هایفوتراپی یک گزینه غیر جراحی موثر برای رفع غبغب است. توانایی این تکنیک در هدف قرار دادن و از بین بردن سلول های چربی بدون برش یا دوره نقاهت، آن را به انتخابی جذاب برای افرادی که به دنبال راه حل های کمتر تهاجمی هستند تبدیل می کند. غبغب یک نگرانی رایج زیبایی است که معمولا در افراد دارای اضافه وزن وجود دارد و رفع آن تنها با رژیم غذایی و ورزش دشوار است. با این حال، گزینه‌ های درمانی غیر تهاجمی برای کمک به کاهش آن مانند درمان ‌های اولتراسوند متمرکز با شدت بالا (HIFU) وجود دارد. هایفو یک درمان زیبایی است که از انرژی اولتراسوند برای گرم کردن و از بین بردن سلول های چربی استفاده می کند. این فناوری معمولا برای سفت کردن پوست استفاده می شود، اما می تواند در کاهش غبغب نیز موثر باشد.

 

آیا هایفو باعث رفع غبغب می شود؟

درمان هایفو مزایای متعددی از جمله غیر تهاجمی بودن، تحریک کلاژن سازی، دقت، نتایج طولانی مدت و حداقل ناراحتی را ارائه می دهد. این تکنیک با ایجاد گرما در لایه های درونی پوست کلاژن سازی را تحریک کرده و چربی های ناحیه تحت درمان را از بین می برد. در نتیجه به مرور زمان که حدود 12 ماه ادامه خواهد داشت به رفع غبغب کمک کرده و کانتورینگ صورت را بهبود می بخشد. این روش برای افراد سالم در سن 30 تا 60  قابل استفاده است و خاصیت ارتجاعی پوست را نیز بهبود می بخشد.

دیگر مقالات ماه تهران: هایفوتراپی برای جوانسازی موثر است؟ عکس قبل و بعد هایفوتراپی

مکانیسم اثر هایفو روی غبغب؟

عوامل خارج از کنترل مانند ژنتیک، تغییرات هورمونی و افزایش سن می ‌توانند باعث پیدایش غبغب شوند. افتادگی چربی دور گردن می تواند باعث ایجاد چین و چروک و در نتیجه پیدایش غبغب شود. وزن تنها دلیل این عارضه نیست، بلکه ژنتیک نیز موثر است مثلا پوست با خاصیت ارتجاعی کم نمی تواند چربی را محکم نگه دارد .به لطف فناوری جدید و پیشرفت در درمان‌ های غیر جراحی می توانید غبغب را حذف و پوست را سفت کنید و به خط فک مشخصی که همیشه می‌ خواستید برسید.

در طول درمان، دستگاه HIFU انرژی اولتراسوند را با فرکانس بالا به ناحیه مورد نظر می رساند که باعث می شود سلول های چربی تجزیه شده و جذب بدن شوند. این درمان معمولاً بدون درد است و نیازی به استراحت ندارد که آن را به گزینه ای مناسب برای افرادی که برنامه های شلوغی دارند تبدیل می کند.

دیگر مقالات ماه تهران: لیست جدید هزینه هایفوتراپی در سال 1403 تهران

عوارض هایفوتراپی غبغب؟

هایفو برای اکثر افراد ایمن و قابل تحمل در نظر گرفته می شود. خطر عوارض جانبی در این تکنیک حداقل است، به خصوص زمانی که توسط پزشک مجرب انجام شود. در حالی که درمان هایفو به طور کلی بی خطر است، خطرات بالقوه شامل قرمزی موقت، تورم یا کبودی در ناحیه تحت درمان به صورت موقت است. اگر در حال بررسی درمان هایفو هستید، توصیه می شود با یک متخصص مراقبت از پوست خبره مشورت کنید.

هایفو غبغب

ماندگاری هایفوتراپی غبغب؟

نتایج درمان هایفو برای رفع غبغب به شرایط فرد بستگی دارد و می تواند بین 9 تا 12 ماه باقی بماند. موارد زیر باعث افزایش ماندگاری این تکنیک زیبایی می شود.

  • رژیم غذایی سالم: برای جلوگیری از انباشته شدن سلول های چربی جدید، روی یک رژیم غذایی متعادل و غنی از غذاهای کامل، پروتئین های بدون چربی و سبزیجات تمرکز کنید.
  • ورزش منظم: برای افزایش متابولیسم و ​​حفظ سطح کلی چربی بدن، در فعالیت بدنی منظم شرکت کنید.
  • آبرسانی: به اندازه کافی هیدراته بمانید تا از فرآیندهای متابولیک سالم و خاصیت ارتجاعی پوست حمایت کنید.
  • مراقبت از پوست: یک روال مراقبت از پوست را اتخاذ کنید که سلامت و کشسانی پوست شما را بهبود بخشیده و از آن حمایت می کند.

