امروزه، علاقه به انجام خالکوبی (تاتو) بر روی بخش‌ های مختلف بدن و صورت، در بین افراد و در همه ی گروه های سنی، به شدت افزایش یافته است؛ اما این علاقه مندی، گاهی با پشیمانی همراه شده و باعث می شود که افراد به دنبال حذف تاتو باشند. بر اساس آمارها، تنها ۲۵ درصد از افرادی که تاتو دارند، از تصمیم خود راضی هستند، در حالی که سایرین به دنبال این هستند که بدانند پاک کردن تاتو با لیزر چگونه است؟

 

پاک کردن تاتو با لیزر در تهران

یکی از روش ‌های بسیار موثر برای حذف تاتو، استفاده از فناوری لیزر است. در این تکنیک نور لیزر مستقیم به جوهر نواحی تاتو شده تابیده می شود و آن را از بین می برد. این روش با کمترین ریسک، بهترین نتیجه را به ارمغان می ‌آورد. اگر به دنبال حذف تاتوی خود هستید، می توانید در تهران و سراسر کشور به کلینیک های معتبر مراجعه کرده و از این فناوری برای حذف تتوی خود استفاده نمایید. کلینیک ماه تهران با دارا بودن پزشک متخصص و دستگاه لیزر کیوسوئیچ آماده ارائه خدمات پاک کردن انواع تاتو ابرو و بدن است.

بیشتر بخوانید: قوی‌ترین پاک‌کننده تاتو ابرو را بشناسید

مرکز لیزر ماه تهران

در فرایند پاک کردن تاتو، نکته بسیار حیاتی و مهم، مراجعه به یک کلینیک حرفه ای و تخصصی است؛ زیرا انجام این تکنیک باید توسط پزشک متخصص و به وسیله جدیدترین و به روزترین تجهیزات انجام شود. به همین دلیل پیشنهاد ما، مراجعه به مرکز لیزر ماه تهران است.

این مجموعه تخصصی پوست، مو، زیبایی و تناسب اندام، با کادری مجرب از اساتید دانشگاه و به کمک مجهزترین تجهیزات و دستگاه های تخصصی روز دنیا، آماده خدمت رسانی به مراجعه کنندگان محترم می باشد.

پاک کردن تاتو با لیزر

قیمت لیزر تاتو در این کلینیک

امروزه با توجه به شرایط اقتصادی و نوسانات قیمت، توجه به هزینه انجام تکنیک های زیبایی نیز بسیار مهم است. در واقع به عنوان مراجعه کننده باید علاوه بر دقت به کیفیت کار، به قیمت و هزینه آن نیز توجه داشته باشید. با آگاهی به این موضوع، کلینیک تخصصی ماه، شرایط ویژه ای فراهم کرده تا علاوه بر دریافت بهترین و کامل ترین خدمات، هزینه پایین تری نیز پرداخت نمایید. درنظر داشته باشید که در این کلینیک در صورت ناتوانی در پرداخت هزینه های زیبایی به صورت یکجا، می توانید از شرایط ویژه اقساطی این مجموعه بهره مند شوید.

  • هزینه پاک کردن تاتو ابرو در کلینیک ماه تهران از 500 هزار تومان
  • هزینه پاک کردن تاتو بدن در کلینیک ماه تهران از 700 هزار تومان بسته به وسعت ناحیه

 

تعداد جلسات برای حذف کامل تاتو

با توجه به شرایط متفاوت تاتو، از جمله نوع، وسعت، رنگ و حتی رنگ پوست شما، ممکن است نیاز به 3 تا 8 جلسه درمان داشته باشید. معمولاً فاصله بین هر دو جلسه حدود یک ماه در نظر گرفته می ‌شود تا بهترین نتیجه را به دست آورید.

بیشتر بخوانید: پاک کردن تاتو با لیزر کیوسوئیچ

آدرس کلینیک و رزرو نوبت لیزر

شما می ‌توانید برای انجام انواع خدمات زیبایی از جمله پاکسازی تاتو، با کارشناسان خبره کلینیک ماه مشورت کرده و برای دریافت مناسب ‌ترین و تخصصی ‌ترین خدمات زیبایی و رزرو نوبت، به آدرس این کلینیک واقع در تهران- خیابان میرداماد، جنب مترو، خیابان کازرون مراجعه نمایید.

