هایفوتراپی یک درمان غیرتهاجمی است که از انرژی اولتراسوند برای هدف قرار دادن لایه های خاصی از پوست و تحریک تولید کلاژن استفاده می کند. در طول این روش، امواج اولتراسوند متمرکز به اعماق مختلف پوست فرستاده می‌ شود و پاسخی طبیعی ایجاد می کنند که منجر به تولید الیاف کلاژن جدید می شود. انرژی اولتراسوند آسیب حرارتی کنترل ‌شده‌ای را در لایه‌ های عمیق پوست ایجاد می‌کند و باعث می‌شود که روند طبیعی بهبودی شروع شود. سلول‌ های فیبروبلاست که مسئول تولید کلاژن هستند، فعال می‌شوند و منجر به افزایش سنتز کلاژن می‌شوند. در هفته ها و ماه های بعد، رشته های کلاژن تازه تشکیل شده به تدریج پوست را لیفت، سفت و جوان می کنند. هزینه هایفوتراپی به اهداف کاربردی و فاکتورهای مختلف دیگری دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

هایفوتراپی

هایفوتراپی چیست و چقدر موثر است؟

هایفوتراپی از امواج صوتی با فرکانس بالا برای تحریک تولید کلاژن و سفت کردن پوست بدون جراحی استفاده می کند. این امواج صوتی به روش خاصی به لایه های عمیق پوست فرستاده می شوند و با تحریک کلاژن سازی پوست را سفت تر و صاف می کند. در صنعت زیبایی و مراقبت از پوست هایفو بسیار محبوب است زیرا نتایج رضایت بخشی دارد و از ایمنی بالایی برخوردار است.

با اینحال نتایج هایفو دائمی نیست و معمولا بین 6 تا 12 ماه باقی می ماند. در حالی که این درمان به طور موثر تولید کلاژن را تحریک می کند و پوست را سفت می کند، روند طبیعی پیری ادامه می یابد و باعث می شود پوست به مرور زمان استحکام خود را از دست بدهد. برای حفظ ظاهر جوان، درمان های نگهدارنده دوره ای توصیه می شود.

هایفوتراپی

لیست هزینه هایفوتراپی در تهران؟

هزینه هایفوتراپی در تهران به فاکتورهای مختلفی از جمله هدف شما از هایفو، محل تحت درمان، موقعیت جغرافیایی کلینیک و تعداد جلسات مورد نیاز بستگی دارد. به طور کلی هزینه هایفوتراپی از 2 میلیون شورع می شود. جهت اطلاع از قیمت دقیق هایفوتراپی با شماره های ما تماس بگیرید.

هزینه و تعداد جلسات هایفوتراپی برای لاغری صورت؟

لاغری صورت با هایفو برای کانتورینگ و زیباسازی چهره صورت می گیرد. هزینه هایفو لاغری به ناحیه تحت درمان، تعداد جلساتی که نیاز دارید و محل کلینیکی که به آن مراجعه می کنید بستگی دارد و هر جلسه آن از 2.5 میلیون تومان است.

هزینه و تعداد جلسات هایفوتراپی برای جوانسازی و لیفت؟

جوانسازی و لیفت پوست با هایفو کمک می کند با تحریک کلاژن سازی چین و چروک های صورت کاهش یافته و افتادگی پوست برطرف شود. تعداد جلسات مورد نیاز و هزینه بر اساس شدت افتادگی پوست و نوع دستگاه متفاوت است. و هر جلسه آن از 3 میلیون تومان است.

هزینه و تعداد جلسات هایفوتراپی برای رفع غبغب؟

غبغب به چربی های زیر چانه اشاره دارد. حذف غبغب با هایفو به کانتورینگ صورت کمک می کند و چهره شما را جوانتر می کند. هزینه و تعداد جلسات هایفو برای رفع غبغب به میزان چربی های موجود در این ناحیه بستگی دارد. و هر جلسه آن از 2 میلیون تومان است.

هزینه و تعداد جلسات هایفوتراپی برای کانتورینگ صورت؟

یکی از کاربردهای هایفوتراپی برای کانتورینگ صورت و زاویه سازی است. برای این منظور از تکنیک هایفو برای قسمت های مختلفی از صورت استفاده می شود. هزینه و تعداد جلسات نیز در این تکنیک به وضعیت پوست شما بستگی دارد. و هر جلسه آن از 3.5 میلیون تومان است.

قبل و بعد هایفوتراپی

هایفوتراپی به مرور زمان می تواند اثرات مخربی داشته باشد؟

هایفو یک درمان ایمن است زیرا انرژی اولتراسوند فقط لایه های سطحی و  SMAS ( لایه ای که پوست را به چربی و عضلات متصل می کند) را هدف قرار می دهد.

در موارد نادر، درمان هایفو باعث ایجاد اسکار می شود که می تواند دائمی باشد. این عارضه زمانی اتفاق می افتد که روند بهبود طبیعی پوست مختل شده و منجر به تشکیل اسکار می شود. خطر ایجاد اسکار در افرادی با سابقه اسکار کلوئید یا هیپرتروفیک بیشتر است.

