ریموو ابرو با لیزر بهتر است یا با مواد؟ این سوال بخش زیادی از بانوانی است که قصد دارند برای پاک کردن تاتو ابرو از یک روش مناسب بهره بگیرند. دلایل مختلفی وجود دارند که سبب خستگی فرد از تاتوی خود خواهند شد. از بد رنگ بودن تاتوی ابروها گرفته تا مدل ابرو و نامتقارن بودن آن ها را می‌ توان دلایلی نامید که بسیاری از بانوان را به فکر ریموو آن ها می‌ اندازند. با توجه به اینکه امروزه روش‌ های متداولی برای زیبایی وجود دارند، تفاوتی ندارند که فرد در چه رده سنی قرار گرفته است. استفاده از روش های زیباسازی چهره برای هر فردی جذابیت خاصی دارد.

هر کدام از این روش‌ ها می‌ توانند مزایا و تاثیرات منحصر به فرد خود را برای زیبایی فرد نشان دهند. یکی از روش‌ های زیبایی که در چند سال اخیر مورد توجه قرار گرفته، تاتوی ابرو است. بانوان می‌ توانند برای اینکه ابروهای خود را پرتر نشان دهند و آن ها را به فرم دلخواه برسانند، به سراغ تاتوی ابرو بروند. این روش علاوه بر اینکه برای زیبایی مزایای مختلفی دارد، گاهی اوقات بدون عیب نیست. بیایید به بررسی روش‌ های پاک کردن تاتوی ابرو و ویژگی‌ های هر کدام بپردازیم.

مقایسه ریموو ابرو با لیزر و مواد

ریموو ابرو چیست؟

قبل از اینکه به مقایسه ریموو ابرو با لیزر و مواد بپردازیم، بهتر است تعریفی از این کار داشته باشیم. در واقع ریموو یک کلمه انگلیسی به معنای پاک کردن است. هنگامی که فرد قصد پاک کردن تاتو ابرو را دارد، به اصطلاح گفته می‌ شود که به دنبال ریموو ابرو خواهد رفت. امروزه برای ریموو ابرو می‌ توان از دو روش استفاده کرد.

  1. ریموو ابرو با مواد که در سالن‌ های زیبایی و توسط آرایشگران به کار گرفته می‌ شود یکی از این روش‌ ها به شمار می‌ رود.
  2. روش دیگر ریموو ابرو با لیزر است. این روش باید در کلینیک‌ های پوست و مو و توسط پزشکان انجام گیرد.

1. ریموو ابرو با مواد

پاک کردن تاتو ابرو با مواد همانگونه که از نامش مشخص است به شکلی انجام می‌ گیرد که در آن از مواد گیاهی استفاده می‌ کنند. علاوه بر این در برخی از سالن‌ های زیبایی از مواد بر پایه شیمیایی نیز استفاده می‌ شود. نحوه انجام این کار به شکلی است که آرایشگر جوهر تاتو را در موادی حل می‌ کند. این مواد ریموورهای ابرو نام دارند. این مواد در شکل‌ های مختلف می‌ توانند به کار گرفته شوند. پس از آن با استفاده از قلم میکرونیدلینگ یا قلم تاتو موادی که حلال جوهر هستند را به عمق پوست خواهند فرستاد. با توجه به اینکه جوهر تاتو در عمق پوست قرار دارد، با استفاده از این کار می‌ توان به پاک کردن آن پرداخت. قلم میکرونیدلینگ دارای سوزن‌ های بسیار ریز بوده که برای رسیدن مواد پاک کننده در سطح پوست می‌ توانند منافذی ایجاد کنند.
بسته به نوع موادی که برای ریموو تاتو ابرو به کار گرفته می‌ شود، نوع تاثیرگذاری آن متفاوت است. پس از رسیدن مواد ریموور به جوهر تاتو، آرایشگر برای خارج کردن آن اقدام می‌ کند. برای رسیدن به نتیجه مطلوب جهت پاک کردن تاتو ابرو با مواد باید چند جلسه در سالن‌ های زیبایی حضور یابید.