 

منظور از لیزر تاتو چیست؟ و چه تفاوتی با لیزر موهای زائد دارد؟

لیزر تاتو و کیوسوئیچ (Q-switched Laser) هر دو دستگاه لیزر هستند، اما با هدف ‌ها، ویژگی‌ ها و کاربرد های متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرند.

همانطور که گفته شد لیزر تاتو  (Tattoo Removal Laser)با هدف حذف یا کم‌ رنگ کردن تاتوها از پوست به کار می رود. این دستگاه به کمک انرژی قوی لیزر بر روی تاتو، ذرات پیگمانت تاتو را تجزیه کرده و آن را از بین ببرند.

در مقابل لیزر کیوسوئیچ  (Q-switched Laser)برای حذف لکه‌ های پوستی، از جمله لکه‌ های خورشیدی و فرک‌ های قهوه ‌ای مورد استفاده قرار می گیرد. عملکرد این ابزار نیز مانند لیز تتو بوده و بدون تخلیه یا تجزیه کامل لکه ها را از بین می برد.

در مقایسه این دو باید گفت که کیوسوئیچ قدرت تغییرات کمتری نسبت به لیزر تاتو داشته و برای حذف لکه‌ های پوستی با رنگ و شدت متفاوت و ضعیف تر استفاده می‌ شود.

پاک کردن تاتو با لیزر

لیزر تاتو برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از ابزار لیزر، برای افرادی مناسب است که به دلایل مختلفی مثل شرایط کاری، پشیمانی از طرح و مدل تتو و یا مسائل مختلف دیگر، تمایل به پاکسازی و یا تغییر خالکوبی خود دارند.

 

پاک کردن تاتو ابرو با لیزر در تهران

یکی از کاربرد های رایج و پر طرفدار این تکنیک، پاک کردن ابرو است. ابروهای تتو شده ممکن است به دلایل مختلفی از جمله ناهماهنگی با صورت، رنگ بیش از حد تیره یا مدل هایی که با سلیقه فعلی شما هماهنگ نیستند باعث ایجاد نارضایتی گردند. به کمک این تکنیک می توانید ابروهای خود را به حالت قبلی برگردانده و زیبایی خود را باز یابید.

بیشتر بخوانید: عوارض پاک کردن تاتو با لیزر

آیا لیزر تاتو با دارو های خاصی تداخل دارد؟

بعضی از داروها در برخی از افراد، ممکن است با لیزر تاتو تداخل داشته باشند و باعث ایجاد اثرات ناخواسته ‌ای بر روی پوست یا فرآیند حذف تاتو شوند. این داروها عبارتند از: فنوتیازین (phenothiazine)، فلوروکینولون ‌­ها، داکسی سایکلین (doxycycline)، سولفانامیدها (sulfonamides)، تتراسایکلین (tetracycline)، داروهای NSAID یا ضد التهاب‌ های غیر استروئیدی، رتینوئیدها (retinoids) و کاهنده ­‌های قند خون.

قبل از انجام فرایند زیبایی بر روی پوست، توصیه می شود که پزشک خود را مطلع کرده و لیست دقیقی از داروهایی که استفاده می ‌کنید، ارائه دهید.

 

لیزر تاتو برای چه نواحی ممنوع است؟

انجام لیزر پاکسازی تتو در نواحی حساس بدن ممنوع است. این مناطق شامل داخل چشم، قسمت ‌های داخلی ناحیه تناسلی، روی غده تیروئید، نوک پستان و هاله اطراف آن می ‌شود. همچنین، این فرایند بر روی زخم، عفونت و پوست کبود، توصیه نمی ‌شود زیرا می‌ تواند به مشکلات جدی پوستی و حتی عوارض ناخواسته منجر گردد.