یکی دیگر از مشکلات هایفو آسیب عصبی در طول درمان است. آسیب به عصب صورت می تواند باعث فلج صورت شود و زیبایی ظاهری و عملکرد گفتاری بیماران را به شدت تغییر می دهد.

قبل و بعد هایفوتراپی

کاربرد اصلی هایفوتراپی؟

کاربرد اصلی هایفوتراپی کاهش روند پیری پوست با تحریک کلاژن سازی است که پوست را لیفت و جوانسازی می کند. از این روش همچنین برای از بین بردن تومورهای مختلف در مغز و استخوان، پروستات، پانکراس، کبد و رحم استفاده می شود. علاوه بر این می توان از آن برای لاغری نیز استفاده کرد.

بخوانید: بهترین مواد گیاهی برای پاک کردن تاتو

انواع هایفوتراپی و رنج هزینه هر کدام؟

هایفوتراپی کاربردهای مختلفی دارد و بر اساس اهداف درمانی هزینه های متفاوتی نیز خواهد داشت.

هایفوتراپی برای چین و چروک

برای درمان چین و چروک از تکنیک هایفو جهت تحریک ساخت کلاژن استفاده می شود. بر اساس وضعیت پوست و تعداد جلساتی که نیاز دارید هزینه ها متفاوت است. هزینه هرجلسه هایفوتراپی برای رفع چین چروک از 3 میلون تومان است.

لیفت صورت و گردن

لیفت صورت و گردن با امواج اولتراسوند می تواند صورت را جوانسازی کرده و افتادگی پوست را برطرف کند. بر اساس شدت افتادگی پوست تعداد جلسات متعددی نیاز خواهد بود و هزینه ها متفاوت است. هزینه هرجلسه هایفوتراپی برای لیفت صورت و گردن از 2  میلیون تومان است.

رفع افتادگی پلک

از هایفو می توان بدون درد و خونریزی جهت درمان افتادگی پلک استفاده کرد. این روش با بازسازی پوست بدون جراحی این مشکل را درمان می کند. هزینه هرجلسه هایفوتراپی برای رفع افتادگی پلک از 1.5 میلون تومان است.

از بین بردن غبغب و خط خنده

غبغب و خط خنده دو مشکلی هستند که با افزایش سن مشاهده می شوند. هایفو بدون نیاز به جراحی به راحتی این مشکلات را برطرف خواهد کرد. هزینه هرجلسه هایفوتراپی برای رفع غبغب و خط خنده از 2 میلون تومان است.

قبل و بعد هایفوتراپی

مقایسه تکنولوژی هایفو های مختلف؟

دستگاه دابلو گلد به عنوان یکی از پیشرفته ‌ترین دستگاه‌ های هایفوتراپی برای لیفت و جوانسازی استفاده می شود. این دستگاه درد کمتری در زیبا جو ایجاد می کند.

دستگاه هایفو اولترا دستگاه‌ دیگری است که توانایی نفوذ به لایه‌ های مختلف پوست را دارد. این دستگاه درد بیشتری ایجاد می کند ولی نتایج فوق العاده ای ارائه می دهد.

بخوانید: کانتورینگ فول فیس به همراه هزینه آن در سال 1403

کسانی که هایفو انجام داده اند چقدر راضی هستن؟

اکثر افرادی که از هایفو برای لیفت، کانتورینگ و جوانسازی استفاده کرده اند آن را روشی غیرتهاجمی و تاثیرگذار می دانند که می تواند پوست را بدون هیچگونه درد و عوارضی زیباتر کرده و مشکلات پیری پوست را برطرف کند. تقریبا همه افرادی که هایفوتراپی انجام داده اند از نتایج آن راضی هستند.

قبل و بعد هایفوتراپی

من کاندیدای مناسبی برای هایفوتراپی هستم؟

اگر دچار شلی و افتادگی پوست شده اید و آثار پیری و چین و چروک را روی پوست خود مشاهده می کنید کاندیدای مناسبی برای این تکنیک زیبایی هستند.

 

منبع:

https://www.becomeaesthetics.com.sg/hifu-how-it-boost-your-collagen-for-youthful-look

https://www.epilium-paris.com/en/service/aesthetic-medicine/hifu-focused-ultrasound

کلینیک ماه تهران

کلینیک ماه تهران

    درباره کلینیک ماه تهران


    کلینیک زیبایی ماه تهران در زمینه تخصصی پوست، مو، زیبایی و تناسب اندام افتخار دارد با بهره‌مندی از اساتید دانشگاهی، متخصصین بنام و کادری مجرب و مجهز به بروزترین دستگاه‌های تخصصی دنیا در فضایی بالغ بر 4۰۰ متر مربع و محیطی مدرن و آرامش بخش و پذیرایی ویژه، میزبان می‌همانان ارجمند خود می‌باشد.
    در صورت نیاز به مشاوره با شماره های ما تماس حاصل فرمایید یا از طریق فرم زیر درخواست مشاوره خود را ثبت کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند.


    کلینیک ماه تهران

    خانه
    مشاوره واتساپ
    مشاوره تلفنی
    رزرو نوبت