هایفوتراپی مخفف سونوگرافی متمرکز با شدت بالا است، یک فناوری پیشرفته که درمان های زیبایی غیر تهاجمی را متحول کرده است. هایفو برخلاف جراحی زیبایی روی سطح پوست عمل کرده و با نفوذ به زیر لایه ‌های سطحی پوست، فرآیندی طبیعی را آغاز می ‌کند که پوست را از درون جوانسازی خواهد کرد. هایفو از امواج اولتراسوند متمرکز برای هدف قرار دادن دقیق اعماق مختلف زیر پوست استفاده می کند و در نتیجه تولید کلاژن را تحریک می کند. این روش برای افرادی مناسب است که بدون مداخله جراحی به دنبال پوستی سفت تر و جوان تر هستند.

 

هایفوتراپی چیست؟

درمان هایفو یک روش زیبایی غیر تهاجمی است که از فناوری اولتراسوند برای لیفت، سفت کردن و جوانسازی پوست استفاده می کند. هایفو یک درمان ایمن و موثر برای سفت کردن پوست بدون جراحی است که مناطقی مانند صورت، گردن و دکلته را هدف قرار می دهد. این روش با تحریک تولید کلاژن و الاستین در عمق پوست به بهبود شلی پوست و کاهش علائم پیری کمک می کند.

بخوانید» لیزر موهای زائد بیکینی و هزینه آن سال 1403

هایفو چگونه باعث جوانسازی پوست می شود؟

فناوری اولتراسوند سالهاست که وجود دارد و در تشخیص پزشکی  مورد استفاده قرار می گیرد. HIFU از این فناوری برای زیبایی استفاده می کند و امواج صوتی با فرکانس بالا را با چنان دقتی به پوست می فرستد که ناحیه کوچکی را تا دمای خاصی گرم می کند. این عمل سلول‌ های آن ناحیه را تحریک می ‌کند و تولید کلاژن، پروتئینی که مسئول خاصیت ارتجاعی پوست است، را تشویق می ‌کند. با گذشت زمان، همانطور که کلاژن جدید تولید می‌ شود و جایگزین کلاژن قدیمی ‌تر و با خاصیت ارتجاعی کمتر می ‌شود. بنابراین پوست شما به طور طبیعی شروع به سفت شدن و لیفت شدن کرده و در نتیجه ظاهری جوان ‌تر به پوست می بخشد.

هایفوتراپی

کاربرد اصلی هایفوتراپی؟

با افزایش سن، زنان اغلب با مشکلات پوستی مختلفی مواجه می شوند زیرا بدن تولید کلاژن را متوقف می کند. برخی از زنان ممکن است چربی زیر پوست خود را از دست بدهند و خاصیت ارتجاعی پوست کاهش یابد. این امر علاوه بر خشکی پوست ناشی از تغییرات هورمونی، می تواند باعث افتادگی به خصوص در اطراف گردن، خط فک و گونه ها و خطوط ریز و چین و چروک شود. درمان HIFU طیف وسیعی از مزایایی را ارائه می دهد که برای رفع این نگرانی ها به طور موثر و ایمن طراحی شده است.

یکی از مزایای قابل توجه هایفوتراپی توانایی آن در سفت کردن پوست شل و افتاده است. بنابراین به زنان بالای 40 سال کمک می کند تا از طریق این روش غیرتهاجمی به ظاهری جوان تر دست یابند.

بخوانید» بهترین مواد گیاهی برای پاک کردن تاتو

هزینه هایفوتراپی ؟

هزینه هایفوتراپی تحت تأثیر عواملی مانند مکان کلینیک، تجربه پزشک و وسعت ناحیه تحت درمان متفاوت است. بنابراین قبل از درمان بهتر است با پزشک خود در رابطه با هزینه ها صحبت کنید. هزینه هایفوتراپی در کلینیک ماه تهران از 2.5 میلیون تومان شروع می شود. برای مشاوره و دریافت هزینه دقیق هایفوتراپی در کلینیک تخصصی ماه تهران با شماره های ما تماس بگیرید.

