شیدینگ لب یکی از انواع آرایش های لب است و با رنگ کردن لب ها با سایه های مختلف چهره را جوان و با طراوت می کند. اگر به هر دلیلی پس از مدتی از شیدینگ خود دلزده شدید، می توانید با استفاده از لیزر آن را حذف کنید. توجه داشته باشید که لب ها بسیار حساس هستند و انجام آرایش های دائمی و نیمه دائمی و بعدا حذف آنها می تواند برای شما عوارضی ایجاد کند. با اینحال در بین روش های موجود، ریموو شیدینگ لب با لیزر یک روش ایمن است و افراد می توانند با خیال راحت از آن استفاده کنند. هزینه حذف شیدینگ لب با لیزر به عوامل مختلفی مانند تعداد جلسات مورد نیاز بستگی دارد.

شیدینگ لب چیست؟

شیدینگ یا سایه لب یک آرایش نیمه دائمی برای تغییر فرم و رنگ لب ها است که با تزریق رنگدانه ها به لب انجام می شود. این روش باعث روشن شدن رنگ لب ها شده و چهره شما را جوانتر و زیباتر خواهد کرد. شیدینگ برای افرادی مفید است که لب های بی رنگ یا تیره دارند. در این روش رنگ مورد نظر شما با استفاده از سوزن های تاتو به لب تزریق می شود. این رنگ ها 6 ماه تا یک سال ماندگاری دارند و به مرور زمان از بین می روند.

بخوانید: قبل و بعد لیزر تاتو عکس واقعی + فیلم

آیا لیزر می تواند شیدینگ لب را پاک کند؟

روش های مختلفی برای حذف شیدینگ لب وجود دارد که حذف شیدینگ با لیزر نیز یکی از این روش ها است. از لیزر می توان برای حذف انواع تاتو مانند تاتو ابروها و خط لب استفاده کرد. بنابراین از این تکنیک ایمن و پرطرفدار می توان برای ریموو شیدینگ لب نیز استفاده نمود.

 

تعداد جلسات ریموو شیدینگ لب با لیزر؟

تعداد جلسات ریموو شیدینگ با لیزر به عوامل مختلفی مانند رنگ جوهر مورد استفاده، ترکیبات شیمیایی موجود در جوهر و وضعیت سیستم ایمنی فرد برای حذف رنگدانه های تجزیه شده بستگی دارد. علاوه بر این عمق تاتو و رنگ پوست فرد نیز بر تعداد جلسات مورد نیاز تاثیرگذار است. برای اطلاع از تعداد جلسات مورد نیاز جهت حذف شیدینگ می توانید در جلسه مشاوره با پزشک مرکز درمانی صحبت کنید.

بخوانید: حقیقت و افسانه ها در مورد پاک کردن تاتو

عوارض ریموو شیدینگ لب با لیزر

پاک کردن هر نوع تاتو یا آرایش های مختلف بدن با لیزر علیرغم ایمنی بالای این روش با عوارضی همراه است که باید قبل از اقدام از آن اطلاع داشته باشید. کبودی، قرمزی، حساسیت، التهاب و درد برخی از عوارض پاک کردن شیدینگ با لیزر هستند. علاوه بر این تغییر رنگ لب ها، عفونت، سوختگی و آسیب بافتی نیز در موارد نادر دور از انتظار نیست.

هزینه ریموو شیدینگ لب با لیزر

در مقایسه با روش های دیگری که برای حذف شیدینگ لب مورد استفاده قرار می گیرد هزینه لیزر بسیار بیشتر است. هزینه ریموو شیدینگ لب با لیزر بسته به تعداد جلسات، نوع لیزر مورد استفاده و مرکزی که در آن انجام می شود متغیر است و نمی توان بطور قطع هزینه ای برای این روش اعلام کرد. بنابراین بهتر است در جلسه مشاوره در رابطه با هزینه های ریموو شیدینگ از مرکز درمانی سوال کنید. هزینه لیزر شیدینگ لب در کلینیک ماه تهران از 300 هزار تومان است.

بخوانید: لیزر پیکوثانیه انقلابی در پاک کردن تاتو

لیزر و طول موج مناسب برای تاتو قرمز شیدینگ لب؟

دستگاه های لیزر مختلفی را می توان برای حذف شیدینگ لب مورد استفاده قرار داد که هر یک از طول موج هایی خاصی استفاده می کنند. طول موج های مختلف این دستگاه ها می تواند رنگدانه هایی با رنگ های تیره و روشن را هدف قرار داده و آنها را تجزیه کند. در حال حاضر می توان انواع رنگدانه های تاتو از تیره ترین رنگ ها تا روشن ترین آنها را با طول موج های مختلف لیزر از بین برد. با استفاده از لیزر اندیاگ با طول موج‌ های 1064 و 532 نانومتر می توان رنگ قرمز شیدینگ لب را که بسیار پرطرفدار است را حذف کرد.

