در این مقاله قصد داریم در مورد نحوه انتخاب مرکز مناسب برای پاک کردن تاتو صحبت کنیم. همان طور که میدانید روش های متنوعی برای پاک کردن تاتو وجود دارد و در بین این روش های پاک کردن تاتو، پاک کردن تاتو با لیزر بهترین عملکرد و تاثیر را دارد. پس حتما در انتخاب مرکز یا کلینیک برای پاک کردن تاتو حتما کلینیکی را باید انتخاب کنید که مجهز به لیزر پاک کننده تاتو باشد.

 

انتخاب مرکز پاک کردن تاتو

روش های متنوعی از جمله استفاده از کرم های پاک کننده تاتو، پاک کردن خالکوبی با لیزر، درم ابریژن، جراحی برداشتن تاتو، استفاده از لایه بردار قوی برای پاک کردن تاتو و… وجود دارد. در حال حاضر لیزر پاک کننده تاتو دارای بهترین عملکرد در بین تمامی روش های پاک کننده تاتو است. پس در انتخاب مرکز پاک کردن تاتو باید به نکات زیر حتما توجه کنیم.

مرکز پاک کردن تاتو

1. تجهیزات کلینیک

مرکز مورد نظر حتما مجهز به جدیدترین لیزر پاک کننده تاتو یعنی لیزر کیوسوئیچ یا پیکوثانیه باشد. این نوع لیزر های پالسی در چند جلسه اکثر تاتو ها با رنگ های مختلف را از بین می برند. ممکن است بعضی کلینیک ها از لیزر IPL نور با شدت بالا برای پاک کردن تاتو استفاده کنند اما متاسفانه این روش خیلی تاثیر ندارد و حتما باید مرکز مورد نظر مجهز به لیزر کیوسوییچ باشد.

شرط اول در انتخاب مرکز برای پاک کردن تاتو مجهز بودن به لیزر کیوسوئیچ یا لیزر پیکوثانیه که نسل جدید لیزر های کیوسوئیج است باشد.

2. دارا بودن پزشک متخصص

حتما در کنار تجهیزات و لیزر باید یک پزشک و اپراتور متخصص هم باشد که لیزر را متناسب با رنگ تاتو شما و نوع پوست شما تنظیم کند، تا لیزر باعث عارضه جانبی در پوست شما نشود. عدم تنظیم درست لیزر با لیزر زیاد تاتو در یک جلسه می تواند باعث تغییر رنگ پوست (هایپرپیگمانتاسیون) و اسکار(جای زخم) روی پوست شود.

شرط دوم در انتخاب مرکز برای پاک کردن تاتو دارای پزشک و اپراتور متخصص لیزر کیوسوئیچ باشد.

3. کلینیک با قیمت و تعرفه مناسب

به طور متوسط برای پاک کردن تاتو با لیزر بین 3 الی 6 جلسه ممکن طول بکشد. به همین دلیل هزینه و قیمت نسبت به خدمات هم بسیار مهم است. به طور متوسط در کلینیک های تهران بین 500 هزار تومان الی 2 میلیون تومان بسته به ناحیه و نوع تاتو برای هر جلسه هزینه دریافت کنند. به همین دلیل قبل از مراجعه به کلینیک مورد نظر از قیمت و تعرفه آن با خبر شوید.

شرط سوم در انتخاب مرکز برای پاک کردن تاتو تعرفه قیمت برای پاک کردن تاتو است.

4.دسترسی سریع به مرکز پاک کردن تاتو

به توجه به تعداد جلسات باید مرکزی برای پاک کردن تاتو خود انتخاب کنید که بتوانید به راحتی به آن دسترسی داشته باشد. چرا که بین 3 الی 6 جلسه در مواردی برای تاتو های عمیق و نوع پوست خاص ممکن است به 8 جلسه لیزر نیاز داشته باشید. به همین دلیل انتخاب مرکزی که دسترسی سریعی به آن داشته باشید مهم است. برای مثال در تهران مهم است که مرکز نزدیک مترو باشد و یا در محدوده طرح طرافیک نباشد.

و اما شرط آخر که برای راحتی خود شماست مرکز با دسترسی سریع و راحت انتخاب کنید.

 

معرفی مرکز پاک کردن تاتو در تهران

معرفی مرکز پاک کردن تاتو در تهران

کلینیک ماه تهران واقع در میرداماد تهران (جنب مترو میرداماد) آماده ارائه انواع خدمات زیبایی از جمله پاک کردن تاتو با لیزر پیشرفته کیوسوئیچ (Q-Switched) است. در این مرکز انواع تاتو های بدن، تاتو ابرو، تاتو خط لب، انواع تاتو های رنگی و… با لیزر پاک سازی می شود.

  • هزینه پاک کردن تاتو در کلینیک ماه تهران: از 500 هزار تومان برای هر جلسه لیزر
  • نام دستگاه لیزر: لیزر کیوسویچ مدل 2022
  • آدرس کلینیک: تهران، میرداماد، جنب‌مترو، خیابان کازرون
  • شماره تماس: 02126422531
  • همراه و واتساپ: 09191030580

 

آیا لیزر کیوسوییچ عوارض دارد؟

لیزر کیوسویچ در صورتی که طبق تنظیمات صحیح توسط پزشک متخصص انجام شود عوارض جانبی زیادی نخواهد داشت. این عوارض جانبی خفیف شامل قرمزی و التهاب پوست و برفکی شدن پوست که بعد از چند روز به صورت خود به خودی از بین می رود.

البته مهم است قبل از لیزر تست آلرژی به لیزر را انجام دهید تا از آلرژی به آن مطلع شوید.

آیا لیزر باعث تغییر رنگ پوست می شود؟

این عرضه که با نام هایپرپیگمانتاسیون شناخته می شود بسیار نادر است و در تکنولوژی های جدید این لیزر که با نام لیزر پیکوثانیه شناخته می شود خیلی کم بروز پیدا می کند. برای پیشگیری از این عارضه باید تنظیمات لیزر به درستی مطابق رنگ پوست و رنگ تاتو تنظیم شود. و همچنین قبل از لیزر تست آلرژی انجام شود.

آیا لیزر کیوسوئیچ درد دارد؟

نسل قدیمی این لیزر های مقداری دردناک بود البته درد آن قابل تحمل بود. اما نسل جدید این لیزر ها به دلیل تکنولوژی جدید و خنک کننده های قوی درد بسیار خفیفی وارد می کند به صورتی که بیشتر مراجعه کنندگان هیچ شکایتی بابت درد نداشتین و گفتند لیزر تاتو بدون درد صورت گرفته بود.

کلینیک ماه تهران

کلینیک ماه تهران

    درباره کلینیک ماه تهران


    کلینیک زیبایی ماه تهران در زمینه تخصصی پوست، مو، زیبایی و تناسب اندام افتخار دارد با بهره‌مندی از اساتید دانشگاهی، متخصصین بنام و کادری مجرب و مجهز به بروزترین دستگاه‌های تخصصی دنیا در فضایی بالغ بر 4۰۰ متر مربع و محیطی مدرن و آرامش بخش و پذیرایی ویژه، میزبان می‌همانان ارجمند خود می‌باشد.
    در صورت نیاز به مشاوره با شماره های ما تماس حاصل فرمایید یا از طریق فرم زیر درخواست مشاوره خود را ثبت کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند.


    کلینیک ماه تهران

    خانه
    مشاوره واتساپ
    مشاوره تلفنی
    رزرو نوبت