 

اقدامات قبل لیزر تاتو (لازمه شیو کنیم؟)

قبل از انجام لیزر، معمولاً باید موارد زیر را رعایت کنید:

  • مصرف غذاهای مقوی برای افزایش انرژی و تقویت سیستم ایمنی بدن،
  • هیدراته کردن پوست با مصرف مقدار کافی آب و محافظت از رطوبت آن،
  • اجتناب از مصرف داروهای ضد انعقاد مانند آسپرین، به دلیل کاهش احتمال خونریزی،
  • شیو یا اصلاح پوست با استفاده از تیغ یا ژیلت به منظور حذف موهای زائد و پیشگیری از تحریک پوست قبل از انجام لیزر

 

مراقبت های بعد لیزر تاتو (پماد خاصی نیاز است؟)

بعد از انجام این تکنیک برای کسب نتیجه دلخواه رعایت نکات زیر توصیه می شود:

  • اجتناب از انجام ورزش‌ های شدید تا زمانی که پوست بهبود یابد،
  • مصرف داروها و پمادهای تجویز شده مطابق با دستورالعمل ‌های پزشک،
  • استفاده روزانه از کمپرس سرد به منظور کاهش خطر تاول و حذف علائم تاتو،
  • سعی کنید تا دو ماه ناحیه مورد نظر زیر نور مستقیم خورشید قرار نگیرد تا از تحریک بیشتر پوست جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: پاک کردن تاتو با پلکسر دروغ یا واقعیت

آیا لیزر تاتو باعث تغییر رنگ دائمی پوست می شود؟

لیزر تاتو به طور کلی با هدف حذف یا کاهش رنگ یا طرح تاتو از پوست انجام می شود، نه تغییر رنگ دائمی پوست. با این حال، استفاده از لیزر ممکن است باعث تغییر رنگ پوست در ناحیه مورد درمان شود، به خصوص اگر درمان به صورت نادرست یا توسط یک فرد غیرمجرب انجام گیرد.

عوارض جانبی ممکن شامل تغییرات رنگی در پوست (از جمله روشن‌ یا تیر شدن پوست)، التهاب، خشکی و یا سایر تغییرات پوستی بوده که می تواند موقتی یا دائمی باشند.

به همین دلیل توصیه می شود قبل از تصمیم‌ گیری برای انجام لیزر، با یک پزشک یا تکنسین متخصص مشورت کرده و کلینیک معتبری را برای انجام این تکنیک انتخاب نمایید.

 

آیا لیزر تاتو دردناک است؟

حذف خالکوبی با لیزر ممکن است کمی دردناک باشد، اما برای انجام این فرایند، بیماران نیازی به بیهوشی ندارند. در صورتی که خالکوبی در ناحیه خاصی باشد، ممکن است قبل از انجام درمان، پزشک از کرم بی حسی موضعی استفاده نماید. این کرم ‌ها به شما کمک می ‌کنند تا احساس کمتری از درد در زمان انجام لیزر داشته باشید.

بیشتر بخوانید: 11 روش پاک کردن تاتو

راکوتان مصرف می کنم می تونم لیزر تاتو کنم؟

راکوتان یکی از داروهایی است که برای درمان آکنه‌ های شدید پوستی استفاده می ‌شود. این دارو که از مشتقات ویتامین A به شمار می ‌آید، حساسیت بالایی به نور دارد. به همین دلیل، استفاده از این دارو در حین انجام لیزر، ممکن است عوارض بسیار خطرناکی را برای افراد ایجاد کند.

بنابراین، پیش از اقدام به انجام لیزر تاتو، بهتر است با پزشک خود مشورت کرده تا مطمئن شوید که استفاده از لیزر در این حالت، ایمن است یا نه و چه تدابیر احتیاطی باید صورت گیرد.

 

بخوانید:

https://www.wifh.com/blog/q-switched-lasers-tattoo-removal

https://www.mdpi.com/2076-3417/11/20/9712

کلینیک ماه تهران

کلینیک ماه تهران

    درباره کلینیک ماه تهران


    کلینیک زیبایی ماه تهران در زمینه تخصصی پوست، مو، زیبایی و تناسب اندام افتخار دارد با بهره‌مندی از اساتید دانشگاهی، متخصصین بنام و کادری مجرب و مجهز به بروزترین دستگاه‌های تخصصی دنیا در فضایی بالغ بر 4۰۰ متر مربع و محیطی مدرن و آرامش بخش و پذیرایی ویژه، میزبان می‌همانان ارجمند خود می‌باشد.
    در صورت نیاز به مشاوره با شماره های ما تماس حاصل فرمایید یا از طریق فرم زیر درخواست مشاوره خود را ثبت کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند.


    کلینیک ماه تهران

    خانه
    مشاوره واتساپ
    مشاوره تلفنی
    رزرو نوبت