یکی از مهمترین دغدغه ما ایرانیا با توجه وضعیت اقتصادی، هزینه هر خدمات از جمله پاک کردن تاتو با لیزر است. نکته که حائز اهمیت است برای پاک کردن کامل تاتو و خالکوبی با لیزر چندین جلسه لازم است. با توجه به تعداد جلسات قیمت پاک کردن تاتو در کنار موثر بودن لیزر اهمیت زیادی پیدا می کند. پس یکی از نکات مهم در انتخاب کلینیک برای پاک کردن تاتو ، قیمت و تعرفه های کلینیک برای این خدمات است. در این مقاله از کلینیک زیبایی ماه تهران قیمت انواع تاتو بدن به همراه عکس را شرح می دهیم با ما باشید.

قیمت لیزر تاتو بدن به چه فاکتور های بستگی دارد؟

چندین فاکتور است که بر قیمت لیزر تاتو شما تاثیر می گذارد و می تواند این قیمت را بالا پایین کند. این فاکتور ها عبارتنداز: اندازه تاتو، ناحیه تاتو شده (حساس بودن ناحیه)، عمق و رنگ تاتو، رنگ پوست شما، سن خالکوبی و دستمزد پزشک و نوع تجهیزات بستگی دارد. در ادامه به بررسی دقیق این موارد تاثیر گذار در قیمت تاتو می پردازیم

مقالات مرتبط: هزینه پاک کردن تاتو با لیزر

1. اندازه و وسعت تاتو شما

قاعدتا هر چه اندازه تاتو شما بزرگتر باشد هزینه و زمان لیزر آن بیشتر خواهد بود.

2. ناحیه تاتو شده

بعضی نواحی تاتو شده حساس هستند به همین دلیل با دقت خیلی بالایی باید لیزر شوند. مانند لیزر خط چشم و لیزر تاتو های صورت به دلیل حساسیت ناحیه قیمت بالاتری دارند.

3. عمق تاتو

اکثرا تاتو در لایه دوم پوست یعنی لایه درم تاتو می شوند. یعنی جوهر تاتو در این ناحیه قرار می گیرد. در بعضی موارد جوهر ها مقدار عمیقتر یا سطحی تر هستند. تاتو هر چه سطحی تر باشد هزینه پایین تر و تعداد جلسات کمتری برای پاک کردن لازم دارد.

4. رنگ تاتو

  • خالکوبی های با رنگ جوهر سیاه و خاکستری راحت تر پاک می شوند و هزینه پایین تری دارند. برای پاک کردن این خالکوبی ها از لیزر کیوسویچ Nd:YAG  یا طول موج 1064 نانومتر استفاده می شود. که دارای بهترین عملکرد را در تاتو های سیاه و خاکستری است.
  • خالکوبی های قرمز رنگ دارای سختی متوسط برای پاک کردن با لیزر هستند. برای پاک کردن این تاتو ها از طول موج 532 نانومتر استفاده می شود.
  • خالکوبی های آبی، سبز و بنفش رنگ های سختی برای پاک کردن هستند یعنی تعداد جلسات بیشتری برای پاک کردن نیاز دارند . این رنگ های جوهر خالکوبی معمولاً به طول موج 694 نانومتر بهترین پاسخ را می دهند. طول موج 694 در صنعت پاک کردن خالکوبی بسیار کمتر رایج است. اگر یکی از این رنگ‌های جوهر را دارید، مطمئن شوید که کلینیکی که در نظر دارید این طول موج را داشته باشد.
  • رنگ سفید سخت ترین رنگ برای حذف است زیرا درمان های لیزری در واقع می تواند باعث تیره شدن جوهر سفید شود.

5. رنگ پوست شما

اختلاف رنگ پوست و تاتو بسیار مهم است این اختلاف هر چه بیشتر باشد تاتو شما سریعتر پاک می شود و پاک کردن آن قیمت کمتری خواهد داشت. مثلا اگر پوست شما سفید است و تاتو شما تیره تبریک می گوییم با کمترین هزینه ممکن تاتو شما پاک می شود. اما اگر پوست شما تیره است و تاتو هم تیره است پاک کردن آن می توان سخت و دشوار باشد و هزینه به مراتب بالاتری دارد. به همین دلیل از برنزه کردن قبل از پاک کردن تاتو پرهیز کنید.