تعداد جلسات هایفوتراپی ؟

تعداد جلسات هایفوتراپی بستگی به محل تحت درمان، وضعیت پوست و اهداف شما از این درمان دارد. بطورکلی 1 تا 3 جلسه هایفو با فواصل چند ماهه برای درمان پوست توصیه می شود.

قبل بعد هایفو

عوارض هایفوتراپی ؟

هایفو معمولا یک درمان بی خطر در نظر گرفته می شود، اما این بدان معنا نیست که کاملاً بدون عوارض جانبی یا خطر است. عوارض جانبی موقت شایع در این روش شامل قرمزی، تورم یا سوزن سوزن شدن در ناحیه تحت درمان است. اینها معمولاً در عرض چند ساعت تا چند روز فروکش می ‌کنند. عوارض شدیدتر، هرچند نادر، می تواند شامل آسیب موقت عصبی یا کبودی پوست محل تحت درمان باشد.

بخوانید» لیزر موهای زائد خانگی یا کلینیک کدام بهتر است؟

مدت زمان جلسات هایفوتراپی چقدر است؟

هایفوتراپی نیازی به برش پوست ندارد و کمترین ناراحتی و بدون دوره نقاهت به بهبود وضعیت پوست کمک می کند. به طور معمول، یک جلسه هایفوتراپی بین 30 تا 90 دقیقه بسته به ناحیه تحت درمان طول می کشد. اگرچه نتایج ممکن است به اندازه روش ‌های جراحی چشمگیر نباشد، اما همچنان برای یک روش غیرتهاجمی موثر هستند و خطرات و عوارض بسیار کمتری به دنبال دارند.

قبل بعد هایفو

هایفوتراپی برای چه نواحی از بدن مناسب است؟

هایفوتراپی را می توان برای همه قسمت های صورت، دور چشم، برطرف کردن غبغب، جوانسازی گردن، لیفت قسمت های مختلف بدن مانند شکم و واژن، افزایش رشد موها و جوانسازی دست ها مورد استفاده قرار داد.

 

آیا نتایج هایفوتراپی دائمی هستند؟

نتایج اولیه هایفوتراپی ظرف چند هفته مشاهده شده و نتایج کامل دو تا سه ماه پس از درمان آشکار می شود. کلاژن تازه تولید شده به لیفت و سفت کردن پوست ادامه می دهد و ظاهری جوان تر به شما می بخشد. بسته به روند طبیعی پیری پوست و عوامل سبک زندگی، اثرات آن می تواند تا یک سال یا بیشتر ادامه داشته باشد. درمان های نگهداری می توانند طول عمر نتایج را افزایش دهند.

قبل بعد هایفو

چه کسانی می‌توانند از هایفوتراپی استفاده کنند؟

کاندیدای ایده آل هایفوتراپی افرادی هستند که شلی پوست خفیف تا متوسط ​​را تجربه می کنند. این افراد متوجه افتادگی پوست خود شده‌اند، اما در نقطه ‌ای نیستند که نیاز به جراحی لیفت صورت داشته باشند. شاید متوجه شده اید که گونه ها کم حجم شده یا خط ابروی شما شروع به پایین آمدن کرده است. هایفو مخصوصا برای افرادی که در سنین 30 تا 50 سالگی هستند و می خواهند روند پیری را به طور فعال مدیریت کنند مفید است. هایفوتراپی فقط معکوس کردن علائم پیری نیست برای کسانی که نگران افتادگی پوست زیر چانه هستند، هایفو راه حلی غیرجراحی برای سفت کردن این ناحیه دردسرساز ارائه می دهد.

هایفو صورت می تواند به طور موثر پوست را لیفت و سفت کند. هایفوتراپی می تواند پوست ظریف اطراف چشم را هدف قرار دهد، چین و چروک را کاهش دهد و این ناحیه را کاملا جوانسازی کند.