بیشتر بخوانید: 11 روش پاک کردن تاتو

2. پاک کردن تاتو با لیزر

یکی از سوالاتی که بانوان با آن مواجه می‌ شوند این بوده که ریموو ابرو با لیزر چگونه انجام می‌ گیرد؟ با توجه به اینکه استفاده از این روش توسط سازمان غذا و داروی آمریکا مورد تایید قرار دارد، امروز استقبال برای آن نیز به میزان قابل توجهی بالاتر رفته است. در ریموو تاتو با لیزر، پزشک متخصص از یک لیزر تحت عنوان کیوسوئیچ استفاده خواهد نمود. نحوه اثرگذاری اشعه لیزر به شکلی است که می‌ تواند به بهترین شکل به عمق پوست نفوذ کند. با انجام این کار جوهر تاتو در هم شکسته می‌ شود. هنگام رسیدن اشعه لیزر به جوهر تاتو، آن را به قسمت‌ های بسیار کوچک تبدیل خواهد کرد.

در گام بعدی سیستم ایمنی بدن جوهر تاتو که اکنون به قسمت‌ های ریز تقسیم شده را دفع می‌ کند. با توجه به کوتاه بودن پالس‌ های لیزر کیوسوئیچ، به هیچ عنوان عارضه و آسیبی به سطح پوست وارد نخواهند کرد.
پاک کردن تاتو ابرو یا ریموو ابرو با لیزر از جمله روش‌ های ایمن و غیر تهاجمی به شمار می‌ رود. از جمله مهم‌ ترین مزایای استفاده از لیزر کیوسوئیچ برای پاک کردن تاتو ابرو می‌ توان به دقت بسیار بالای آن اشاره کرد. اگر به یک کلینیک تخصصی مراجعه کنید و پزشک ماهر انجام این کار را بر عهده بگیرد، اطمینان خواهید یافت که تنها بخش‌ هایی از تاتوهای ابرو را که قصد دارید پاک کنید از بین می‌ روند. ما در کلینیک ماه تهران به واسطه تخصص و تجربه‌ ای که داریم، به شما اطمینان می‌ دهیم برای پاک کردن تاتو ابرو با لیزر از جدیدترین دستگاه استفاده خواهیم کرد.

 

مزایای ریموو ابرو با مواد

استفاده از مواد در سالن‌ های زیبایی برای ریموو ابرو مزایایی دارد. از جمله این مزایا می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • هزینه کمتر نسبت به لیزر
  • عدم استفاده از تجهیزات پیچیده
  • انجام در سالن‌ های زیبایی و آرایشگاه

معایب تاتو ابرو با مواد

ریموو ابرو با مواد علاوه بر مزایایی که دارد، می‌ تواند معایب مختلفی نیز داشته باشد. به عنوان مثال گاهی اوقات فرد برای رسیدن به هدف خود تا چند جلسه نیز نمی‌ تواند نتایج مطلوب را مشاهده کند. علاوه بر این استفاده از مواد بی‌ کیفیت برای حذف تاتو ابرو برخی مواقع مشکلاتی برای بانوان به وجود می‌ آورد. در برخی موارد ریموو ابرو با مواد می تواند باعث اسکار و جای زخم های دائمی روی پوست در ناحیه ابرو شود. همچنین در مواردی نیز می تواند باعث تغییر رنگ پوست نیز شود.
زمان بر بودن ریموو ابرو با مواد و همچنین پیامدهای نامشخص داروهای گیاهی نیز از جمله معایب استفاده از این روش به شمار می‌ روند. گاهی اوقات اثربخشی محدود داروهای گیاهی نیز به شکلی هستند که به هیچ عنوان به اندازه لیزر درمانی نخواهند بود.

این مقاله را حتما بخوانید: محلول پاک کننده تاتو تروفید معجزه یا دروغ

مزایای ریموو ابرو با لیزر

مزایای ریموو ابرو با لیزر بسیار متنوع هستند. اگر از یک دستگاه با پرتوهای قدرتمند استفاده شود، نتایجی کاملا رضایت بخش از پاک کردن تاتو ابرو با لیزر مشاهده می‌ کنید.

  • استفاده در کلینیک‌ های پوست و تحت نظر پزشک متخصص
  • فاقد عوارض جانبی بر روی پوست
  • هدف‌ گیری دقیق با پرتوهای لیزر
  • امکان استفاده بر روی هر پوست با هر رنگ
  • تایید توسط سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA)
  • روشی غیر تهاجمی
  • اثر گذاری عالی پاک کردن انواع تاتو در 3 الی 6 جلسه

عوارض پاک کردن تاتو ابرو با لیزر

اگر برای پاک کردن تاتو ابرو با لیزر به یک کلینیک تخصصی مراجعه شود، به هیچ عنوان پس از انجام این کار با عوارض خاصی مواجه نخواهید شد. پس از پاک کردن تاتو ابرو با لیزر برخی از افراد با عوارض موقت و جزئی مواجه می‌ شوند. با توجه به استفاده از جدیدترین دستگاه کیوسوئیچ برای ریموو ابرو در کلینیک ماه تهران، به شما اطمینان می‌ دهیم که پس از پاک کردن تاتو ابرو هیچ گونه عوارضی متوجه پوست شما نخواهد شد.

