در روش اصلاح فرم بینی با تزریق فیلر معمولا پل بینی، نوک بینی و مناطق ناهموار اصلاح می‌شود. توجه داشته باشید که افرادی که قوز بزرگ در بینی دارند یا دفرمیتی بینی آنها شدید است، کاندید مناسبی برای رینوپلاستی غیر تهاجمی نیستند. چرا که پر کردن با فیلر، قادر به برطرف کردن این نوع دفورمیتی‌ها نیست.

برخی از افراد مطمئن نیستند که رینوپلاستی تأثیر مثبتی در چهره‌شان ایجاد می‌کند یا خیر. یکی از روش‌های فهمیدن این موضوع استفاده از روش‌های موقت مانند تزریق فیلر است. در صورتی که با این روش، از چهره خود رضایت داشتند، می‌توانند در نوبت‌های بعدی به جای تمدید فیلر برای جراحی رینوپلاستی اقدام کنند.

 

فرم دهی بینی در تهران

کلینیک زیبایی ماه تهران با تاییده از وزارت بهداشت یکی از بهترین کلینیک های فرم دهی بینی در تهران است چرا که در این کلینیک از مجرب ترین پزشکان و بهترین مارک های ژل مانند بلترو، رستیلن، ژوویدرم، استایلج و… استفاده می شود. و همچنین از لحاظ قیمت فرم دهی بینی هم قیمت مناسب تری را نسبت به همکاران ارائه می دهد. جهت مشاوره بیشتر در این زمینه و دریافت 50% تخفیف ویژه فرم دهی بینی با شماره های ما تماس بگیرید.

فرم دهی بینی بدون جراحی

مزایای اصلاح فرم بینی با ژل

  • پس از عمل نیاز به استراحت ندارد.
  • اگر تورم یا کبودی مختصر ایجاد شود، به مدت ۳ تا ۴ روز از بین می‌رود.
  • در این روش درد پس از عمل وجود ندارد یا بسیار اندک است.
  • به بستن چسب روی بینی یا پانسمان نیاز نیست.
  • نتیجه این روش بلافاصله قابل رویت است و فرد همان موقع میتواند تغییر را در بینى خود مشاهده کند.
  • تزریق ژل بینی برای برخی از افرادی که  قادر به پرداخت هزینه جراحی نیستند بهترین گزینه است.
  • در این روش هیچ گونه عمل جراحی انجام نمی شود و تنها چند عدد سوزن وارد بینی فرد می گردد.

فرم دهی بینی

مراقبت های بعد از فرم دهی بینی

بعد از تزریق  ژل هیالورونیک اسید به منظور اصلاح فرم بینی، باید مراقبت هایی را انجام داد تا فرد نتیجه قابل قبول از فرم دهی بینی داشته باشد.

از جمله مراقبت های بعد از فرم دهی بینی به مدت یک هفته از انجام اقدامات زیر باید خودداری نمود:

  • خوابیدن بر روی صورت
  • عدم فشار آوردن بر روی صورت
  • از رفتن به استخر، سونا و جکوزی به مدت یک هفته اجتناب شود.
  • همچنین افرادی که ورزشکار هستند و می خواهند تا فرم دهی بینی را انجام دهند، باید این مژده را داد که فقط نیاز است تا یک هفته هیچ گونه ورزشی را انجام ندهند و بعد از آن به راحتی به ورزش های خود برسند.

چه افرادی کاندیدای مناسبی برای اصلاح فرم بینی هستند

  • افرادی که میخواهند قوس بینی یا قوز بینیشان ( کم تا متوسط ) محو شود.
  • افرادی که غیرقرینگی یا تورفتگی روی بینی دارند.
  • غیرقرینگی نوک ویا انحراف نوک بینی
  • افرادی که مایلند نوک بینی سر بالاتری داشته باشند.
  • افرادی که قبلا جراحی بینی انجام داده اند و از ظاهر بینی خود راضی نیستند و مایلند بدون جراحی اصلاحاتی در آن ایجاد کنند، مثلا ناصافی و یا تورفتگی در سطح و نوک بینی دارند.
  • افرادی که پل بینی تورفته دارند و بینی شان کوتاه بنظر میرسد میتوانند با تزریق فیلر و پر کردن پل بینی ظاهر بینی را بلندتر نشان دهند.

آیا برای عمل فرم دهی بینی با تزریق ژل، به بی‌حسی نیاز داریم؟

خیر. تزریق ژل، درد بسیار کمی ایجاد می‌کند و فقط کمی ناراحت کننده است. این عمل بسیار ساده است و فقط ۳۰ دقیقه طول می‌کشد.

چه زمانی می‌توانیم نتایج فرم دهی بینی با تزریق ژل را مشاهده کنیم؟ 

بسته به نوع محصول مورداستفاده، نتایج فوری را مشاهده خواهید کرد.

نتایج تزریق ژل تا چه مدت دوام دارد؟ 

مشاهده‌ی نتایج تزریق ژل تدریجی خواهد بود؛ و این نتایج با گذشت زمان رفته‌رفته از بین می‌روند. برخی از افراد زودتر متوجه این تغییرات می‌شوند و برای برخی دیگر مدت زمان بیشتری طول می‌کشد. برخلاف جراحی زیبایی بینی، نتایج حاصل از این روش غیر جراحی موقتی است و فقط تا زمانی که مواد فیلر در محل باقی بمانند، دوام خواهند داشت که این مدت زمان می‌تواند از ۶ تا ۱۲ ماه باشد. پزشکان این محدوده را بین ۱۰ ماه تا یک سال تخمین می‌زنند.

اگر از نتیجه‌ی کاملاً ناراضی باشیم چه کار باید کرد؟

یکی از مزایای عمل فرم دهی بینی با تزریق ژل، این است که اگر کسی از نتایج آن ناراضی باشد، می‌تواند با تزریق آنزیمی که ماده‌ی ژل را حل می‌کند، برداشته شود و بینی شما به همان فرمی که قبلاً بوده است برگردد.

بهترین دکتر برای تزریق فیلر بینی در تهران کیست؟

بینی یک ناحیه حساس است زیرا که پر از رگ‌ های خونی و عروقی می‌ باشد و نزدیک چشمان شما است. به همین دلیل اصلاح فرم بینی با استفاده از تزریق فیلر نسبت به سایر روش‌های پرکننده تزریقی کمی پیچیده ‌تر است و باید تحت نظر متخصص پوست انجام پذیرد تا بهترین نتایج بدون هیچ‌ گونه خطر و آسیب را برای بیمار به همراه داشته باشد. ما در کلینیک دکتر مژده سرلک با استفاده از متدها و تکنیک های روز دنیا تزریق فیلر به بینی را انجام می دهیم.

تماس با ما

شماره تماس

02191030725 تلفن گویا

02126422531

09191030580