فیلر بادی ها یک سلاح مخفی برای دستیابی به ظاهر دلخواه و ایده آل هستند. آنها را می توان برای کانتور کردن و افزودن حجم به مناطق خاص، اصلاح عدم تقارن و از دست دادن حجم استفاده کرد. جادوی فیلرهای بادی ها در توانایی آنها برای تغییر شکل بدن شما بدون نیاز به جراحی تهاجمی نهفته است. احساس ناراحتی در طول تزریق معمولاً حداقل و بسته به ناحیه تحت درمان متفاوت است. فیلرهای بدن را می توان با یا بدون بیهوشی، به لطف گنجاندن لیدوکائین در برخی فرمولاسیون ها، تزریق کرد.

 

منظور از تزریق فیلر بادی چیست؟

فیلر بادی مواد تزریقی هستند که باعث افزایش یا بازیابی حجم در قسمت های مختلف بدن می شوند. آنها نتایج موقت تا نیمه دائمی را با پر کردن و قرینه کردن قسمت های مختلف بدن و کانتور کردن ارائه می دهند. افراد در سنین مختلف می توانند از فیلر بادی برای بهبود ظاهر بدن خود استفاده کنند.

فیلرها معمولاً دردناک نیستند، اگرچه میزان ناراحتی شما ممکن است بسته به ناحیه تزریق شده متفاوت باشد. اگر ناراحتی خفیف، مقداری کبودی یا حتی تورم داشته باشید، معمولاً در عرض یک هفته پس از درمان فروکش می‌ کنند یا به طور کامل ناپدید می ‌شوند.

بخوانید: لیست جدید هزینه هایفوتراپی در سال 1403 تهران

فیلر بادی به چه نواحی بیشتر تزریق می شود؟

فیلر بادی را می توان به قسمت های مختلف بدن برای افزایش حجم و کانتورینگ تزریق کرد. بیشترین مناطقی که از فیلر بادی استفاده می شود باسن، سینه ها و واژن هستند.

فیلر باسن

فیلر باسن در امتداد فرورفتگی‌های باسن و در امتداد بالای باسن تزریق می‌شود تا به آن ناحیه حجم دهد. با تزریق فیلر باسن گرد و لیفت به نظر رسیده و ظاهر سلولیت را نیز کاهش می دهد.

فیلر سینه

فیلر سینه یکی از روش های ایمن و کم تهاجم برای افزایش حجم، ترمیم عدم تقارن و لیفت سینه ها است. این روش بدون نیاز به جراحی و با کمترین درد و عوارض به بهبود شکل و ظاهر سینه ها کمک می کند.

واژن

فیلر واژن برای افزایش حجم لابیاها مورد استفاده قرار می گیرد. تزریق فیلر در لابیا جایگزین چربی های طبیعی از دست رفته می شود تا صاف و پر به نظر برسد و آثار پیری آنها از بین برود.

فیلر سینه

 

هزینه تزریق فیلر بادی چقدر است؟

هزینه تزریق فیلر بادی بسته به نوع فیلر، مقدار مورد نیاز و کلینیکی که در آن تزریق انجام می شود متفاوت است. در جلسه مشاوره پیش از  تزریق می توانید در این مورد سوال کنید.

  • 60 سی سی اولترا بادی Ultra Body قیمت: 7.6 میلیون
  • 50 سی سی ورسوس Versus قیمت: 7.4 میلیون
  • 60 سی سی سدیفیل Sedy fill قیمت: 6.3 میلیون

جهت مشاوره و رزرو وقت برای تزریق فیلر بادی با شماره های کلینیک ماه تهران تماس بگیرید.

02126422531

عوارض تزریق فیلر بادی؟

فیلرها بطور کلی ممکن است خطرات و عوارض مختلفی از جمله تورم، کبودی، قرمزی، درد، حساسیت، بی حسی و نارضایتی ایجاد کنند. علاوه بر این، خطرات کمتر رایجی مانند عفونت و واکنش های آلرژیک وجود دارد. همچنین ممکن است به دلیل پر کردن بیش از حد، کم پر شدن یا روش های تجویز نادرست، جای زخم ایجاد شود.

بخوانید: کانتورینگ فول فیس به همراه هزینه آن در سال 1403

خطرات تزریق فیلر بادی؟

در حالی که تزریق فیلر به طور کلی بی خطر در نظر گرفته می شود اما می تواند خطرات بالقوه طولانی مدت و عواقب دائمی داشته باشد. یکی از خطرات احتمالی ایجاد گرانولوم ها است که گره های التهابی کوچکی هستند که ممکن است برای برداشتن آنها نیاز به مداخله جراحی داشته باشند. اینها با فیلرهای اسید هیالورونیک کمتر ایجاد می شوند. علاوه بر این، در صورت عدم استفاده صحیح، فیلرها می توانند منجر به عوارضی مانند عفونت و آسیب بافتی شوند.

فیلر بادی باسن

کاندیدا مناسب و نامناسب؟

افراد سالمی که به دلیل کاهش وزن یا افزایش سن دچار شلی و افتادگی قسمت های مختلف بدن شده اند و یا تمایلی به انجام جراحی برای استفاده از پروتز ندارند، کاندیدای مناسبی برای فیلر بادی هستند.

در مقابل افراد باردار و شیرده، افراد مبتلا به بیماری خودایمنی، افراد مبتلا آلرژی و بیماری های پوستی، افراد مبتلا به دیابت، تبخال، سل و بیماری های قلبی مجاز به استفاده از فیلر بادی نیستند.

 

بخوانید: قیمت کانتورینگ صورت در تهران (سال 1403) لیست قیمت جدید

مراقبت های مهم قبل و بعد تزریق فیلر بادی؟

مراقبت های مهم قبل و بعد تزریق فیلر بادی به شما کمک می کند بدون عوارض چندانی سریع تر بهبود یافته و از زیباتر شدن بدن خود لذت ببرید.