هایفو غبغب

دیگر مقالات ماه تهران: عوارض لیزر موی زائد که کلینیک ها نمی خواهند بدانید

تعداد جلسات و نتیجه هایفوتراپی غبغب؟

شما برای حذف غبغب به یک تا دو جلسه هایفوتراپی در سال نیاز خواهید داشت. نتایج ابتدایی این روش زیبایی حدود 4 تا 12 هفته بعد مشخص می شود. برای دیدن نتایج اصلی که حاصل کلاژن سازی و حذف چربی های این ناحیه از صورت است باید 6 تا 9 ماه صبر کنید.

هایفو غبغب

هزینه هایفوتراپی غبغب؟

هزینه هایفوتراپی غبغب به فاکتورهایی مانند موقعیت جغرافیایی کلینیک، تخصص پزشک و نوع دستگاه متفاوت است. اما بطور کلی هزینه این تکنیک زیبایی برای رفع غبغب از 2 میلیون تومان شروع می شود.

جهت دریافت مشاوره رایگان از مشاوران کلینیک ماه تهران با شماره های ما تماس بگیرید یا در قسمت فرم مشاوره شماره خود را وارد نمایید.

 

دیگر مقالات ماه تهران: هزینه لیزر موهای زائد در تهران چقدر است؟ لیست 1403

هایفوتراپی غبغب یا لیپوساکشن غبغب؟

هر دو روش هایفوتراپی غبغب یا لیپوساکشن غبغب برای بهبود کانتورینگ صورت و مشخص شدن خط فک نتایج خوبی ارائه می دهند. در این رابطه باید بدانید که هایفوتراپی غبغب نتایج را به تدریج نشان می دهد و در عین حال هیچ عوارض یا دوران نقاهتی ندارد. در مقابل لیپوساکشن غبغب طی یک جلسه نتایج فوری ارائه می دهد اما دوره نقاهت طولانی مدتی دارد و باید از دارو و گن های مخصوص برای پیشگیری از افتادگی پوست استفاده کنید.

این روش برای چه افرادی مناسب است؟

هایفوتراپی برای افرادی که دچار شل شدگی و افتادگی پوست زیر چانه شده اند یک روش فوق العاده و بدون عارضه است. علاوه بر این اگر به دلیل تغییرات وزن دچار چین زیر چانه شده اید نیز می توانید از مزایای این تکنیک بهره مند شوید. همچنین اگر به دلیل نازکی پوست که با افزایش سن رخ می دهد دچار غبغب شده اید هایفو می تواند با بهبود خاصیت ارتجاعی پوست و کلاژن سازی به جمع شدن این ناحیه صورت کمک کند.

اگر باردار نیستید، مشکل پوستی خاصی ندارید و سن شما بین30  تا 60 سال است می توانید از این تکنیک برای بهبود زاویه سازی فک استفاده نمایید و زیبایی و جوانی را به صورت خود بازگردانید.

دیگر مقالات ماه تهران: بهترین مواد گیاهی برای پاک کردن تاتو

هایفو باعث لیفت پوست ناحیه غبغب نیز می شود؟

هایفو یک درمان زیبایی غیر تهاجمی با هدف سفت کردن و لیفت کردن پوست است که برای استفاده در صورت و زیر چانه استفاده می شود. این درمان به دلیل اثربخشی آن که تقریباً برای همه انواع پوست و سنین مناسب است، محبوبیت پیدا کرده است. هایفو با هدف قرار دادن لایه‌ های عمیق پوست، تولید کلاژن را تحریک می ‌کند تا اثر سفت‌ کنندگی و لیفت‌ کنندگی در پوست ایجاد کند. این تکینک برای افرادی که به دنبال جوانسازی پوست هستند بدون در نظر گرفتن سن و رنگ پوست مناسب است.

 

منبع:

https://www.bodycatalyst.com.au/the-pros-cons-of-double-chin-removal-treatments

https://www.allwhitelaser.com/blog/sculpt-your-chin-with-hifu-the-non-invasive-way-to-reduce-double-chin

کلینیک ماه تهران

کلینیک ماه تهران

    درباره کلینیک ماه تهران


    کلینیک زیبایی ماه تهران در زمینه تخصصی پوست، مو، زیبایی و تناسب اندام افتخار دارد با بهره‌مندی از اساتید دانشگاهی، متخصصین بنام و کادری مجرب و مجهز به بروزترین دستگاه‌های تخصصی دنیا در فضایی بالغ بر 4۰۰ متر مربع و محیطی مدرن و آرامش بخش و پذیرایی ویژه، میزبان می‌همانان ارجمند خود می‌باشد.
    در صورت نیاز به مشاوره با شماره های ما تماس حاصل فرمایید یا از طریق فرم زیر درخواست مشاوره خود را ثبت کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند.


    کلینیک ماه تهران

    خانه
    مشاوره واتساپ
    مشاوره تلفنی
    رزرو نوبت