزار تومان
صورت و گردن80 هزار تومان
بیکینی و لاین170 هزار تومان
تنه260 هزار تومان
پکیج شماره 1: ساق پاها + بیکینی + زیربغل400 هزار تومان
پکیج شماره 2: پاها کامل + بیکینی430 هزار تومان
پکیج شماره 3: پاها کامل، دست ها کامل + زیربغل560 هزار تومان
پکیج شماره 4: پاها کامل، دست ها کامل + زیربغل + صورت + زیربغل630 هزار تومان
پکیج فول بادی: پاها کامل، دست ها کامل + زیربغل + صورت + زیربغل + بیکینی720 هزار تومان

 

قیمت لیزر آقایان

هزینه لیزر موهای زائد آقایان با دستگاه لیزر تیتانیوم 2024

پاها کامل350 هزار تومان
دست ها کامل230 هزار تومان
زیر بغل80 هزار تومان
صورت و گردن60 هزار تومان
مایو230 هزار تومان
تنه290 هزار تومان
پکیج فول بادی: پاها کامل، دست ها کامل + زیربغل + صورت + زیربغل + بیکینی720 هزار تومان

 

عوامل موثر در قیمت لیزر در تهران

عوامل و فاتورهای مختلفی تعیین کننده هزینه نهایی لیزر برای فرد متقاضی هستند. از جمله مهم‌ترین این فاکتورها عبارتند از:

  • ناحیه لیزر
  • نوع دستگاه لیزر
  • نوع روش لیزر
  • تعداد جسات
  • موقعیت و اعتبار کلینیک
کلینیک ماه تهران

کلینیک ماه تهران

    درباره کلینیک ماه تهران


    کلینیک زیبایی ماه تهران در زمینه تخصصی پوست، مو، زیبایی و تناسب اندام افتخار دارد با بهره‌مندی از اساتید دانشگاهی، متخصصین بنام و کادری مجرب و مجهز به بروزترین دستگاه‌های تخصصی دنیا در فضایی بالغ بر 4۰۰ متر مربع و محیطی مدرن و آرامش بخش و پذیرایی ویژه، میزبان می‌همانان ارجمند خود می‌باشد.
    در صورت نیاز به مشاوره با شماره های ما تماس حاصل فرمایید یا از طریق فرم زیر درخواست مشاوره خود را ثبت کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند.


    کلینیک ماه تهران

    خانه
    مشاوره واتساپ
    مشاوره تلفنی
    رزرو نوبت