لیزر شیدینگ لب

تغییر رنگ لب بعد لیزر؟

تغییر رنگ لب یکی از عوارض حذف شیدینگ است که می تواند به صورت هیپو یا هایپرپیگمانتاسون رخ دهد. گاهی این تغییر رنگ موقتی است و به مرور برطرف می شود گاهی اوقات نیز دائمی بوده و برای برطرف کردن آن به درمان های بیشتری نیاز خواهید داشت. برای پیشگیری از این وضعیت بهتر است به مراکز معروف جهت حذف شیدینگ مراجعه کنید زیرا آنها برای جلب رضایت مراجعه کنندگان خود از به روزترین دستگاه ها استفاده می کنند.

بخوانید: محلول پاک کننده تاتو تروفید معجزه یا دروغ

لیزر شیدینگ لب

مقایسه ریموو با مواد شیدینگ لب با لیزر؟

شیدینگ لب را می توان با مواد ریموور یا لیزر حذف کرد. هدف هر دوی این روش ها پاک کردن رنگدانه هایی است که جهت تغییر رنگ به لب های شما تزریق شده اند. از آنجاییکه لب ها بسیار حساس هستند استفاده از مواد شیمیایی موجود در ریموور ممکن است در اثر یک بی دقتی کوچک عوارض مختلفی مانند زخم و آسیب بافتی ایجاد کند. علاوه بر این برخی افراد نسبت به مواد شیمیایی موجود در ریموور حساسیت نشان می دهند که باعث تورم و التهاب در لب ها یا تغییر رنگ لب خواهد شد.

اگرچه استفاده از لیزر برای رفع شیدینگ نیز عوارضی دارد اما بسیار ایمن تر از مواد ریموور است. لیزر با طول موج هایی که به رنگدانه می تاباند آنها را تجزیه می کند. رنگدانه های تجریه شده سپس توسط سیستم لنفاوی حذف می شوند و طی چند جلسه شیدینگ لب بطور کامل برطرف خواهد شد. استفاده از طول موج مناسب برای رنگدانه های مورد استفاده در شیدینگ کمک می کند با کمترین عوارض و آسیب این آرایش موقت از روی لب های شما پاک شود.

بخوانید: قوی‌ترین پاک‌کننده تاتو ابرو را بشناسید

لیزر شیدینگ لب

خطرات ریموو شیدینگ لب با مواد

ترکیبات شیمیایی موجود در مواد مورد استفاده جهت حذف شیدینگ می توانند باعث قرمزی، سوزش، خشکی و جوش شوند. زیرا پوست لب ها بسیار حساس است و در صورت استفاده نادرست از مواد ریموور حتما آسیب های جدی تر به دنبال خواهد داشت. بنابراین اگر می خواهید از مواد ریموور برای حذف شیدینگ استفاده نمایید بهتر است آن را در مرکز معتبر و مطمئن انجام دهید. علاوه بر این باید مراقبت های بعد از ریموو شیدینگ را هم مورد توجه قرار دهید تا علاوه بر تسریع بهبودی از عوارض ناخواسته مواد ریموور جلوگیری شود.

 

منبع:

https://browsandlips.ae/services/lip-tattoo-removal

https://www.naamastudios.com/en-gb/blogs/naama/your-permanent-makeup-removal-questions-answered

 

کلینیک ماه تهران

کلینیک ماه تهران

    درباره کلینیک ماه تهران


    کلینیک زیبایی ماه تهران در زمینه تخصصی پوست، مو، زیبایی و تناسب اندام افتخار دارد با بهره‌مندی از اساتید دانشگاهی، متخصصین بنام و کادری مجرب و مجهز به بروزترین دستگاه‌های تخصصی دنیا در فضایی بالغ بر 4۰۰ متر مربع و محیطی مدرن و آرامش بخش و پذیرایی ویژه، میزبان می‌همانان ارجمند خود می‌باشد.
    در صورت نیاز به مشاوره با شماره های ما تماس حاصل فرمایید یا از طریق فرم زیر درخواست مشاوره خود را ثبت کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند.


    کلینیک ماه تهران

    خانه
    مشاوره واتساپ
    مشاوره تلفنی
    رزرو نوبت