این مقاله را حتما بخوانید: هزینه پاک کردن تاتو با لیزر

مقایسه ریموو ابرو با لیزر و مواد

عکس بعد از ریموو ابرو

با بررسی عکس ریموو ابرو قبل و بعد از استفاده از لیزر می‌ توانید کیفیت کار را مشاهده کنید. با توجه به نوع پوست اشخاص و عمق جوهر، نتیجه کار می‌ تواند متفاوت باشد.

مراقبت‌ های بعد از ریموو ابرو

پزشک متخصص به شما نکات لازم را پس از ریموو ابرو با لیزر خواهد گفت.

  1. سعی کنید پس از پاک کردن تاتوی ابرو در معرض نور آفتاب قرار نگیرید.
  2. نوشیدن آب کافی و مایعات نیز معمولا پس از انجام این کار توصیه می‌ شود.
  3. با توجه به شرایط پوست، پمادهایی توسط پزشک تجویز خواهد شد.

ریموو ابرو با لیزر بهتره یا مواد؟

مقایسه ریموو ابرو با لیزر و مواد نشان داد هر کدام از این روش‌ ها می‌ توانند ویژگی‌ ها و مزایای مخصوص به خود را داشته باشند. اگر برای پاک کردن تاتو ابرو به یک کلینیک تخصصی مراجعه کنید، از مزایای متعددی جهت ریموو ابرو بهره‌ مند خواهید شد. با توجه به اینکه ریموو ابرو با لیزر توسط سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) مورد تایید قرار گرفته است، با اطمینان خاطر می‌ توانید از این روش نهایت بهره را ببرید. یادآور می‌ شویم که ریموو ابرو با مواد یک روش تهاجمی بوده و مورد تایید سازمان‌ های جهانی قرار ندارد. این کار می‌ تواند در بلند مدت عوارض مختلفی در پی داشته باشد.

این مقاله را حتما بخوانید: حقیقت و افسانه ها در مورد پاک کردن تاتو

ریموو ابرو در کلینیک ماه تهران با لیزر

در کلینیک ماه تهران همواره تلاش شده است که از جدیدترین تجهیزات و روش‌ های روز دنیا برای رسیدن به زیبایی افراد استفاده شود. ما به عنوان یک کلینیک برتر و پیشرو در زمینه ریموو تاتو تلاش کرده‌ ایم که برای داشتن ابروهای زیبا از بهترین خدمات بهره ببرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌ توانید با مشاورین کلینیک ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

آیا ریموو به ابرو در یک جلسه امکان‌ پذیر است؟

ریموو ابرو با توجه به شرایط پوست و جنس جوهر در چند جلسه انجام می‌ گیرد. واکنش بدن فرد، سن تاتو و عمق تزریق جوهر نیز در تعداد جلسات موثر هستند. به هیچ عنوان فریب تبلیغ ریموو ابرو در یک جلسه را نخورید.

آیا جای ریموو ابرو با لیزر باقی می‌ ماند؟

اگر جلسات را به طور کامل برای پاک کردن تاتوی ابرو طی کنید، به هیچ عنوان جای آن باقی نخواهد ماند.

کلینیک ماه تهران

کلینیک ماه تهران

    درباره کلینیک ماه تهران


    کلینیک زیبایی ماه تهران در زمینه تخصصی پوست، مو، زیبایی و تناسب اندام افتخار دارد با بهره‌مندی از اساتید دانشگاهی، متخصصین بنام و کادری مجرب و مجهز به بروزترین دستگاه‌های تخصصی دنیا در فضایی بالغ بر 4۰۰ متر مربع و محیطی مدرن و آرامش بخش و پذیرایی ویژه، میزبان می‌همانان ارجمند خود می‌باشد.
    در صورت نیاز به مشاوره با شماره های ما تماس حاصل فرمایید یا از طریق فرم زیر درخواست مشاوره خود را ثبت کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند.


    کلینیک ماه تهران

    خانه
    مشاوره واتساپ
    مشاوره تلفنی
    رزرو نوبت