در حالی که هایفوتراپی برای درمان مشکلات پوست صورت شناخته شده است، می توان از آن برای کانتورینگ بدن نیز استفاده کرد. این روش غیر تهاجمی می تواند به شما کمک کند تا به فرم بدن دلخواه خود برسید.

بخوانید» لیزر موهای زائد و بهترین دستگاه های لیزر کلینیک های تهران

قبل بعد هایفو

هایفوتراپی برای این افراد ممنوع

هایفوتراپی یک درمان ایمن و موثر است که بسیاری از افراد می توانند از مزایای آن استفاده کنند. با اینحال استفاده از آن برای افراد زیر ممنوع است:

  • افراد مبتلا به دیابت و کم کاری تیروئید
  • افرادی که شیمی درمانی انجام می دهند
  • کسانی که در صورت و گردن خود ایمپلنت دارند
  • افراد با پوست خیلی خشک
  • در صورت مصرف راکوتان و داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی و رقیق کننده خون
  • کسانی که بوتاکس تزریق کرده اند
  • افراد با آکنه کیستیک شدید
  • خانم های باردار و شیرده
  • افراد دارای ضربان ساز

بخوانید» پاک کردن خالکوبی و قیمت آن در 1403 با فیلم عکس واقعی

مراقبت های مهم قبل و بعد هایفوتراپی

استحمام با آب گرم و پاک کردن هرگونه آرایشی از روی پوست قبل از هایفو توصیه می شود. بعد از هایفوتراپی حداقل 24 تا 48 ساعت پس از درمان از ورزش شدید و قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید خودداری کنید. مرطوب نگه داشتن پوست نیز می تواند به بهبود سریعتر کمک کند.

قبل بعد هایفو

هایفوتراپی دارای تاییده  fda است؟

هایفو یک روش زیبایی و جوانسازی با حداقل تهاجم است که مورد تائید FDA  می باشد. این روش بدون درد و جراحی کمک می کند پوست لیفت و جوانسازی شود.

 

هایفو برای تیرگی و گودی زیر چشم؟

هایفوتراپی یک روش موثر و ایمن برای درمان تیرگی و گودی زیر چشم است. در این روش با استفاده از امواج اولتراسوند پوست ناحیه دور چشم تحت تاثیر قرار می گیرد و منجر به تولید سلول های جدید می شود. سلول های جدید باعث روشن شدن و رفع تیرگی پوست شده و با کلاژن سازی گودی این ناحیه پر می شود.

بخوانید» طراحی و کانتورینگ چهره با تزریق فیلر صورت + عکس قبل و بعد

کانتورینگ صورت با هایفوتراپی ممکن است؟

کانتورینگ صورت فرآیندی است که برای تقویت شکل و ساختار طبیعی صورت انجام می شود. با افزایش سن، پوست صورت ما شروع به افتادگی می کند و خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد. هایفوتراپی  می‌ تواند با سفت کردن و لیفت کردن پوست، به تقویت کانتور صورت کمک کند و در نتیجه ظاهری جوان ‌تر و زیباتر برای شما ایجاد خواهد کرد.

منبع:

https://www.pulselightclinic.co.uk/skin-treatments/10-things-you-should-know-about-the-hifu-facial

کلینیک ماه تهران

کلینیک ماه تهران

    درباره کلینیک ماه تهران


    کلینیک زیبایی ماه تهران در زمینه تخصصی پوست، مو، زیبایی و تناسب اندام افتخار دارد با بهره‌مندی از اساتید دانشگاهی، متخصصین بنام و کادری مجرب و مجهز به بروزترین دستگاه‌های تخصصی دنیا در فضایی بالغ بر 4۰۰ متر مربع و محیطی مدرن و آرامش بخش و پذیرایی ویژه، میزبان می‌همانان ارجمند خود می‌باشد.
    در صورت نیاز به مشاوره با شماره های ما تماس حاصل فرمایید یا از طریق فرم زیر درخواست مشاوره خود را ثبت کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند.


    کلینیک ماه تهران

    خانه
    مشاوره واتساپ
    مشاوره تلفنی
    رزرو نوبت