6. سن خالکوبی

هر چه از سن خالکوبی و تاتو بگذرد پاک کردن آن راحتر است. چرا خالکوبی ها به مرور زمان کم رنگ می شوند و در طی تعداد جلسات خیلی کمتر نسبت به تاتو های تازه پاک می شوند.

7. دستمزد کلینیک و تجهیزات

کلینیک با پزشک متخصص و همچنین دارا بودن جدید ترین تکنولوژی لیزر کیوسویچ ممکن است تعرفه با هزینه بالاتری داشته باشند. البته هر قیمت بالایی نشان دهنده پزشک متخصص و تجهیزات پیشرفته نیست.

مقالات مرتبط:  پاک کردن تاتو با لیزر کیوسوئیچ

قیمت پاک کردن تاتو ابرو

قیمت پاک کردن تاتو ابرو

بدون شک بیشترین درخواست برای پاک کردن تاتو در ایران برای ناحیه ابرو است. با تغییر سلیقه و مد تاتو ابرو جایگاه و زیبایی خود را از دست داده است. همچنین با گذشت زمان رنگ تاتو ابرو تغییر می کند و شکل ناخوشایندی به چهره می دهد. لیزر در پاک کردن تاتو ابرو بسیار عالی عمل می کند و در چند جلسه تاتو ابرو شما به صورت کامل پاک می کند. قیمت پاک کردن تاتو ابرو با لیزر از 400 هزار تومان است.

مقالات مرتبط: عوارض پاک کردن تاتو با لیزر

قیمت پاک کردن تاتو بدن

قیمت پاک کردن تاتو بدن با توجه به فاکتور های بالا می تواند متفاوت باشد. در زیر قیمت نواحی مختلف بدن را همراه با عکس لیست کرده ایم. در صورت هر گونه سوال و یا نیاز به مشاوره بیشتر با شماره کلینیک تماس حاصل فرمایید.

قیمت پاک کردن تاتو گردن

1. قیمت پاک کردن تاتو گردن با لیزر

همان طور که از عکس مشخص است قیمت پاک کردن تاتو گردن از 400 هزار تومان برای هر جلسه شروع می شود که این قیمت می تواند نسبت به وسعت ناحیه و رنگ تاتو متفاوت باشد.

مقالات مرتبط: پاک کردن تاتو رنگی با لیزر

قیمت پاک کردن تاتو دست

2. قیمت پاک کردن تاتو دست با لیزر

قیمت لیزر تاتو دست می تواند از 300 هزار تومان تا 900 هزر تومان برای هر جلسه قیمت داشته باشد. البته این قیمت ممکن است برا اساس رنگ و عمق تاتو متفاوت باشد.

قیمت پاک کردن تاتو پشت

3. قیمت پاک کردن تاتو پشت با لیزر

قیمت پاک کردن تاتو پشت با توجه به وسعت زیاد این ناحیه از قیمت بالاتری برخوردار است. مطابق عکس فوق این قیمت لیست شده است.

مقالات مرتبط: پاک کردن تاتو ابرو با لیزر

قیمت پاک کردن تاتو ساعد

4. قیمت پاک کردن تاتو ساعد با لیزر

یکی از نواحی که بیشترین تاتو در آن زده می شود ناحیه ساعد است. قیمت پاک کردن تاتو ساعد با لیزر از 400 هزار تومان شروع می شود و قبل از لیزر تاتو باید از برنزه شدن این ناحیه پیشگیری کرد.

 

کلینیک ماه تهران

کلینیک ماه تهران

    درباره کلینیک ماه تهران


    کلینیک زیبایی ماه تهران در زمینه تخصصی پوست، مو، زیبایی و تناسب اندام افتخار دارد با بهره‌مندی از اساتید دانشگاهی، متخصصین بنام و کادری مجرب و مجهز به بروزترین دستگاه‌های تخصصی دنیا در فضایی بالغ بر 4۰۰ متر مربع و محیطی مدرن و آرامش بخش و پذیرایی ویژه، میزبان می‌همانان ارجمند خود می‌باشد.
    در صورت نیاز به مشاوره با شماره های ما تماس حاصل فرمایید یا از طریق فرم زیر درخواست مشاوره خود را ثبت کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند.


    کلینیک ماه تهران

    خانه
    مشاوره واتساپ
    مشاوره تلفنی
    رزرو نوبت