مراقبت های مهم قبل تزریق فیلر بادی

آماده شدن برای تزریق فیلر بدن شامل مشاوره با یک متخصص برای تعیین مناسب بودن، اجتناب از برخی داروها یا مکمل‌ هایی است که می ‌توانند کبودی را افزایش دهند و اطمینان از سلامت پوست برای کاهش عوارض احتمالی است. علاوه بر این باید موارد زیر را نیز مورد توجه قرار دهید.

  • قبل از درمان از مصرف مواد رقیق کننده خون خودداری کنید.
  • در مورد هر گونه دارو یا مکمل مصرفی با یک پزشک مشورت کنید.
  • سیگار را ترک کنید.
  • از مصرف الکل و NSAID ها خودداری کنید.
  • در مورد هرگونه آلرژی به پزشک خود اطلاع دهید.

مراقبت های مهم قبل تزریق فیلر بادی

  • هیدراته ماندن به بهبودی پس از تزریق فیلر کمک می کند و به شما امکان می دهد زودتر نتایج را مشاهده کنید.
  • برای کاهش تورم، درد و ناراحتی و کنترل التهاب از کمپرس یخ روی محل درمان استفاده کنید.
  • اگر پس از دریافت فیلر احساس ناراحتی کردید از مسکن های OTC استفاده نمایید.
  • باید حداقل 24 ساعت پس از دریافت فیلر ورزش یا فعالیت بدنی شدید نداشته باشید.
  • تا چند روز بعد از تزریق فیلر محل را تحت فشار قرار ندهید زیرا احتمال کبودی افزایش می یابد.
  • از مکان های گرم و مرطوب خودداری کنید و برای دوش گرفتن از آب ولرم رو به سرد استفاده کنید.

فیلر باسن

بخوانید: زاویه دهی و کانتورینگ صورت گرد با فیلر

ماندگاری فیلر بادی؟

فیلرها بر اساس نوع برند مورد استفاده از نظر کیفیت 6 تا 18 ماه باقی می مانند. اثر تزریق فیلر بادی ها بلافاصله پس از تزریق قابل مشاهده است، اما نتیجه نهایی پس از 14 روز از درمان قابل مشاهده خواهد بود. برای حفظ اثر فیلر شما نیاز به تزریق مداوم خواهید داشت زیرا مواد فیلر به تدریج توسط بدن تجریه شده و از بین می روند.

 

بهترین برند های فیلر بادی؟

در حال حاضر انواع مختلف فیلر بادی از برندهای مختلف در بازار موجود است. این مواد تزریقی از نظر ماندگاری، قیمت و کیفیت با یکدیگر متفاوت هستند. رابیانکا، آنکور، الترا بادی و ورسوس بهترین برندهای فیلر موجود از نظر ماندگاری هستند.

 

انواع فیلر بادی موقت و دائم؟

فیلرها بطورکلی به دو دسته موقت و دائم تقسیم می شوند که به ماندگاری آنها اشاره دارد. فیلرهای موقت نیاز به تزریق منظم دارند تا تاثیر آنها ماندگار باشد این فیلرها عوارض و حساسیت زائی کمتری دارند.

در مقابل فیلرهای دائمی از ترکیباتی تشکیل شده اند که بدن نمی تواند آنها را تجزیه کند. این فیلرها به دلیل احتمال حساسیت زایی، کمتر توصیه می شوند و برای اطراف چشم و لب ها به هیچ عنوان کاربرد ندارند.

بخوانید: کانتورینگ صورت با تزریق ژل

مقایسه تزریق چربی، پروتز با تزریق فیلر بادی (جدولی)

مقایسه پارامترهاتزریق چربیپروتزفیلر بادی
ماندگاریماندگاری بسیار بالادائمیحداکثر 18 ماه
معایبفرآیند طولانی به دلیل استخراج چربیدوره نقاهت طولانینیاز به تکرار مداوم
هزینهبالابالا و در بلند مدت معقولپایین
ایمنیکاملا ایمننسبتا ایمنتقریبا ایمن
عوارضتقریبا بدون عوارضعوارض جراحی مانند خون مردگی و التهاباحتمال حساسیت زایی

 

آیا فیلر باسن می‌تواند به کاهش سلولیت کمک کند؟

تزریق فیلر علاوه بر افزایش حجم باسن باعث صاف شدن پوست و از بین رفتن سلولیت خواهد شد. مواد فیلر با قرار گرفتن زیر سطح پوست و پر کردن فضاهای خالی ظاهر سلولیت را کاملا برطرف می کنند.

 

منبع:

https://drmehri-aesthetic.com/signature-plans/body-contouring/body-filler

https://www.drjaliman.com/blog/the-truth-about-dermal-fillers

کلینیک ماه تهران

کلینیک ماه تهران

    درباره کلینیک ماه تهران


    کلینیک زیبایی ماه تهران در زمینه تخصصی پوست، مو، زیبایی و تناسب اندام افتخار دارد با بهره‌مندی از اساتید دانشگاهی، متخصصین بنام و کادری مجرب و مجهز به بروزترین دستگاه‌های تخصصی دنیا در فضایی بالغ بر 4۰۰ متر مربع و محیطی مدرن و آرامش بخش و پذیرایی ویژه، میزبان می‌همانان ارجمند خود می‌باشد.
    در صورت نیاز به مشاوره با شماره های ما تماس حاصل فرمایید یا از طریق فرم زیر درخواست مشاوره خود را ثبت کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند.


    کلینیک ماه تهران

    خانه
    مشاوره واتساپ
    مشاوره تلفنی
    رزرو نوبت